Ik twee jaar geleden ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog een dappere poging gedaan om Transmission in de lijst te krijgen
Ja, voor mij is Paul daadwerkelijk afgelast, Rammstein is voorlopig naar volgend jaar Augustus gegaan... maar dat moet ik ook eerst nog maar zien...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 2 concerten zijn die echt zijn uitgesteld. 10tal anderen is helaas afgelast. Waaronder het afscheidsconcert van Boudewijn de Groot
Nature is healing.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En hoe kijk je nu terug op die zojuist afgesloten periode?
Wat heeft hij nou weer op z'n kerfstok? Nena en Van Morrison outten zichzelf als wappies, en nu dit...quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.
Ik zie het nummer voor me, zeg maar, if that makes sense.
Wil je er eentje? Geen grap.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verzamel (bier)viltjes. Maar die van de Top 2000 heb ik nog niet
Meen je niet.quote:
Als je de bovenkant van je schoenen zag, dan zat je goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet er even inkomen maar ik vind het wel wat hebben.
Ik zie het nummer voor me, zeg maar, if that makes sense.
Ik heb (door mijn werk) heeeel veel viltjes. Stuur maar een pb voor info, kan ik er heel veel gratis naar je toesturenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verzamel (bier)viltjes. Maar die van de Top 2000 heb ik nog niet
Bij Bugno ging het op zulke momenten om Madame Jeanette-spray.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
heb geleerd dat je ze niet in de supermarkt moet aanspreken over de band op hun t shirt want dan krijg je pepperspray in je gezicht
Dit jaar wel: 1960 plaatsenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierna pas weer Jekkers op 31 december. Moet een van de grootste afstanden tussen 2 noteringen van 1 band ooit zijn
Niet eens Shadowplay?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verder alleen nog Love Will Tear Us Apart op 457.
Wat heeft Nena gezegd dan? Hoop niet dat ze zometeen van het voetstuk valtquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou weer op z'n kerfstok? Nena en Van Morrison outten zichzelf als wappies, en nu dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |