Cigarettes after Sexquote:
Oeeequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was vanochtend nog op tv bij SR. Kreeg een berichtje op fb van een vriend die dacht mij gezien te hebben
quote:OH, BEN IK NOU AL WEER TE LAAT
JIJ VINDT DAT IK ALTIJD ZOVEEL PRAAT
NOU GOED, ZEG IK EEN AVOND NIETS DAN VRAAG JE: "IS ER IETS?"
OF DAT IK JE GEEN AANDACHT GEEF
ALLEEN MAAR VOOR MEZELF LEEF
JIJ HEBT GELIJK HET HEEFT GEEN ZIN, HET ZIT ER ECHT NIET IN
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?quote:
Fijne band ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cigarettes after Sex![]()
Ben geen roker maar dat zijn de fijnsten
Heb je mn bericht nou gelezen? Vrouw is SR,ook nog nichten en neven die Antiliaans (Aruba) zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dikke en heel gemeende hug!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb er een grolsch 0.0 bij gepakt
is ook niet meer van deze tijd, moet wel 1.5 meter afstand houden.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je laat je kennen. Kort houden moet je dr
Die statistiek i.c.m. de leeftijd kan ik wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
"van de stemmers op klein orkest is 21% vrijgezel"
Hermano!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je mn bericht nou gelezen? Vrouw is SR,ook nog nichten en neven die Antiliaans (Aruba) zijn.
Daar ging mijn wijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?
Dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen thee gezet en sinds we beiden thuiswerken, smeer ik ook bijna elke ochtend een plak ontbijtkoek voor hem. Het houdt een keer op.
Maar heb je ook bier geregeld. Dat is de vraagquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen thee gezet en sinds we beiden thuiswerken, smeer ik ook bijna elke ochtend een plak ontbijtkoek voor hem. Het houdt een keer op.
Gewoon een condoom van anderhalf meter dik gebruiken, dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is ook niet meer van deze tijd, moet wel 1.5 meter afstand houden.
Nu heb ik in ieder geval een goed excuus.
Nederland... etcquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Isorden het volgende:
Dat dit zo laag staat....
Maakt het 1e uur wel mooier... dat dan weer wel
33% rijdt een Kia Picanto en 41% heeft een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
"van de stemmers op klein orkest is 21% vrijgezel"
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joy Division zo laag, dat vind ik dan weer schandalig.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nadeel van depri muziek. Het stempubliek dunt zo snel uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of een hele lange dildo om je middel plakken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon een condoom van anderhalf meter dik gebruiken, dan komt het helemaal goed.
Eerste naam Warszawa, genoemd naar gelijknamige nr van Bowiequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik weet weinig anders van Joy Division dan dat een paar jaar geleden het normaal was dat basic meisjes shirts met Unknown Pleasure erop, en de band verder niet kenden.
Dat, Love Will Tear Us Apart en nazibordelen. Maarten, stop de tijd.
Je hebt hier net mijn moeder omschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
33% rijdt een Kia Picanto en 41% heeft een kort pittig kapsel
Of op je voorhoofd. Dan kun je het slimme seks noemen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Of een hele lange dildo om je middel plakken.
Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Je hebt heel veel van dat soort meisjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik weet weinig anders van Joy Division dan dat een paar jaar geleden het normaal was dat basic meisjes shirts met Unknown Pleasure erop, en de band verder niet kenden.
Dat, Love Will Tear Us Apart en nazibordelen. Maarten, stop de tijd.
Jou laten wij alleenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, ik ga het zeggen.
Ik vind dit saai.
2019 had ik er volgens mij 64quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar heb je ook bier geregeld. Dat is de vraag
Dat magquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, ik ga het zeggen.
Ik vind dit saai.
Dit gaat pijnlijk wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je hebt hier net mijn moeder omschreven.
Ik heb echt 2 weken voor de lockdown nog Highly Suspect live gezien. Lekker gemosht toenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ooh 2 jaar geleden ook hele fijne Joy Division coverband gezien in LuxorLive jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat er maar 2 concerten zijn die echt zijn uitgesteld. 10tal anderen is helaas afgelast. Waaronder het afscheidsconcert van Boudewijn de Grootquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....
Dat was 1 van de 1e concerten die afgelast werd![]()
![]()
Nick Cave is ook gecancelledquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....
Dat was 1 van de 1e concerten die afgelast werd![]()
![]()
Ik moest onbedaarlijk giechelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nadeel van depri muziek. Het stempubliek dunt zo snel uit.
AND CELEBRATE THE IRONYquote:
Geen speciaal bier kopen...Peace heeft een zwaar levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt??
da's 3 dagen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |