werkt goed die lockdownquote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
12779 nieuwe positieve testen
CORRED
DE HEMA EN ACTION MOETEN NU DICHT.
HUTS!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, aardappeltje, haricot verts.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lamsstoof met aardappel en boontjesquote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
12779 nieuwe positieve testen
CORRED
DE HEMA EN ACTION MOETEN NU DICHT.
Postnl spant de kroon.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
Wat is DPD een waardeloze pakketdienst zeg
Tot morgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker man. Wat is je likes note ratio daar?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer wat likes gepakt in COR. Prima dagje.
Geen idee.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker man. Wat is je likes note ratio daar?
Dit klinkt elitair. Dat het mag smaken, Groot-Hertog van Luxemburg jonkheer Adames.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Lamsstoof met aardappel en boontjes
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je!quote:Op donderdag 17 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo eet @Bluedisplay zijn zuurkool ook altijdquote:Op donderdag 17 december 2020 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je!
[ afbeelding ]
Ik had eerst dit opgeschept, maar omdat er veelal gezeik komt over de hoeveelheid heb ik wat meer opgeschept.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |