quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De anus van Rebekka zal ook een flinke trekpleister zijn.
Had je ze na juni 2016 maar moeten boycotten, dan was dit niet aan de hand geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoerige, hoerige PostNL.
Pakketje kwijtgeraakt wat uit Engeland kwam.
Ik heb verder weinig invloed op welke Nederlandse partner Royal Mail in de arm neemt h.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had je ze na juni 2016 maar moeten boycotten, dan was dit niet aan de hand geweest.
Weinig invloed is ook invloed.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig invloed op welke Nederlandse partner Royal Mail in de arm neemt h.
Op naar WGR. Daar gaan ze me zeker helpen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weinig invloed is ook invloed.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op naar WGR. Daar gaan ze me zeker helpen.
Toch niet tegen een medewerker die er amper wat aan kan doen, h?quote:- en uiteindelijk vandaag wat klare taal vanuit mijn kant -
Haxgod.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje dat Haxball wordt wel erg serieus genomen. Wel een leuk topic om door te lezen, hardop gelachen.
Die heb ik wel gelezen ja, maar dat ging mij de pet te boven moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haxgod.
Hopelijk heb je mijn post over speel zones niet gemist!
De rest van de Haxball spelers ook volgens mij. Maar ja, eenzame hoogte enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen ja, maar dat ging mij de pet te boven moet ik eerlijk bekennen.
Het lot van het eenzame genie. Klaasweetalles had daar ook altijd last van.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De rest van de Haxball spelers ook volgens mij. Maar ja, eenzame hoogte enzo.
Doe dat maar ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/
26/40
Ik kan maar weer beter uitloggen.
Gezien de vragen ben ik blij toe nog lager dan jou te scoren; 21/40.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/
26/40
Ik kan maar weer beter uitloggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |