Ik verwacht extra veel verhalen van Ria uit Noorwegen die nu extra hard baalt dat ze in dit bijzondere jaar haar familie niet kan zien maar dankzij de Top2000 heeft ze toch het gevoel alsof ze weer in Nederland is dit en dat en krijg de tyfus enzo weet je wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elk nr aan en afkondigen? Dan kom je wel tot 8 uur extra
Getrouwd met Hindoestaan, gewoon in SR voor meer dan half jaar. Mn levenstijl is gewoon meer zoals datquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent Surinamer? Creool, hindoestaan, Javaan, van alles wat?
Mede Toto fan hier, geen zorgenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Klopt!
Hier zitten wel een aantal snobs, kan er dus lastig mee aankomen dat ik Toto echt fantastisch vind
Sterkte.quote:
Ik kom trouwens uit Zwolle, heb psychologie gestudeerd en werk in de IT. Niet heel erg zwart..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Donker niet, maar meer qua lifestyle. Heb zelf Surinaamse levensstijl, toch anders dan NL mensen
[..]
Misschien moet je dan verdomme eens gaan kijken. Met een biertje in je handen. Verdomme
Maar ik wil niet op tvquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je leuke achtergrond hebt en je gedraagd maak je kans om 'op tv' te komen, denk ik.
Die had mijn uiteindelijke lijst net niet gehaald.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef alpeko het volgende:
Ik meld me even voor de eerste minuten vd top 2000. Morgenochtend mijn eerste stem-nummer. The Verve met The drugs don’t work.
Ohja, wil eigenlijk ook m'n wekker zetten voor zelfde stemlijstgenotquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:20 schreef alpeko het volgende:
Ik meld me even voor de eerste minuten vd top 2000. Morgenochtend mijn eerste stem-nummer. The Verve met The drugs don’t work.
quote:LAAT MIJ MAAR ALLEEN OOK AL VALT HET SOMS NIET MEE
DE EENZAAMHEID IS SOMS ERGER MET ZIJN TWEE
(LAAT MIJ MAAR ALLEEN) OOK AL VALT HET SOMS NIET MEE
DE EENZAAMHEID EN NIEMAND DIE ER ZEURT
(WAT BEN JE STIL WAAR DENK JE AAN) NIEMAND DIE ER ZEURT
(WAT BEN JE STIL WAAR DENK JE AAN) NIEMAND DIE ER ZEURT
Ik was vanochtend nog op tv bij SR. Kreeg een berichtje op fb van een vriend die dacht mij gezien te hebbenquote:
Of dit gejengel al bijna klaar is.quote:
Dikke en heel gemeende hug!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Cee het volgende:
Laat mij maar alleen, ook al valt het soms niet mee, de eenzaamheid.
Het quarantainegevoel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Cee het volgende:
Laat mij maar alleen, ook al valt het soms niet mee, de eenzaamheid.
Te laatquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je laat je kennen. Kort houden moet je dr
@peaceman bewaart graag de goede vrede.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je laat je kennen. Kort houden moet je dr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |