Al dat Chatroulette geboefte ook in die zoomkelderquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat de webredactie van R2 vooral druk is alle naaktlopers en strippers uit de zoomkelder te houden
Daarvoor zat die al in Zeus, maar dat was een redelijk klein (stoner)rockbandje. Wel echt super gaaf. Een keer live gezien ergens in een klein cafe in Den Boschquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tamelijk eenmalig, vanwege zijn deelname aan een editie van The Passion. Zong ie dat nummer.
Daarna ging het balletje weer rollen, want daarvoor deed ie dus al iets met een eigen band en als duo JURK, met die vriend van hem van Draadstaal, Dennis.
Niet? Hoe kan dat..quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Paul Groot in de Sky Commercials een Giel Beelen parodie was.
Niet dus.
Op de hoofden van Mumford & Sons!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil graag een banjo stukmeppen nu.
Dust Bowl Dance en het verder nooit meer over al hun andere werk hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als de Mumford & Sons fans gwn stemmen op Little Lion Man of op The Cave.. Dat is genoeg voor de lijst
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Op de hoofden van Mumford & Sons!
Nederland is een smakeloos landjequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
Je begint je toch echt te vragen wat soort types denken 'Ja, dit, DIT nummer is een van de 35 die ik in de lijst wil hebben!'
Manmanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |