Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
Eens, bij mensen die daar grappen over blijven maken zit een steekje los.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
De scherpe randjes zijn daar inmiddels wel vanaf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
orban?quote:
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig vanquote:
Ben je hier nou nog steeds mee bezigquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig van
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig vanquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig van
Nu ben ik ook onrustig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig van
Ach kijk, de ik wordt actquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik wordt een beetje onrustig van mijn verdediging die ik ga hebben
Bij Postnl deed de directie online the masked Singer na met pak en al.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik dacht dat een online kookworkshop een beetje overdreven was, maar bij een (afdeling van) ING hadden ze blijkbaar een online concert
Wat leuk, ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 uur pas. (ik heb dan ook weekend)
Dit is belangrijk voor me!quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je hier nou nog steeds mee bezig
Ja mijn vriend @Scrummie nodigde mij uit. Leuk hè!quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig van
Ga weg met je enge leugens, walgelijk stuk verdriet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is belangrijk voor me!
[..]
Ja mijn vriend @:scrummie nodigde mij uit. Leuk hè!
Wat kansloos.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is belangrijk voor me!
[..]
Ja mijn vriend @:scrummie nodigde mij uit. Leuk hè!
In Oost-Afrika hebben ze vliegen zag ik in de reclame van Save The Childrenquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb zin in een vliegvakantie.
India schijnt ook een grote mesthoop te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Oost-Afrika hebben ze vliegen zag ik in de reclame van Save The Children
De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
India schijnt ook een grote mesthoop te zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.
Heb mergpijpen gehaald voor bij de koffie. Is dat verantwoord?quote:
Nee, dat lijkt me typisch iets voor onlogisch om te doen. Van jou had ik dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb mergpijpen gehaald voor bij de koffie. Is dat verantwoord?
User @onlogisch is meer van de kano's.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me typisch iets voor onlogisch om te doen. Van jou had ik dit niet verwacht.
@JanCeesquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:onlogisch is meer van de kano's.
Dit ter info.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh, Knut bestaat nog steeds. Die zal daar WOEDEND om zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |