Van mij wel, ik vind er geen Reed aanquote:
Vinden mensen in jouw omgeving jou bounty-achtig?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Start een actie. Alone Again Or is ook op 2001 terecht gekomen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ess ben jij dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
boh, ben dit nummer weer vergeten. Prima plaat dit.
Kreatief met Urk!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
600 mensen die we naar Urk moeten sturen om het er vervolgens nooit meer over te hebben.
Dan moet je over 2 uur terugkomen en lukt het wel!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Amper 13 minuten gestart en ik weet nu al; dit topic is niet bij te benen via de website op mobiel. Wat een gekut
zoals ik al zei, ik ben ook heel erg als het op titels komtquote:
zou toch jammer zijn als dit eruit dondertquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
boh, ben dit nummer weer vergeten. Prima plaat dit.
Zo'n serieuze blik (of pan, hahaha) die man, geweldig.quote:
Ben ook echt een ramp daarin.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik ben ook heel erg als het op titels komt
Over een kleine 10 uur dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Cee het volgende:
Ik dacht, zal ik opblijven tot mijn eerste stemlijstnummer voorbijkomt maar da’s na 10 uur ‘s ochtends dus ik kan zo gaan slapen.
Naja, er waren wel 5 verspild aan die hippe intro van Bart Aarsensquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef alopio het volgende:
Eerste kwartier al voorbij, gaat snel dit
Geen idee. Ik zie hem niet... ik zit op de bank voor in de kamer, hij zit achter de pc achterin de kamer.quote:
Ik ben lang niet zo donker als je denkt. Ik vind mezelf vooral een kameleonquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vinden mensen in jouw omgeving jou bounty-achtig?
Ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoor ik nu Spirit of Radio hierin? (Ja dit was eerder)
Dit staat veel te laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |