Nu al dat hele pakket, wat een zuiplapquote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen
En mijn bier is op
Please kill me now
Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
Ik zuip alles als pils.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
Whisky is de enige drank die ik nooit heb leren drinken eigenlijk.quote:
@TheBradgeTVquote:Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Ik snap deze mention nietquote:Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op naar het @:DJMO topic.
[enter name here]quote:Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Die voetbalfan krijgt een award omdat hij 60 km loopt steeds om z'n club te zien spelen. Iets met lange afstanden lopen...quote:
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
Ach, best leuk zo af en toe.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.
Gelukkig morgen een online kookworkshop!
@caland is er jaloers opquote:Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.
Gelukkig morgen een online kookworkshop!
Is @saind nu ook al definitief wegquote:Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Nu jij nog.quote:Op vrijdag 18 december 2020 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is @:saind nu ook al definitief weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |