Jij snapt Joy Division én Kerst!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb kerstsokken aan dus mag het ook Christmas-socks-gazing zijn?
@peaceman ter infoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Bier met rum en whiskey, barrel aged bieddas pas genot
En boven alles: je moet het willen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vanuit de zoom word je dus in een lobby geflikkerd en dan kom je op tv. Om in die lobby te komen moet je een beetje je best doen (omdat het heel druk is).
Een wachtrij dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vanuit de zoom word je dus in een lobby geflikkerd en dan kom je op tv. Om in die lobby te komen moet je een beetje je best doen (omdat het heel druk is).
Aha, een gek van de week show dus. Zucht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
je schaamt je er nog voor?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik wil er verder liever niet op ingaan vanavond
drank halen, maar verder?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij hebt komende week echt shit te doen he?
Wees blij dat dit de zondag niet gehaald heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit mag volgend jaar wel uit de lijst vallen.
Wel opruimen dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Vanuit de zoom word je dus in een lobby geflikkerd en dan kom je op tv.
Ik wed om mijn eerstgeboren kind dat IronMaidenMan gegarandeerd van de partij is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aha, een gek van de week show dus. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |