abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:24:04 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196818824
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Ja ik ga boodschappen doen.
Succes makker. Hou je ons op de hoogte via Twitter???
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196818835
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gezien de vragen ben ik blij toe nog lager dan jou te scoren; 21/40.

Mensen die 25 of meer halen neem ik niet serieus en hebben een kleine piemel.
35/40 hier.

Wel gelachen om het antwoord brandstapel als nieuwe uitvaartmethode.
pi_196818915
24/40

Gelukkig maar. @Scrummie
pi_196819098
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Ja ik ga boodschappen doen.
:M

Goede sleepactie, de vloer direct ook schoon:

https://www.dumpert.nl/item/8030487_9949a97f
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:52:33 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196819146
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

:M

Goede sleepactie, de vloer direct ook schoon:

https://www.dumpert.nl/item/8030487_9949a97f
niet geklikt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196819204
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

niet geklikt.
Grote kans dat je het filmpje al gezien had van de week, een beveiliger van supermarkt Vomar sleept een man de winkel uit die weigert een mondkapje te dragen
pi_196819222
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Grote kans dat je het filmpje al gezien had van de week, een beveiliger van supermarkt Vomar sleept een man de winkel uit die weigert een mondkapje te dragen
Aidssupermarkt.
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 12:58:19 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_196819233
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Aidssupermarkt.
Nog nooit in een Vomar geweest.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_196819258
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Aidssupermarkt.
Nooit geweest denk ik. Ze zeiden dat het een ingehuurde beveiliger was en dat de gesleepte man zich onbehoorlijk gedroeg.
pi_196819272
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog nooit in een Vomar geweest.
Noord-Hollandse aangelegenheid volgens mij, net als DEEN Supermarkten.
pi_196819317
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Noord-Hollandse aangelegenheid volgens mij, net als DEEN Supermarkten.
@JanCees haalt z'n Amstel bij de Vomar
pi_196819408
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

@:JanCees haalt z'n Amstel bij de Vomar
Kratje op het stuur.
pi_196819619
quote:
18s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Noord-Hollandse aangelegenheid volgens mij, net als DEEN Supermarkten.
nee hoor debiel
Groot fan van User Wotte
pi_196819634
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

nee hoor debiel
Hou je smoel bloedlul.
  zaterdag 19 december 2020 @ 13:46:18 #240
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196820132
Tweede coronatestje gedaan boys. @Elan zal trots zijn.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 december 2020 @ 13:55:34 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_196820295
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/achter-(...)de-uitslag~a99a8381/

26/40 :')

Ik kan maar weer beter uitloggen.
22/40, ik vind het wel best :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_196820357
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Tweede coronatestje gedaan boys. @:elan zal trots zijn.
Dat krijg je van die spelletjesavonden, beter safe haxball
  zaterdag 19 december 2020 @ 14:10:13 #243
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196820532
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:58 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dat krijg je van die spelletjesavonden, beter safe haxball
Nooit met meer dan 3, maar hax is altijd veiliger. Fair point.

(ik kan het alleen niet)
pi_196821014
RIP Sinterklaas :'(
pi_196821747
Ik ga morgen voor hem bidden
graag op anoniem
  zaterdag 19 december 2020 @ 15:58:35 #246
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_196822471
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Tweede coronatestje gedaan boys. @:elan zal trots zijn.
Om die trots te krijgen moet je er minstens 2 per week doen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zaterdag 19 december 2020 @ 16:01:02 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_196822506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 15:58 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Om die trots te krijgen moet je er minstens 2 per week doen.
Dan gaan we morgen weer.
pi_196822558
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 13:46 schreef fetX het volgende:
Tweede coronatestje gedaan boys. @:elan zal trots zijn.
Lekker man, alles voor schijnveiligheid
pi_196824490
Blokker brengt 't aan huus!

@Caland @Wereldgozer @De_Kraam

CORRED.
pi_196824753
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 18:00 schreef Zipportal het volgende:
Blokker brengt 't aan huus!

@:Caland @:wereldgozer @:de_kraam

CORRED.
Al zo lang niks bij de Blokker gekocht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')