abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2020 @ 18:10:54 #51
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_196789240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:08 schreef GGMM het volgende:
Antwoord gehad van Humberto Tan :)

@:gramulanion
Weet je ook al waarom er niet gesproken wordt over de afluisterapparatuur die ze inspuiten?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  donderdag 17 december 2020 @ 18:18:33 #52
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_196789366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
Wat ordinair
Dit is toch om te gieruuuuh

pi_196789681
Post gehad van Martin van Geel. :o

Erg mooi
pi_196789733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Post gehad van Martin van Geel. :o

Erg mooi
Ook van Annet?
pi_196789796
quote:
8s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ook van Annet?
Nee.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 18:42:37 ]
pi_196789816



Erg mooi toch?
pi_196789853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zo eet @:bluedisplay zijn zuurkool ook altijd :)
Lust hij zo graag worst?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_196789882
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]

Erg mooi toch?
@GGMM kijk.

Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
pi_196789907
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

@:GGMM kijk.

Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijven
  donderdag 17 december 2020 @ 18:49:57 #60
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196789910
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]


Erg mooi toch?
Wat leuk zeg! Een kerstbal.
pi_196789923
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:45 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dit klinkt elitair. Dat het mag smaken, Groot-Hertog van Luxemburg jonkheer Adames.
was dit weekend op de markt, daar haal je toch het lekkerste eten (voor een goede prijs).
pi_196789925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:49 schreef Adames het volgende:

[..]

Als Ajax van het zuiden kun je dan moeilijk achterblijven
Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.
pi_196789952
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ze bij Roda dachten dat ze het Ajax van het zuiden waren.
Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.
Die zijn al niet te porren voor Alemannia.
pi_196789987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! Een kerstbal.
Paar honderd euro voor betaald dit jaar. Was het zeker waard.
pi_196790012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Hopen dat heel Aachen naar het Parkstad stadion stroomt.
Die zijn al niet te porren voor Alemannia.
Hoe komt dat? Door alle grote clubs die daar vlak in de buurt liggen?
  donderdag 17 december 2020 @ 18:56:20 #66
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196790014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Paar honderd euro voor betaald dit jaar. Was het zeker waard.
Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.
pi_196790077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar Feyenoord mee gaat komen. Voor 400 euro verwacht ik toch wel een gouden kerstbal.
Wat een geld. Dan pakken @GGMM en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_196790090
twitter


Erg mooi. @Wereldgozer
  donderdag 17 december 2020 @ 19:01:16 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196790102
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat een geld. Dan pakken @:ggmm en ik het toch wat slimmer aan. En op televisie zie je het ook nog veel beter!
Tja. Voor sommigen is 400 euro inderdaad veel geld.

Check dit @Lenny_Leonard
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 19:07:40 #70
35723 crew  GGMM
pi_196790231
quote:
18s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

@:GGMM kijk.

Ajax stuurt seizoenskaarthouders een leuk kerstbriefje en Willem II doet het dan ineens ook.
Dat doet elke club toch? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196790266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat doet elke club toch? :?
Niet bij Alemannia hoor ik net.
pi_196791155
twitter


Op naar het @DJMO topic.
pi_196791167
We zijn nu 30 seconds aan het spelen

En mijn bier is op

Please kill me now
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791182
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen

En mijn bier is op

Please kill me now


Done deal.
pi_196791198
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')