Nieuwe geopend.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:35 schreef Caland het volgende:
Mijn topic is opeens verdwenen.
Walgelijk deze censuur.
Wat zeg jij nouquote:Op donderdag 17 december 2020 12:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tja er zit een lul aan, dus ik kan er weinig anders van bakken.
Kijk maar goed in je voortuin als je die hebtquote:Op donderdag 17 december 2020 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zending is bezorgd
Bezorgd op 17 december 12:47
Wtf dit is niet waar
In ons gebouw blokkeerde zojuist iemand van DPD de deur met zijn pakketjes en eenmaal binnen zag ik hem zonder hand voor zijn mond lekker keihard hoesten door het gebouwquote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Wat is DPD een waardeloze pakketdienst zeg
Vandaag toevallig iets via DPD gekregen maar dat paste door de brievenbus. Kreeg wel een mail met de tijd dat ze kwamen en dat klopte.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik krijg niet eens een tijdstip.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag toevallig iets via DPD gekregen maar dat paste door de brievenbus. Kreeg wel een mail met de tijd dat ze kwamen en dat klopte.
Misschien hangt die service af van de webshop. Was een tijdsbestek van 1 uur, dus niet eens zo van 'we komen tussen 12:00 en 18:00 of UPS die zegt ' voor einde van de dag'.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een tijdstip.
Zal wel komen omdat het pakketje 303 kilo weegt (lol)
Dan zal 'ie wel morgen komen, want in de mail wordt wel gerept over een 1 uurstijdvak terwijl op de site weer staat dat het vandaag geleverd wordt.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien hangt die service af van de webshop. Was een tijdsbestek van 1 uur, dus niet eens zo van 'we komen tussen 12:00 en 18:00 of UPS die zegt ' voor einde van de dag'.
Jaaaaa gaat goed!quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
12779 nieuwe positieve testen
CORRED
DE HEMA EN ACTION MOETEN NU DICHT.
Je bent een goed mens Calandquote:Op donderdag 17 december 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Heb me aangemeld om bij een stembureau te gaan werken de komende verkiezingen
Dit even ter info
Hardop gelachenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle stemmen op Rob Jetten wegkankeren toch
Misschien ontmoet je daar wel een leuk meisje.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
Heb me aangemeld om bij een stembureau te gaan werken de komende verkiezingen
Dit even ter info
werkt goed die lockdownquote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
CORRED
HUTS!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, aardappeltje, haricot verts.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lamsstoof met aardappel en boontjesquote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
CORRED
Postnl spant de kroon.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Tot morgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jowquote:
Lekker man. Wat is je likes note ratio daar?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer wat likes gepakt in COR. Prima dagje.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker man. Wat is je likes note ratio daar?
Dit klinkt elitair. Dat het mag smaken, Groot-Hertog van Luxemburg jonkheer Adames.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Lamsstoof met aardappel en boontjes
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo eet @Bluedisplay zijn zuurkool ook altijdquote:Op donderdag 17 december 2020 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je!
[ afbeelding ]
Ik had eerst dit opgeschept, maar omdat er veelal gezeik komt over de hoeveelheid heb ik wat meer opgeschept.
[ afbeelding ]
Weet je ook al waarom er niet gesproken wordt over de afluisterapparatuur die ze inspuiten?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
Antwoord gehad van Humberto Tan
@:gramulanion
Ook van Annet?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post gehad van Martin van Geel.
Erg mooi
Lust hij zo graag worst?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo eet @:bluedisplay zijn zuurkool ook altijd
@GGMM kijk.quote:
Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijvenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:GGMM kijk.
Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
was dit weekend op de markt, daar haal je toch het lekkerste eten (voor een goede prijs).quote:Op donderdag 17 december 2020 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt elitair. Dat het mag smaken, Groot-Hertog van Luxemburg jonkheer Adames.
Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijven
Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.
Hoe komt dat? Door alle grote clubs die daar vlak in de buurt liggen?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.
Die zijn al niet te porren voor Alemannia.
Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paar honderd euro voor betaald dit jaar. Was het zeker waard.
Wat een geld. Dan pakken @GGMM en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!quote:Op donderdag 17 december 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.
Tja. Voor sommigen is 400 euro inderdaad veel geld.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een geld. Dan pakken @:ggmm en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!
Dat doet elke club toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:GGMM kijk.
Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen
En mijn bier is op
Please kill me now
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplapquote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen
En mijn bier is op
Please kill me now
Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
Ik zuip alles als pils.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
Whisky is de enige drank die ik nooit heb leren drinken eigenlijk.quote:
@TheBradgeTVquote:Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
[/info]
Ik snap deze mention nietquote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op naar het @:DJMO topic.
[enter name here]quote:Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
[/info]
Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Die voetbalfan krijgt een award omdat hij 60 km loopt steeds om z'n club te zien spelen. Iets met lange afstanden lopen...quote:
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
Ach, best leuk zo af en toe.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.
Gelukkig morgen een online kookworkshop!
@caland is er jaloers opquote:Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.
Gelukkig morgen een online kookworkshop!
Is @saind nu ook al definitief wegquote:Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
![]()
[/info]
Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Nu jij nog.quote:Op vrijdag 18 december 2020 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:saind nu ook al definitief weg
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
Eens, bij mensen die daar grappen over blijven maken zit een steekje los.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
De scherpe randjes zijn daar inmiddels wel vanaf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig vanquote:
Ben je hier nou nog steeds mee bezigquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig van
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig vanquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig van
Nu ben ik ook onrustig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig van
Ach kijk, de ik wordt actquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik wordt een beetje onrustig van mijn verdediging die ik ga hebben
Bij Postnl deed de directie online the masked Singer na met pak en al.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik dacht dat een online kookworkshop een beetje overdreven was, maar bij een (afdeling van) ING hadden ze blijkbaar een online concert
Wat leuk, ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 uur pas. (ik heb dan ook weekend)
Dit is belangrijk voor me!quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog steeds mee bezig
Ja mijn vriend @Scrummie nodigde mij uit. Leuk hè!quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig van
Ga weg met je enge leugens, walgelijk stuk verdriet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is belangrijk voor me!
[..]
Ja mijn vriend @:scrummie nodigde mij uit. Leuk hè!
Wat kansloos.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is belangrijk voor me!
[..]
Ja mijn vriend @:scrummie nodigde mij uit. Leuk hè!
In Oost-Afrika hebben ze vliegen zag ik in de reclame van Save The Childrenquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb zin in een vliegvakantie.
India schijnt ook een grote mesthoop te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Oost-Afrika hebben ze vliegen zag ik in de reclame van Save The Children
De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
India schijnt ook een grote mesthoop te zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.
[..]
Heb mergpijpen gehaald voor bij de koffie. Is dat verantwoord?quote:
Nee, dat lijkt me typisch iets voor onlogisch om te doen. Van jou had ik dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb mergpijpen gehaald voor bij de koffie. Is dat verantwoord?
User @onlogisch is meer van de kano's.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me typisch iets voor onlogisch om te doen. Van jou had ik dit niet verwacht.
@JanCeesquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:onlogisch is meer van de kano's.
Dit ter info.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh, Knut bestaat nog steeds. Die zal daar WOEDEND om zijn.
Scrummie zal wel weer een keer flippen en na een week terugkomen met Scrummie3.0quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh, Knut bestaat nog steeds. Die zal daar WOEDEND om zijn.
Bedankt voor de feedback, makker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me typisch iets voor onlogisch om te doen. Van jou had ik dit niet verwacht.
Graag gedaan maat. Geniet van je mergpijpjesquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, makker.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, makker.
Ik denk nog wel een keer aan deze post als ik binnenkort weer de boodschappen doe. Alhoewel me dit met kerst en nieuwjaar hoogst onwaarschijnlijk lijkt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat. Geniet van je mergpijpjes
Jammer dat je hier over mij roddelt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie zal wel weer een keer flippen en na een week terugkomen met Scrummie3.0
Sinds @Scrummie in haxball therapie is, gaat het een stuk beter met hemquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie zal wel weer een keer flippen en na een week terugkomen met Scrummie3.0
Vanavond weer!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:scrummie in haxball therapie is, gaat het een stuk beter met hem
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:scrummie in haxball therapie is, gaat het een stuk beter met hem
doe jij de boodschappen voor je ouders ja? schattigquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een keer aan deze post als ik binnenkort weer de boodschappen doe. Alhoewel me dit met kerst en nieuwjaar hoogst onwaarschijnlijk lijkt.
Omdat @Muskusboktor57 blijkbaar op je blocklijstje staat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is de sc op mobiel niet zichtbaar hier?
Voetbal
@:ggmm @:danny
Oh, maar waarom zie ik het topic dan wel op de desktop versie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat @:muskusboktor57 blijkbaar op je blocklijstje staat.
smeagolgodquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, maar waarom zie ik het topic dan wel op de desktop versie?
[ afbeelding ]
Genotquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna de nieuwe cijfers.
@:wereldgozer @:zipportal
Geklikt.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geklikt.
Mega veel spijt van.
Tip voor iedereen: KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET KLIK NIET
Geen vechain, dus niet geklikt.quote:
Dat heeft alles met het verwerkingsproces in je hoofd te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:43 schreef Scrummie het volgende:
De tijd gaat veel te langzaam vandaag.
misschien moet je dan wat leuks doen met je levenquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:43 schreef Scrummie het volgende:
De tijd gaat veel te langzaam vandaag.
Misschien moet jij weer een statement maken door te posten dat je pas weer op FOK! komt als BTC op 30k staatquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je dan wat leuks doen met je leven
geen zin inquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moet jij weer een statement maken door te posten dat je pas weer op FOK! komt als BTC op 30k staat
quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
Mensen die anderen vertellen hoe ze in het leven zouden moeten staan zitten vaak dicht tegen een depressie aan.
[..]
Had je ze na juni 2016 maar moeten boycotten, dan was dit niet aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoerige, hoerige PostNL.
Pakketje kwijtgeraakt wat uit Engeland kwam.
Ik heb verder weinig invloed op welke Nederlandse partner Royal Mail in de arm neemt hè.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had je ze na juni 2016 maar moeten boycotten, dan was dit niet aan de hand geweest.
Weinig invloed is ook invloed.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig invloed op welke Nederlandse partner Royal Mail in de arm neemt hè.
Op naar WGR. Daar gaan ze me zeker helpen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weinig invloed is ook invloed.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op naar WGR. Daar gaan ze me zeker helpen.
Toch niet tegen een medewerker die er amper wat aan kan doen, hè?quote:- en uiteindelijk vandaag wat klare taal vanuit mijn kant -
Haxgod.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje dat Haxball wordt wel erg serieus genomen. Wel een leuk topic om door te lezen, hardop gelachen.
Die heb ik wel gelezen ja, maar dat ging mij de pet te boven moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haxgod.
Hopelijk heb je mijn post over speel zones niet gemist!
De rest van de Haxball spelers ook volgens mij. Maar ja, eenzame hoogte enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen ja, maar dat ging mij de pet te boven moet ik eerlijk bekennen.
Het lot van het eenzame genie. Klaasweetalles had daar ook altijd last van.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De rest van de Haxball spelers ook volgens mij. Maar ja, eenzame hoogte enzo.
Doe dat maar ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/
26/40
Ik kan maar weer beter uitloggen.
Gezien de vragen ben ik blij toe nog lager dan jou te scoren; 21/40.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
26/40
35/40 hier.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien de vragen ben ik blij toe nog lager dan jou te scoren; 21/40.
Mensen die 25 of meer halen neem ik niet serieus en hebben een kleine piemel.
niet geklikt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goede sleepactie, de vloer direct ook schoon:
https://www.dumpert.nl/item/8030487_9949a97f
Grote kans dat je het filmpje al gezien had van de week, een beveiliger van supermarkt Vomar sleept een man de winkel uit die weigert een mondkapje te dragenquote:
Aidssupermarkt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grote kans dat je het filmpje al gezien had van de week, een beveiliger van supermarkt Vomar sleept een man de winkel uit die weigert een mondkapje te dragen
Nooit geweest denk ik. Ze zeiden dat het een ingehuurde beveiliger was en dat de gesleepte man zich onbehoorlijk gedroeg.quote:
Noord-Hollandse aangelegenheid volgens mij, net als DEEN Supermarkten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog nooit in een Vomar geweest.
@JanCees haalt z'n Amstel bij de Vomarquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Noord-Hollandse aangelegenheid volgens mij, net als DEEN Supermarkten.
Kratje op het stuur.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:JanCees haalt z'n Amstel bij de Vomar
nee hoor debielquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Noord-Hollandse aangelegenheid volgens mij, net als DEEN Supermarkten.
22/40, ik vind het wel bestquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
26/40
Dat krijg je van die spelletjesavonden, beter safe haxballquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Tweede coronatestje gedaan boys. @:elan zal trots zijn.
Nooit met meer dan 3, maar hax is altijd veiliger. Fair point.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat krijg je van die spelletjesavonden, beter safe haxball
Om die trots te krijgen moet je er minstens 2 per week doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Dan gaan we morgen weer.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om die trots te krijgen moet je er minstens 2 per week doen.
Lekker man, alles voor schijnveiligheidquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Al zo lang niks bij de Blokker gekocht...quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:00 schreef Zipportal het volgende:
Blokker brengt 't aan huus!
@:Caland @:wereldgozer @:de_kraam
CORRED.
een ton wat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb in maart een ton in Ethereum gestort.
Lekker boeiend. 1 btc = 1 btc.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:57 schreef aTypisch het volgende:
[ Bericht 68% gewijzigd door aTypisch op 19-12-2020 19:57:29 ]
quote:Op zondag 20 december 2020 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar een kratje bier voor davy kan er niet vanaf
Mooizo. Was je toch voor niks van te voren zo huiverig (het is net Feyenoord). Nog iets lekkers gemaakt?quote:Op zondag 20 december 2020 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was nog best prima. Kregen er ook 3 flessen wijn bij dus om 12 uur was het licht wel uit
Een like.quote:Op zondag 20 december 2020 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Prima maaltijd gehad. Zalm als voorgerecht, polderhoen als hoofdgerecht en sabayon als dessertquote:Op zondag 20 december 2020 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooizo. Was je toch voor niks van te voren zo huiverig (het is net Feyenoord). Nog iets lekkers gemaakt?
wanneer was je getest?quote:Op zondag 20 december 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
Jongens. De test was negatief. Dat betekent dat ik GEEN corona heb. Ik kan hier dus weer met een gerust hart posten
lekker snel resultaat, ik kan me een hiv/aids test herinneren waar ik toch een paar nachten onrustig van heb geslapen, al is dat wel andere koek uiteraard.quote:
Ja dat is wel wat pittiger inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker snel resultaat, ik kan me een hiv/aids test herinneren waar ik toch een paar nachten onrustig van heb geslapen, al is dat wel andere koek uiteraard.
@Elan check ditquote:Op zondag 20 december 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb ook een kuchje
ga mij niet laten testen
YOLO
Het gaat ook niet om jou. Maar goed, je doet maar. Ik ben niet de persoon die zich hierover gaat opwinden.quote:
Ik denk dat @Elan ondanks jouw negatieve test toch gaat want er was immers contact in het Feyenoord topic.quote:
boeit mij die andere mensen nuquote:Op zondag 20 december 2020 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jou. Maar goed, je doet maar. Ik ben niet de persoon die zich hierover gaat opwinden.
Boomergriepje.
quote:Op zondag 20 december 2020 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Elan ondanks jouw negatieve test toch gaat want er was immers contact in het Feyenoord topic.
Gelukkig, we hadden je niet tijdens de feestdagen willen missenquote:Op zondag 20 december 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
Jongens. De test was negatief. Dat betekent dat ik GEEN corona heb. Ik kan hier dus weer met een gerust hart posten
Dan kan @onlogisch zich beter ook laten testen, hij heeft immers uit dezelfde beker azijn gedronken als Elanquote:Op zondag 20 december 2020 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Elan ondanks jouw negatieve test toch gaat want er was immers contact in het Feyenoord topic.
ik heb het over de jaren wel paar keer geprobeerd, ook in dmquote:Op zondag 20 december 2020 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
@kapiteintjequote:Op zondag 20 december 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb ook een kuchje
ga mij niet laten testen
YOLO
Die is gewoon altijd negatief, daar hoef je hem niet meer voor te testen.quote:Op zondag 20 december 2020 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kan @:onlogisch zich beter ook laten testen, hij heeft immers uit dezelfde beker azijn gedronken als Elan
https://www.depressievere(...)negatieve-gedachten/quote:Op zondag 20 december 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is gewoon altijd negatief, daar hoef je hem niet meer voor te testen.
Jij bent wel in vorm vandaagquote:Op zondag 20 december 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is gewoon altijd negatief, daar hoef je hem niet meer voor te testen.
nee, heb tilburg inmiddels verlatenquote:Op zondag 20 december 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wacht je nog steeds totdat de huizenprijzen gaan dalen?
Terug naar Puttershoek?quote:Op zondag 20 december 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, heb tilburg inmiddels verlaten
Lekker liggen rollebollen met de boys?quote:Op zondag 20 december 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker snel resultaat, ik kan me een hiv/aids test herinneren waar ik toch een paar nachten onrustig van heb geslapen, al is dat wel andere koek uiteraard.
Waar ben je naar toe verhuisd dan?quote:Op zondag 20 december 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, denk niet dat ik daar nog snel ga wonen
quote:Op zondag 20 december 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ben je naar toe verhuisd dan?
quote:Op zondag 20 december 2020 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker liggen rollebollen met de boys?
Ik vraag waar iemand woont, jeetjequote:Op zondag 20 december 2020 11:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch is weer heftig met andermans privé aan het spelen.
quote:Op zondag 20 december 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]indirect, was een getrouwd vrouwtje waar ik een jaar mee heb liggen kloten, haar man gaf haar geen aandacht meer maar dat kwam omdat hij liever in darkroom was, wel lullig voor haar, ze wist er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |