abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196805094
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.
pi_196805134
Hoerige, hoerige PostNL. :(
Pakketje kwijtgeraakt wat uit Engeland kwam.
pi_196805177
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoerige, hoerige PostNL. :(
Pakketje kwijtgeraakt wat uit Engeland kwam.
Had je ze na juni 2016 maar moeten boycotten, dan was dit niet aan de hand geweest.
pi_196805213
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 december 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Had je ze na juni 2016 maar moeten boycotten, dan was dit niet aan de hand geweest.
Ik heb verder weinig invloed op welke Nederlandse partner Royal Mail in de arm neemt h.
pi_196805280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb verder weinig invloed op welke Nederlandse partner Royal Mail in de arm neemt h.
Weinig invloed is ook invloed.
pi_196805339
quote:
18s.gif Op vrijdag 18 december 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Weinig invloed is ook invloed.
Op naar WGR. Daar gaan ze me zeker helpen.

:')
pi_196806038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Op naar WGR. Daar gaan ze me zeker helpen.

:')
quote:
- en uiteindelijk vandaag wat klare taal vanuit mijn kant -
Toch niet tegen een medewerker die er amper wat aan kan doen, h?
pi_196806245
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 15:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

@:wereldgozer *O*
@AdolfHitler
  vrijdag 18 december 2020 @ 18:18:40 #209
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196806461
Jeetje dat Haxball wordt wel erg serieus genomen. Wel een leuk topic om door te lezen, hardop gelachen.
pi_196806571
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje dat Haxball wordt wel erg serieus genomen. Wel een leuk topic om door te lezen, hardop gelachen.
Haxgod.

Hopelijk heb je mijn post over speel zones niet gemist!
  vrijdag 18 december 2020 @ 18:26:49 #211
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196806593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 18:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haxgod.

Hopelijk heb je mijn post over speel zones niet gemist!
Die heb ik wel gelezen ja, maar dat ging mij de pet te boven moet ik eerlijk bekennen.
pi_196806627
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die heb ik wel gelezen ja, maar dat ging mij de pet te boven moet ik eerlijk bekennen.
De rest van de Haxball spelers ook volgens mij. Maar ja, eenzame hoogte enzo.
  vrijdag 18 december 2020 @ 18:28:58 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196806636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 18:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De rest van de Haxball spelers ook volgens mij. Maar ja, eenzame hoogte enzo.
Het lot van het eenzame genie. Klaasweetalles had daar ook altijd last van.
pi_196806799
Pro-gaming haalt echt het slechtste uit een mens naar boven, dat herken ik nog uit mijn Unreal Tournament tijd.
pi_196806811
Dan ging ik ook uit mijn stekker als een teammaat met een negatieve kill/death-ratio in Team Deathmatch rondliep.
  zaterdag 19 december 2020 @ 08:27:37 #216
131800 Tarado
cap de fusca
pi_196815989
morge
pi_196816823
Gm

Viesdikke kegel
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:09:03 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196818610
Note uitgedeeld.
TR afgevinkt :)
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:09:14 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196818611
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/

26/40 :')

Ik kan maar weer beter uitloggen.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 19 december 2020 @ 12:14:05 #221
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196818682
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/

26/40 :')

Ik kan maar weer beter uitloggen.
Doe dat maar ja.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:14:51 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196818694
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Doe dat maar ja.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_196818785
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/

26/40 :')

Ik kan maar weer beter uitloggen.
Gezien de vragen ben ik blij toe nog lager dan jou te scoren; 21/40.

Mensen die 25 of meer halen neem ik niet serieus en hebben een kleine piemel.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:22:09 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196818796
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:
hebben een kleine piemel.
maar moddertjevet
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_196818805
Ja ik ga boodschappen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')