Bier met rum en whiskey, barrel aged biedquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vindt hij minder lekker. Hij heeft wel rum en whisky erbij. Komt niets tekort.
Er waren geruchten dat ze tegen mondkapjes was. Het bleef godzijdank bij geruchten, ik wil kunnen blijven jammen op 99 Luftballons en Nür Getraumt met een goed geweten...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat heeft Nena gezegd dan? Hoop niet dat ze zometeen van het voetstuk valt
Eerder een Peaky Blinders bonus denk ik danquote:
Ruimde hij het wel op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef TheVulture het volgende:
Rob de Nijs, daar had mijn opa zo'n hekel aan dat ie vroeger altijd de TV of radio uitzette als ie op tv kwam
pre-bonusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob is dan ook bijna dood gegaan dit jaar...
PBquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eerder een Peaky Blinders bonus denk ik dan
dat is te hopen jaquote:
Hij is tegenwoordig wel snel klaar als levende vibratorquote:
Kun je nagaan waar dit nr volgend jaar staat.. krijgen we gewoon Dag Zuster Ursula weer in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rob is dan ook bijna dood gegaan dit jaar...
dat soort dingen kun je alleen maar van dromen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat ze tegen mondkapjes was. Het bleef godzijdank bij geruchten, ik wil kunnen blijven jammen op 99 Luftballons en Nür Getraumt met een goed geweten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |