quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je laat je kennen. Kort houden moet je dr
Die statistiek i.c.m. de leeftijd kan ik wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
"van de stemmers op klein orkest is 21% vrijgezel"
Hermano!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je mn bericht nou gelezen? Vrouw is SR,ook nog nichten en neven die Antiliaans (Aruba) zijn.
Daar ging mijn wijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je op de rug hebt getufd en je vervolgens in het gezicht spuit als diegene zich omdraait?
Dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen thee gezet en sinds we beiden thuiswerken, smeer ik ook bijna elke ochtend een plak ontbijtkoek voor hem. Het houdt een keer op.
Maar heb je ook bier geregeld. Dat is de vraagquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen thee gezet en sinds we beiden thuiswerken, smeer ik ook bijna elke ochtend een plak ontbijtkoek voor hem. Het houdt een keer op.
Gewoon een condoom van anderhalf meter dik gebruiken, dan komt het helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is ook niet meer van deze tijd, moet wel 1.5 meter afstand houden.
Nu heb ik in ieder geval een goed excuus.
Nederland... etcquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Isorden het volgende:
Dat dit zo laag staat....
Maakt het 1e uur wel mooier... dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |