33% rijdt een Kia Picanto en 41% heeft een kort pittig kapselquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
"van de stemmers op klein orkest is 21% vrijgezel"
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Joy Division zo laag, dat vind ik dan weer schandalig.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nadeel van depri muziek. Het stempubliek dunt zo snel uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of een hele lange dildo om je middel plakken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon een condoom van anderhalf meter dik gebruiken, dan komt het helemaal goed.
Eerste naam Warszawa, genoemd naar gelijknamige nr van Bowiequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik weet weinig anders van Joy Division dan dat een paar jaar geleden het normaal was dat basic meisjes shirts met Unknown Pleasure erop, en de band verder niet kenden.
Dat, Love Will Tear Us Apart en nazibordelen. Maarten, stop de tijd.
Je hebt hier net mijn moeder omschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef alopio het volgende:
[..]
33% rijdt een Kia Picanto en 41% heeft een kort pittig kapsel
Of op je voorhoofd. Dan kun je het slimme seks noemen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Of een hele lange dildo om je middel plakken.
Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Je hebt heel veel van dat soort meisjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik weet weinig anders van Joy Division dan dat een paar jaar geleden het normaal was dat basic meisjes shirts met Unknown Pleasure erop, en de band verder niet kenden.
Dat, Love Will Tear Us Apart en nazibordelen. Maarten, stop de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |