Weet je ook al waarom er niet gesproken wordt over de afluisterapparatuur die ze inspuiten?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
Antwoord gehad van Humberto Tan
@:gramulanion
Ook van Annet?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post gehad van Martin van Geel.
Erg mooi
Lust hij zo graag worst?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo eet @:bluedisplay zijn zuurkool ook altijd
@GGMM kijk.quote:
Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijvenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:GGMM kijk.
Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
was dit weekend op de markt, daar haal je toch het lekkerste eten (voor een goede prijs).quote:Op donderdag 17 december 2020 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit klinkt elitair. Dat het mag smaken, Groot-Hertog van Luxemburg jonkheer Adames.
Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijven
Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.
Hoe komt dat? Door alle grote clubs die daar vlak in de buurt liggen?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.
Die zijn al niet te porren voor Alemannia.
Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Paar honderd euro voor betaald dit jaar. Was het zeker waard.
Wat een geld. Dan pakken @GGMM en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!quote:Op donderdag 17 december 2020 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.
Tja. Voor sommigen is 400 euro inderdaad veel geld.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een geld. Dan pakken @:ggmm en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!
Dat doet elke club toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:GGMM kijk.
Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen
En mijn bier is op
Please kill me now
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplapquote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen
En mijn bier is op
Please kill me now
Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
Ik zuip alles als pils.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
Whisky is de enige drank die ik nooit heb leren drinken eigenlijk.quote:
@TheBradgeTVquote:Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
[/info]
Ik snap deze mention nietquote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op naar het @:DJMO topic.
[enter name here]quote:Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
[/info]
Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Die voetbalfan krijgt een award omdat hij 60 km loopt steeds om z'n club te zien spelen. Iets met lange afstanden lopen...quote:
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
Ach, best leuk zo af en toe.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.
Gelukkig morgen een online kookworkshop!
@caland is er jaloers opquote:Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.
Gelukkig morgen een online kookworkshop!
Is @saind nu ook al definitief wegquote:Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
![]()
[/info]
Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Nu jij nog.quote:Op vrijdag 18 december 2020 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:saind nu ook al definitief weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |