abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196791334
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
We zijn nu 30 seconds aan het spelen

En mijn bier is op

Please kill me now
Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
pi_196791389
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nu al dat hele pakket, wat een zuiplap
Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791494
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
pi_196791501
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Waren 5 biertjes. Vanaf half 7.
Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
pi_196791529
Mijn kerstborrel review is te vinden in het grandioze topic van je boy @GGMM
pi_196791684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dubbels en tripels toch. Nou ja, het kan net
Ik zuip alles als pils.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791739
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zuip alles als pils.
Fles whisky ook?
pi_196791802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Fles whisky ook?
Whisky is de enige drank die ik nooit heb leren drinken eigenlijk.

Wel jammer. Onontwikkelde smaakpapillen, vandaar de voorliefde voor pils.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 20:24:28 #84
35723 crew  GGMM
pi_196791832
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*
@Caland @saind @KnutdeIJsbeer @onlogisch @doublepain(RIP) @Drizzt_DoUrden @jancees(RIP) @johannes_vermeer @Tyron @kapiteintje(RIP) @Zipportal @Tjacka @PicoMMP @Scrummie @Charrell @Littlerabbit
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 20:24:50 #85
35723 crew  GGMM
pi_196791841
Ik snap hem niet. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196791847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@TheBradgeTV
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196791906
Edje haalt een grapje met ons uit, de vlegel.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 17 december 2020 @ 21:14:45 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_196792857
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Op naar het @:DJMO topic.
Ik snap deze mention niet :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 21:32:30 #89
35723 crew  GGMM
pi_196793339
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*
@Caland @saind @KnutdeIJsbeer @onlogisch @doublepain(RIP) @Drizzt_DoUrden @jancees(RIP) @johannes_vermeer @Tyron @kapiteintje(RIP) @Zipportal @Tjacka @PicoMMP @Scrummie @Charrell @Littlerabbit
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O*

Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_196793463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]

Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
[enter name here]

_O_
pi_196794351
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:14 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik snap deze mention niet :?
Die voetbalfan krijgt een award omdat hij 60 km loopt steeds om z'n club te zien spelen. Iets met lange afstanden lopen...
  donderdag 17 december 2020 @ 23:44:21 #92
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196795884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Mijn kerstborrel is ten einde, leuke pubquiz gehad.
Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.

Gelukkig morgen een online kookworkshop! :)
pi_196795912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.

Gelukkig morgen een online kookworkshop! :)
Ach, best leuk zo af en toe.

Veel plezier alvast!
pi_196796053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Daar heb ik er slechts 10 van gehad afgelopen jaar.

Gelukkig morgen een online kookworkshop! :)
@caland is er jaloers op
pi_196796061
Huh

@Caland
  vrijdag 18 december 2020 @ 01:48:36 #96
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_196796652
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 21:32 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! *O* *O* *O* [/info]

Je merkt direct dat Ed enorme stappen maakt
Is @saind nu ook al definitief weg ;(
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 06:53:32 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196797232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Is @:saind nu ook al definitief weg ;(
Nu jij nog.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:20:33 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196797592
morge
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:33:07 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196797663
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Huh

@:caland
Dom varken.
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:33:18 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196797665
Tevens; Goedemorgen! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')