Scrummie zal wel weer een keer flippen en na een week terugkomen met Scrummie3.0quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh, Knut bestaat nog steeds. Die zal daar WOEDEND om zijn.
Bedankt voor de feedback, makker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me typisch iets voor onlogisch om te doen. Van jou had ik dit niet verwacht.
Graag gedaan maat. Geniet van je mergpijpjesquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, makker.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, makker.
Ik denk nog wel een keer aan deze post als ik binnenkort weer de boodschappen doe. Alhoewel me dit met kerst en nieuwjaar hoogst onwaarschijnlijk lijkt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan maat. Geniet van je mergpijpjes
Jammer dat je hier over mij roddelt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie zal wel weer een keer flippen en na een week terugkomen met Scrummie3.0
Sinds @Scrummie in haxball therapie is, gaat het een stuk beter met hemquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Scrummie zal wel weer een keer flippen en na een week terugkomen met Scrummie3.0
Vanavond weer!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:scrummie in haxball therapie is, gaat het een stuk beter met hem
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:scrummie in haxball therapie is, gaat het een stuk beter met hem
doe jij de boodschappen voor je ouders ja? schattigquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een keer aan deze post als ik binnenkort weer de boodschappen doe. Alhoewel me dit met kerst en nieuwjaar hoogst onwaarschijnlijk lijkt.
Omdat @Muskusboktor57 blijkbaar op je blocklijstje staat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is de sc op mobiel niet zichtbaar hier?
Voetbal
@:ggmm @:danny
Oh, maar waarom zie ik het topic dan wel op de desktop versie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat @:muskusboktor57 blijkbaar op je blocklijstje staat.
smeagolgodquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, maar waarom zie ik het topic dan wel op de desktop versie?
[ afbeelding ]
Genotquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna de nieuwe cijfers.
@:wereldgozer @:zipportal
Geklikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |