Het gaat ook niet om jou. Maar goed, je doet maar. Ik ben niet de persoon die zich hierover gaat opwinden.quote:
Ik denk dat @Elan ondanks jouw negatieve test toch gaat want er was immers contact in het Feyenoord topic.quote:
boeit mij die andere mensen nuquote:Op zondag 20 december 2020 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jou. Maar goed, je doet maar. Ik ben niet de persoon die zich hierover gaat opwinden.
Boomergriepje.
quote:Op zondag 20 december 2020 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Elan ondanks jouw negatieve test toch gaat want er was immers contact in het Feyenoord topic.
Gelukkig, we hadden je niet tijdens de feestdagen willen missenquote:Op zondag 20 december 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
Jongens. De test was negatief. Dat betekent dat ik GEEN corona heb. Ik kan hier dus weer met een gerust hart posten
Dan kan @onlogisch zich beter ook laten testen, hij heeft immers uit dezelfde beker azijn gedronken als Elanquote:Op zondag 20 december 2020 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Elan ondanks jouw negatieve test toch gaat want er was immers contact in het Feyenoord topic.
ik heb het over de jaren wel paar keer geprobeerd, ook in dmquote:Op zondag 20 december 2020 09:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar een kratje bier voor davy kan er niet vanaf
@kapiteintjequote:Op zondag 20 december 2020 10:46 schreef Tjacka het volgende:
ik heb ook een kuchje
ga mij niet laten testen
YOLO
Die is gewoon altijd negatief, daar hoef je hem niet meer voor te testen.quote:Op zondag 20 december 2020 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kan @:onlogisch zich beter ook laten testen, hij heeft immers uit dezelfde beker azijn gedronken als Elan
https://www.depressievere(...)negatieve-gedachten/quote:Op zondag 20 december 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is gewoon altijd negatief, daar hoef je hem niet meer voor te testen.
Jij bent wel in vorm vandaagquote:Op zondag 20 december 2020 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is gewoon altijd negatief, daar hoef je hem niet meer voor te testen.
nee, heb tilburg inmiddels verlatenquote:Op zondag 20 december 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, wacht je nog steeds totdat de huizenprijzen gaan dalen?
Terug naar Puttershoek?quote:Op zondag 20 december 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, heb tilburg inmiddels verlaten
Lekker liggen rollebollen met de boys?quote:Op zondag 20 december 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker snel resultaat, ik kan me een hiv/aids test herinneren waar ik toch een paar nachten onrustig van heb geslapen, al is dat wel andere koek uiteraard.
Waar ben je naar toe verhuisd dan?quote:Op zondag 20 december 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, denk niet dat ik daar nog snel ga wonen
quote:Op zondag 20 december 2020 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ben je naar toe verhuisd dan?
quote:Op zondag 20 december 2020 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker liggen rollebollen met de boys?
Ik vraag waar iemand woont, jeetjequote:Op zondag 20 december 2020 11:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch is weer heftig met andermans priv aan het spelen.
quote:Op zondag 20 december 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]indirect, was een getrouwd vrouwtje waar ik een jaar mee heb liggen kloten, haar man gaf haar geen aandacht meer maar dat kwam omdat hij liever in darkroom was, wel lullig voor haar, ze wist er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |