SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit jaar de eerste bubbling under?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Start een actie. Alone Again Or is ook op 2001 terecht gekomen
Ik heb Out of Space van The Prodigy daarvoor al opgeschrevenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga wel volgend jaar eens wat nummers opnemen in mn lijstje die er anders uitvallen
smakeloosquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Noem me smakeloos maar ik hoor I'll Supply the Love van Toto hierin.
Donker niet, maar meer qua lifestyle. Heb zelf Surinaamse levensstijl, toch anders dan NL mensenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben lang niet zo donker als je denkt. Ik vind mezelf vooral een kameleon
Misschien moet je dan verdomme eens gaan kijken. Met een biertje in je handen. Verdommequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie hem niet... ik zit op de bank voor in de kamer, hij zit achter de pc achterin de kamer.
Maar dat is gewoon een prima nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hij gedraagt zich keurig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja Jeroen, kom er maar in.
Genoeg van die drie zelfde akkoorden gehoord...
Haar laatste dans van vandaag??quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
over Jane gesproken, ik ga nog een beetje Mary Jane paffen.
Alstu!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
@:madmaster ik zie nu je plaatje in de OP... Wow![]()
![]()
Als je leuke achtergrond hebt en je gedraagd maak je kans om 'op tv' te komen, denk ik.quote:
Jij bent Surinamer? Creool, hindoestaan, Javaan, van alles wat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Donker niet, maar meer qua lifestyle. Heb zelf Surinaamse levensstijl, toch anders dan NL mensen
[..]
Misschien moet je dan verdomme eens gaan kijken. Met een biertje in je handen. Verdomme
Nee, op FOK! zitten niet dan..quote:
Klopt!quote:
Hij heeft zelf benen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Donker niet, maar meer qua lifestyle. Heb zelf Surinaamse levensstijl, toch anders dan NL mensen
[..]
Misschien moet je dan verdomme eens gaan kijken. Met een biertje in je handen. Verdomme
Ik had ooit een pubquiz waarin deze bij een intro-ronde werd gevraagd en ik dacht dat het een live-uitvoering van We can work it out was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik verwacht extra veel verhalen van Ria uit Noorwegen die nu extra hard baalt dat ze in dit bijzondere jaar haar familie niet kan zien maar dankzij de Top2000 heeft ze toch het gevoel alsof ze weer in Nederland is dit en dat en krijg de tyfus enzo weet je wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elk nr aan en afkondigen? Dan kom je wel tot 8 uur extra
Getrouwd met Hindoestaan, gewoon in SR voor meer dan half jaar. Mn levenstijl is gewoon meer zoals datquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent Surinamer? Creool, hindoestaan, Javaan, van alles wat?
Mede Toto fan hier, geen zorgenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Klopt!
Hier zitten wel een aantal snobs, kan er dus lastig mee aankomen dat ik Toto echt fantastisch vind
Sterkte.quote:
Ik kom trouwens uit Zwolle, heb psychologie gestudeerd en werk in de IT. Niet heel erg zwart..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Maar ik wil niet op tvquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je leuke achtergrond hebt en je gedraagd maak je kans om 'op tv' te komen, denk ik.
Die had mijn uiteindelijke lijst net niet gehaald.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef alpeko het volgende:
Ik meld me even voor de eerste minuten vd top 2000. Morgenochtend mijn eerste stem-nummer. The Verve met The drugs don’t work.
Ohja, wil eigenlijk ook m'n wekker zetten voor zelfde stemlijstgenotquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef alpeko het volgende:
Ik meld me even voor de eerste minuten vd top 2000. Morgenochtend mijn eerste stem-nummer. The Verve met The drugs don’t work.
quote:LAAT MIJ MAAR ALLEEN OOK AL VALT HET SOMS NIET MEE
DE EENZAAMHEID IS SOMS ERGER MET ZIJN TWEE
(LAAT MIJ MAAR ALLEEN) OOK AL VALT HET SOMS NIET MEE
DE EENZAAMHEID EN NIEMAND DIE ER ZEURT
(WAT BEN JE STIL WAAR DENK JE AAN) NIEMAND DIE ER ZEURT
(WAT BEN JE STIL WAAR DENK JE AAN) NIEMAND DIE ER ZEURT
Ik was vanochtend nog op tv bij SR. Kreeg een berichtje op fb van een vriend die dacht mij gezien te hebbenquote:
Of dit gejengel al bijna klaar is.quote:
Dikke en heel gemeende hug!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Cee het volgende:
Laat mij maar alleen, ook al valt het soms niet mee, de eenzaamheid.
Het quarantainegevoel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Cee het volgende:
Laat mij maar alleen, ook al valt het soms niet mee, de eenzaamheid.
Te laatquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je laat je kennen. Kort houden moet je dr
@peaceman bewaart graag de goede vrede.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Cigarettes after Sexquote:
Oeeequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was vanochtend nog op tv bij SR. Kreeg een berichtje op fb van een vriend die dacht mij gezien te hebben
quote:OH, BEN IK NOU AL WEER TE LAAT
JIJ VINDT DAT IK ALTIJD ZOVEEL PRAAT
NOU GOED, ZEG IK EEN AVOND NIETS DAN VRAAG JE: "IS ER IETS?"
OF DAT IK JE GEEN AANDACHT GEEF
ALLEEN MAAR VOOR MEZELF LEEF
JIJ HEBT GELIJK HET HEEFT GEEN ZIN, HET ZIT ER ECHT NIET IN
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?quote:
Fijne band ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cigarettes after Sex![]()
Ben geen roker maar dat zijn de fijnsten
Heb je mn bericht nou gelezen? Vrouw is SR,ook nog nichten en neven die Antiliaans (Aruba) zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dikke en heel gemeende hug!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb er een grolsch 0.0 bij gepakt
is ook niet meer van deze tijd, moet wel 1.5 meter afstand houden.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die statistiek i.c.m. de leeftijd kan ik wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
"van de stemmers op klein orkest is 21% vrijgezel"
Hermano!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je mn bericht nou gelezen? Vrouw is SR,ook nog nichten en neven die Antiliaans (Aruba) zijn.
Daar ging mijn wijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?
Dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen thee gezet en sinds we beiden thuiswerken, smeer ik ook bijna elke ochtend een plak ontbijtkoek voor hem. Het houdt een keer op.
Maar heb je ook bier geregeld. Dat is de vraagquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen thee gezet en sinds we beiden thuiswerken, smeer ik ook bijna elke ochtend een plak ontbijtkoek voor hem. Het houdt een keer op.
Gewoon een condoom van anderhalf meter dik gebruiken, dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is ook niet meer van deze tijd, moet wel 1.5 meter afstand houden.
Nu heb ik in ieder geval een goed excuus.
Nederland... etcquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Isorden het volgende:
Dat dit zo laag staat....
Maakt het 1e uur wel mooier... dat dan weer wel
33% rijdt een Kia Picanto en 41% heeft een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
"van de stemmers op klein orkest is 21% vrijgezel"
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joy Division zo laag, dat vind ik dan weer schandalig.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nadeel van depri muziek. Het stempubliek dunt zo snel uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of een hele lange dildo om je middel plakken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon een condoom van anderhalf meter dik gebruiken, dan komt het helemaal goed.
Eerste naam Warszawa, genoemd naar gelijknamige nr van Bowiequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik weet weinig anders van Joy Division dan dat een paar jaar geleden het normaal was dat basic meisjes shirts met Unknown Pleasure erop, en de band verder niet kenden.
Dat, Love Will Tear Us Apart en nazibordelen. Maarten, stop de tijd.
Je hebt hier net mijn moeder omschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
33% rijdt een Kia Picanto en 41% heeft een kort pittig kapsel
Of op je voorhoofd. Dan kun je het slimme seks noemen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Of een hele lange dildo om je middel plakken.
Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Je hebt heel veel van dat soort meisjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik weet weinig anders van Joy Division dan dat een paar jaar geleden het normaal was dat basic meisjes shirts met Unknown Pleasure erop, en de band verder niet kenden.
Dat, Love Will Tear Us Apart en nazibordelen. Maarten, stop de tijd.
Jou laten wij alleenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, ik ga het zeggen.
Ik vind dit saai.
2019 had ik er volgens mij 64quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar heb je ook bier geregeld. Dat is de vraag
Dat magquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, ik ga het zeggen.
Ik vind dit saai.
Dit gaat pijnlijk wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je hebt hier net mijn moeder omschreven.
Ik heb echt 2 weken voor de lockdown nog Highly Suspect live gezien. Lekker gemosht toenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ooh 2 jaar geleden ook hele fijne Joy Division coverband gezien in LuxorLive jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat er maar 2 concerten zijn die echt zijn uitgesteld. 10tal anderen is helaas afgelast. Waaronder het afscheidsconcert van Boudewijn de Grootquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....
Dat was 1 van de 1e concerten die afgelast werd![]()
![]()
Nick Cave is ook gecancelledquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....
Dat was 1 van de 1e concerten die afgelast werd![]()
![]()
Ik moest onbedaarlijk giechelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nadeel van depri muziek. Het stempubliek dunt zo snel uit.
AND CELEBRATE THE IRONYquote:
Geen speciaal bier kopen...Peace heeft een zwaar levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt??
da's 3 dagen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.
Ik twee jaar geleden ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog een dappere poging gedaan om Transmission in de lijst te krijgen
Ja, voor mij is Paul daadwerkelijk afgelast, Rammstein is voorlopig naar volgend jaar Augustus gegaan... maar dat moet ik ook eerst nog maar zien...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 2 concerten zijn die echt zijn uitgesteld. 10tal anderen is helaas afgelast. Waaronder het afscheidsconcert van Boudewijn de Groot
Nature is healing.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En hoe kijk je nu terug op die zojuist afgesloten periode?
Wat heeft hij nou weer op z'n kerfstok? Nena en Van Morrison outten zichzelf als wappies, en nu dit...quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.
Ik zie het nummer voor me, zeg maar, if that makes sense.
Wil je er eentje? Geen grap.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verzamel (bier)viltjes. Maar die van de Top 2000 heb ik nog niet
Meen je niet.quote:
Als je de bovenkant van je schoenen zag, dan zat je goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.
Ik zie het nummer voor me, zeg maar, if that makes sense.
Ik heb (door mijn werk) heeeel veel viltjes. Stuur maar een pb voor info, kan ik er heel veel gratis naar je toesturenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verzamel (bier)viltjes. Maar die van de Top 2000 heb ik nog niet
Bij Bugno ging het op zulke momenten om Madame Jeanette-spray.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
heb geleerd dat je ze niet in de supermarkt moet aanspreken over de band op hun t shirt want dan krijg je pepperspray in je gezicht
Dit jaar wel: 1960 plaatsenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierna pas weer Jekkers op 31 december. Moet een van de grootste afstanden tussen 2 noteringen van 1 band ooit zijn
Niet eens Shadowplay?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.
Wat heeft Nena gezegd dan? Hoop niet dat ze zometeen van het voetstuk valtquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou weer op z'n kerfstok? Nena en Van Morrison outten zichzelf als wappies, en nu dit...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar slapen. Tot over een paar uurtjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar slapen. Tot over een paar uurtjes![]()
![]()
gaat snel weer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tot nu toe het 1/400ste deel van de Top 2000 voor 100 procent geluisterd.
Ik heb kerstsokken aan dus mag het ook Christmas-socks-gazing zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je de bovenkant van je schoenen zag, dan zat je goed
Dat vindt hij minder lekker. Hij heeft wel rum en whisky erbij. Komt niets tekort.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen speciaal bier kopen...Peace heeft een zwaar leven
Rob is dan ook bijna dood gegaan dit jaar...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef asco het volgende:
Laatste notering van deze in het jaar 2003 op nummer 1520.
Bier met rum en whiskey, barrel aged biedquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vindt hij minder lekker. Hij heeft wel rum en whisky erbij. Komt niets tekort.
Er waren geruchten dat ze tegen mondkapjes was. Het bleef godzijdank bij geruchten, ik wil kunnen blijven jammen op 99 Luftballons en Nür Getraumt met een goed geweten...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat heeft Nena gezegd dan? Hoop niet dat ze zometeen van het voetstuk valt
Eerder een Peaky Blinders bonus denk ik danquote:
Ruimde hij het wel op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Rob de Nijs, daar had mijn opa zo'n hekel aan dat ie vroeger altijd de TV of radio uitzette als ie op tv kwam
pre-bonusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob is dan ook bijna dood gegaan dit jaar...
PBquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eerder een Peaky Blinders bonus denk ik dan
dat is te hopen jaquote:
Hij is tegenwoordig wel snel klaar als levende vibratorquote:
Kun je nagaan waar dit nr volgend jaar staat.. krijgen we gewoon Dag Zuster Ursula weer in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob is dan ook bijna dood gegaan dit jaar...
dat soort dingen kun je alleen maar van dromen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat ze tegen mondkapjes was. Het bleef godzijdank bij geruchten, ik wil kunnen blijven jammen op 99 Luftballons en Nür Getraumt met een goed geweten...
Jij snapt Joy Division én Kerst!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb kerstsokken aan dus mag het ook Christmas-socks-gazing zijn?
@peaceman ter infoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Bier met rum en whiskey, barrel aged bieddas pas genot
En boven alles: je moet het willen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vanuit de zoom word je dus in een lobby geflikkerd en dan kom je op tv. Om in die lobby te komen moet je een beetje je best doen (omdat het heel druk is).
Een wachtrij dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vanuit de zoom word je dus in een lobby geflikkerd en dan kom je op tv. Om in die lobby te komen moet je een beetje je best doen (omdat het heel druk is).
Aha, een gek van de week show dus. Zucht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
je schaamt je er nog voor?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wil er verder liever niet op ingaan vanavond
drank halen, maar verder?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij hebt komende week echt shit te doen he?
Wees blij dat dit de zondag niet gehaald heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit mag volgend jaar wel uit de lijst vallen.
Wel opruimen dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vanuit de zoom word je dus in een lobby geflikkerd en dan kom je op tv.
Ik wed om mijn eerstgeboren kind dat IronMaidenMan gegarandeerd van de partij is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aha, een gek van de week show dus. Zucht.
Same. Laat het alsjeblieft niet waar zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat ze tegen mondkapjes was. Het bleef godzijdank bij geruchten, ik wil kunnen blijven jammen op 99 Luftballons en Nür Getraumt met een goed geweten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |