Jou laten wij alleenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, ik ga het zeggen.
Ik vind dit saai.
2019 had ik er volgens mij 64quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar heb je ook bier geregeld. Dat is de vraag
Dat magquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Evenstar het volgende:
Sorry, ik ga het zeggen.
Ik vind dit saai.
Dit gaat pijnlijk wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Je hebt hier net mijn moeder omschreven.
Ik heb echt 2 weken voor de lockdown nog Highly Suspect live gezien. Lekker gemosht toenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Vorig jaar heb ik toch een goede coverband van Joy Division gezien... ik mis concerten.
Ooh 2 jaar geleden ook hele fijne Joy Division coverband gezien in LuxorLive jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat er maar 2 concerten zijn die echt zijn uitgesteld. 10tal anderen is helaas afgelast. Waaronder het afscheidsconcert van Boudewijn de Grootquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....
Dat was 1 van de 1e concerten die afgelast werd![]()
![]()
Nick Cave is ook gecancelledquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik ook... vorig jaar tijdens deze reeks besloten dat ik een kaartje voor Paul McCartney zou kopen....
Dat was 1 van de 1e concerten die afgelast werd![]()
![]()
Ik moest onbedaarlijk giechelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nadeel van depri muziek. Het stempubliek dunt zo snel uit.
AND CELEBRATE THE IRONYquote:
Geen speciaal bier kopen...Peace heeft een zwaar levenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt??
da's 3 dagen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het krat bier gekocht bij de supermarkt. Deze week en vorige week. Heeft hij voorraadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |