Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
Eens, bij mensen die daar grappen over blijven maken zit een steekje los.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word jij ook zo moe van de Promes grappen? Alleen daarom al hoop ik dat hij nooit meer voetbalt.
De scherpe randjes zijn daar inmiddels wel vanaf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
orban?quote:
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig vanquote:
Ben je hier nou nog steeds mee bezigquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig van
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig vanquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Gister had ik 3 notes voor 1 post en nu is er maar 1 weggehaald. Mag de dubbele ook nog weg. Ik word hier erg onrustig van
Nu ben ik ook onrustig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Hallo Mortaxx. Ik heb vernomen dat jij mee gaat doen met haxball vanavond? Kan je hier duidelijkheid over geven. Ik word hier erg onrustig van
Ach kijk, de ik wordt actquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik wordt een beetje onrustig van mijn verdediging die ik ga hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |