een ton wat?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb in maart een ton in Ethereum gestort.
Lekker boeiend. 1 btc = 1 btc.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:57 schreef aTypisch het volgende:
[ Bericht 68% gewijzigd door aTypisch op 19-12-2020 19:57:29 ]
quote:Op zondag 20 december 2020 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar een kratje bier voor davy kan er niet vanaf
Mooizo. Was je toch voor niks van te voren zo huiverig (het is net Feyenoord). Nog iets lekkers gemaakt?quote:Op zondag 20 december 2020 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was nog best prima. Kregen er ook 3 flessen wijn bij dus om 12 uur was het licht wel uit
Een like.quote:Op zondag 20 december 2020 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar een kratje bier voor davy kan er niet vanaf
Prima maaltijd gehad. Zalm als voorgerecht, polderhoen als hoofdgerecht en sabayon als dessertquote:Op zondag 20 december 2020 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooizo. Was je toch voor niks van te voren zo huiverig (het is net Feyenoord). Nog iets lekkers gemaakt?
wanneer was je getest?quote:Op zondag 20 december 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
Jongens. De test was negatief. Dat betekent dat ik GEEN corona heb. Ik kan hier dus weer met een gerust hart posten
lekker snel resultaat, ik kan me een hiv/aids test herinneren waar ik toch een paar nachten onrustig van heb geslapen, al is dat wel andere koek uiteraard.quote:
Ja dat is wel wat pittiger inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker snel resultaat, ik kan me een hiv/aids test herinneren waar ik toch een paar nachten onrustig van heb geslapen, al is dat wel andere koek uiteraard.
@Elan check ditquote:Op zondag 20 december 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb ook een kuchje
ga mij niet laten testen
YOLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |