abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2020 @ 18:10:54 #51
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_196789240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
Antwoord gehad van Humberto Tan :)

@:gramulanion
Weet je ook al waarom er niet gesproken wordt over de afluisterapparatuur die ze inspuiten?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  donderdag 17 december 2020 @ 18:18:33 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_196789366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
Wat ordinair
Dit is toch om te gieruuuuh

pi_196789681
Post gehad van Martin van Geel. :o

Erg mooi
pi_196789733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post gehad van Martin van Geel. :o

Erg mooi
Ook van Annet?
pi_196789796
quote:
8s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ook van Annet?
Nee.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 18:42:37 ]
pi_196789816



Erg mooi toch?
pi_196789853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zo eet @:bluedisplay zijn zuurkool ook altijd :)
Lust hij zo graag worst?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_196789882
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]

Erg mooi toch?
@GGMM kijk.

Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
pi_196789907
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

@:GGMM kijk.

Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijven
  donderdag 17 december 2020 @ 18:49:57 #60
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196789910
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]


Erg mooi toch?
Wat leuk zeg! Een kerstbal.
pi_196789923
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dit klinkt elitair. Dat het mag smaken, Groot-Hertog van Luxemburg jonkheer Adames.
was dit weekend op de markt, daar haal je toch het lekkerste eten (voor een goede prijs).
pi_196789925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijven
Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.
pi_196789952
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.
Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.
Die zijn al niet te porren voor Alemannia.
pi_196789987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! Een kerstbal.
Paar honderd euro voor betaald dit jaar. Was het zeker waard.
pi_196790012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.
Die zijn al niet te porren voor Alemannia.
Hoe komt dat? Door alle grote clubs die daar vlak in de buurt liggen?
  donderdag 17 december 2020 @ 18:56:20 #66
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196790014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Paar honderd euro voor betaald dit jaar. Was het zeker waard.
Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.
pi_196790077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.
Wat een geld. Dan pakken @GGMM en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_196790090
twitter


Erg mooi. @Wereldgozer
  donderdag 17 december 2020 @ 19:01:16 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196790102
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat een geld. Dan pakken @:ggmm en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!
Tja. Voor sommigen is 400 euro inderdaad veel geld.

Check dit @Lenny_Leonard
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 19:07:40 #70
35723 crew  GGMM
pi_196790231
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

@:GGMM kijk.

Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
Dat doet elke club toch? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196790266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat doet elke club toch? :?
Niet bij Alemannia hoor ik net.
pi_196791155
twitter


Op naar het @DJMO topic.
pi_196791167
We zijn nu 30 seconds aan het spelen

En mijn bier is op

Please kill me now
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791182
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen

En mijn bier is op

Please kill me now


Done deal.
pi_196791198
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_196791334
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen

En mijn bier is op

Please kill me now
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
pi_196791389
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791494
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
pi_196791501
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.
Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
pi_196791529
Mijn kerstborrel review is te vinden in het grandioze topic van je boy @GGMM
pi_196791684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
Ik zuip alles als pils.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791739
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zuip alles als pils.
Fles whisky ook?
pi_196791802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Fles whisky ook?
Whisky is de enige drank die ik nooit heb leren drinken eigenlijk.

Wel jammer. Onontwikkelde smaakpapillen, vandaar de voorliefde voor pils.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 20:24:28 #84
35723 crew  GGMM
pi_196791832
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*
@Caland @saind @KnutdeIJsbeer @onlogisch @doublepain(RIP) @Drizzt_DoUrden @jancees(RIP) @johannes_vermeer @Tyron @kapiteintje(RIP) @Zipportal @Tjacka @PicoMMP @Scrummie @Charrell @Littlerabbit
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 20:24:50 #85
35723 crew  GGMM
pi_196791841
Ik snap hem niet. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196791847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@TheBradgeTV
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791906
Edje haalt een grapje met ons uit, de vlegel.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2020 @ 21:14:45 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196792857
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Op naar het @:DJMO topic.
Ik snap deze mention niet :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 21:32:30 #89
35723 crew  GGMM
pi_196793339
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*
@Caland @saind @KnutdeIJsbeer @onlogisch @doublepain(RIP) @Drizzt_DoUrden @jancees(RIP) @johannes_vermeer @Tyron @kapiteintje(RIP) @Zipportal @Tjacka @PicoMMP @Scrummie @Charrell @Littlerabbit
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*

Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196793463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]

Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
[enter name here]

_O_
pi_196794351
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik snap deze mention niet :?
Die voetbalfan krijgt een award omdat hij 60 km loopt steeds om z'n club te zien spelen. Iets met lange afstanden lopen...
  donderdag 17 december 2020 @ 23:44:21 #92
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196795884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.

Gelukkig morgen een online kookworkshop! :)
pi_196795912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.

Gelukkig morgen een online kookworkshop! :)
Ach, best leuk zo af en toe.

Veel plezier alvast!
pi_196796053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.

Gelukkig morgen een online kookworkshop! :)
@caland is er jaloers op
pi_196796061
Huh

@Caland
  vrijdag 18 december 2020 @ 01:48:36 #96
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196796652
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]

Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Is @saind nu ook al definitief weg ;(
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 06:53:32 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196797232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Is @:saind nu ook al definitief weg ;(
Nu jij nog.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:20:33 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196797592
morge
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:33:07 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196797663
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Huh

@:caland
Dom varken.
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:33:18 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196797665
Tevens; Goedemorgen! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')