bIackmirror & chufi tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vit D is al bijgesteld, in Scandinavië zit gewoon extra vit D in veel voedingsmiddelen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:58 schreef Mrsloveable het volgende: https://www.voedingscentr(...)ineralen-nodig-.aspx
![]()
Mijn overgrootvader is nu ook 91 en rookt gewoon.quote:Op zondag 8 november 2020 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma kent het woord zonnebrand niet, lag elke dag in de zon te bakken is 86 zonder huidkanker.
Is dit nou bewijs dat roken niet schadelijk is?Revolutions are the locomotives of history.
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik gebruik nooit zonnebrandcreme. Ga gewoon uit de zon als het begint te branden.
Maar ik heb dan ook goede genen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nope. Ben mobiel. Gewoon snel tikkenquote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikRevolutions are the locomotives of history.
Veranderd ook wel denk ik elk jaarquote:Op zondag 8 november 2020 16:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vit D is al bijgesteld, in Scandinavië zit gewoon extra vit D in veel voedingsmiddelen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nope. Ben mobiel. Gewoon snel tikkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had jij ook weer willen kapen dan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Patricia?quote:Op zondag 8 november 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt er hele zure urine van krijgen! Niet zo lekker tijdens de plasseks.![]()
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzoquote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderenRevolutions are the locomotives of history.
Is zo jaquote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderen![]()
![]()
Nou nee heb geen Iphonequote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik nooit zonnebrandcreme. Ga gewoon uit de zon als het begint te branden.
Maar ik heb dan ook goede genen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag![]()
![]()
Ach de een vind fokken mobiel heel fijn, en andere weer op de laptop/pcMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dagTrotste mama van Ambar
Ik heb ook een Samsung s10equote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon een Samsung van 3 jaar.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Me tooquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig op tijd en bij Jippiequote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.Trotste mama van Ambar
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag![]()
![]()
BolukjuhhhhhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik blijf liever nog wel een aantal jaar leven hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.
Dus als ik de dood voor kan zijn, dan doe ik datMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ook hoor MrsLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @Justin_Case![]()
![]()
Ik zou hier geen grapjes over maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
checkjevlekje.nl![]()
En ik begin er niet aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nlTrotste mama van Ambar
Met een gezin piep je wel anders.quote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.![]()
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellenquote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef blackmirror het volgende:
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @:justin_case
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee
Hey Paulquote:
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.![]()
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...quote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzo![]()
Niet? Oh ik loop weer eens achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellen
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee![]()
![]()
Ja dat snap ik heel goed dat je schriktquote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Die hautaine houding is zijn persona op FOK!.![]()
![]()
Mss neem ik ooit een hond of een kat.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Klinkt alsof je plannen hebt, vertelTrotste mama van Ambar
En ze worden ook steeds duurderquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaatMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja er is er nu ook een die een signaal geeft als iemand dichter dan 1.5 bij je komt, of als je zelf minder dan1.5 meter bij iemand in de buurt komtquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...![]()
![]()
Goed te weten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?
Die hautaine houding is zijn persona op FOK!.![]()
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaatIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
We hebben de huisarts nadrukkelijk bedankt.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed dat je schrikt![]()
We zijn nog maar net bij 12 aanbeland. 13 is pas volgend jaar ergens op het einde van het jaar.quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze willen een iPhone 13 uitbrengen? Da's toch niet slim... Zeker Amerikanen gaan geen iPhone 13 kopen.![]()
Foto's hoef nog niet eens, doe ik toch niets meequote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebben
Maar wel kunnen bellen dat is voor mij de belangrijkste redenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Net"quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Er zijn inmiddels 3 nieuwere uit en de Pro Max ook binnenkort.Revolutions are the locomotives of history.
Ja, dat is niet handig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.
Revolutions are the locomotives of history.
Zeker. Ik heb ooit gedacht dat het mis was bij mij, maar dat was iets anders gelukkig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.
Kan je maar beter mee oppassen idd.![]()
Erg alert van die dokter, mag je blij mee zijn SNap dat je hem nadrukkelijk bedankt hebtquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
We hebben de huisarts nadrukkelijk bedankt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 jaar oud??quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...
Ik vond mijn telefoon van vorig jaar oud worden, dus toen maar de Samsung Galaxy Note 20 Ultraa gehaald
Gelukkig dat het niets was Aloa.quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ooit gedacht dat het mis was bij mij, maar dat was iets anders gelukkig.
Kan je maar beter mee oppassen idd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn telefoon is 2,5 jaar oud. Mooi wel dat hij moet blijven leven tot het eind der tijden.Trotste mama van Ambar
Vind een fysieke knop toch het fijnst met foto's maken. Heb laatst ook een wat eenvoudiger model gekocht, ik gebruik hem voor bellen, whatsapp en navigatie. Dus niet meer voor de Galaxy S serie gegaan van Samsungquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebben![]()
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4 jaar oud??
Ik vond mijn telefoon van vorig jaar oud worden, dus toen maar de Samsung Galaxy Note 20 Ultraa gehaald![]()
Ja zo staat het wel geschreven ja.quote:Trotste mama van Ambar
De mijne al weer bijna 10 jaar.quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is 2,5 jaar oud. Mooi wel dat hij moet blijven leven tot het eind der tijden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Prijs valt reuze mee. Komt echt niet verder dan een derde van je maandsalaris. Misschien een halve voor mensen die weinig verdienenquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebbenRevolutions are the locomotives of history.
Die van mij is nog steeds in topconditie, batterycapaciteit 88%, scherm is nooit gebarsten geweest. Altijd backcover en screenprotector erop gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...![]()
sobby.nlquote:Op zondag 8 november 2020 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?![]()
![]()
Ik gebruik het eigenlijik overal voor behalve bellen.
Bellen
Wie belt er nou nog?Trotste mama van Ambar
Ach met wat spikes onder je zolen kun je prima over ijs lopen hoor!quote:https://www.theguardian.com/science/2006/apr/06/religion.news
![]()
Ik heb al jaren een Galaxy A50. Bevalt me goed, maakt best mooie foto's.quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind een fysieke knop toch het fijnst met foto's maken. Heb laatst ook een wat eenvoudiger model gekocht, ik gebruik hem voor bellen, whatsapp en navigatie. Dus niet meer voor de Galaxy S serie gegaan van SamsungIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wauw, zit er nog zo een aanslingerhendeltje erop en een zichtbare antenne?quote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne al weer bijna 10 jaar.![]()
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwquote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prijs valt reuze mee. Komt echt niet verder dan een derde van je maandsalaris. Misschien een halve voor mensen die weinig verdienenTrotste mama van Ambar
Mn oude telefoons zitten allemaal in de kastquote:Op zondag 8 november 2020 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?![]()
Als ik m nu zou verkopen, zou ik er max 350 voor kunnen vragen denk ik
"Honderden euro's" valt reuze mee, vooral als je een abonnement neemt.Revolutions are the locomotives of history.
*boks*quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?![]()
Da's die hautaine houding van hem!quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwNet als met Starbucks laten thuisbezorgen, dat mensen die zelf boodschappen doen in de middeleeuwen leven enz enz enz.
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Telefoon is om te Fokken...![]()
Ah ja tuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's die hautaine houding van hem!Net als met Starbucks laten thuisbezorgen, dat mensen die zelf boodschappen doen in de middeleeuwen leven enz enz enz.
Ik zou Starbucks nog niet thuis laten komen al kreeg ik geld toe.Trotste mama van Ambar
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg alert van die dokter, mag je blij mee zijn SNap dat je hem nadrukkelijk bedankt hebt![]()
![]()
Alleen 40+'ers bellen denk ik nog echt. Echt iets uit het verleden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Vond ik wel geinig, zat ik te kijken naar mn verbruik. Heb sinds januari van dit jaar 2 minuten gebeld in totaal
Ik word gebeldquote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
![]()
Echt zelden... Vooral Whatsapp en Google Maps, Mail en Google Translate en dat soort zaken. Geen spelletjes en met foto's is het alleen wat hapsnap, 8MP is zat. De telefoon is niet voor professionele plaatjes, daar heb ik wel een andere camera voor.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50Godver...
![]()
Kan prima. Je koopt natuurlijk niet iedere maand een telefoonquote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwRevolutions are the locomotives of history.
Heb nu een A71 genomen, wel een verademing qua batterijduur vergeleken met de S7quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een Galaxy A50. Bevalt me goed, maakt best mooie foto's.![]()
![]()
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maarquote:Revolutions are the locomotives of history.
Vreselijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50Die man heeft het niet gered?
![]()
En alle 4 komen uit 1 serie uit 2020. Dus maar 1 jaar en of 1 serie verschil tussen die 2.quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Net"
Er zijn inmiddels 3 nieuwere uit en de Pro Max ook binnenkort.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef aloa het volgende:
Ik app of mail eigenlijk alleen nog.
Ik kreeg laatst nog een sms van iemand.....schrok ervanDat is idd wel zo ongeveer als een fax sturen, ja!
![]()
Nare ziekte is hetquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50![]()
![]()
Dat is dan wel weer vrij kansloos.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar![]()
Dat is ook belangrijk! Een goeie batterij zodat je niet elke keer met een lege telefoon een foto wil maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb nu een A71 genomen, wel een verademing qua batterijduur vergeleken met de S7Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mijn zoons bellen vaak via WhatsApp ook sturen ze vaak voiceclips, vind dat zo onhandig want kan je niet even snel lezen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen 40+'ers bellen denk ik nog echt. Echt iets uit het verleden.
Vond ik wel geinig, zat ik te kijken naar mn verbruik. Heb sinds januari van dit jaar 2 minuten gebeld in totaal![]()
Als ik al bel is het alleen maar om te hijgen. Dus ze hebben liever dat ik app. "hijg hijg hijg".quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
Ik bel ook zelden, maar af en toe is het handiger of nodig.![]()
Ik kreeg laatst nog een sms van iemand.....schrok ervan![]()
![]()
![]()
Vorig jaar zomer was mijn smartphone kapot en heb ik een oudje uit de la gepakt. Kon alleen bellen en smsen. Zo rustig was dat.Trotste mama van Ambar
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurmanquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Als ik al bel is het alleen maar om te hijgen. Dus ze hebben liever dat ik app. "hijg hijg hijg".Was toen zo'n reclame van op tv; een man die rende om de trein te halen maar hem net miste en daarom even naar huis belde. Hijgend zei hij: "Hallo schatje, ik ben het!"
- MAAHAAAAAM!!!! EEN HIJGER AAN DE TELEFOON!!!!!"
Geen idee meer waar het van was.![]()
![]()
Ik doe alleen deur open als ik mensen verwacht.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurmanTrotste mama van Ambar
Ik kreeg laatst nog een sms van iemand.....schrok ervan![]()
Nee vind 'zakelijk' bellen wel fijnerdan een Appjequote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar![]()
Ik heb onbeperkt bellen voor een tientje per maandquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je ig. Wilde vloeken. Maar wat erg Jippie. Een grove fout zegquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas ken ik hem niet maar je bent goed in het vertellen van dingen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]Was toen zo'n reclame van op tv; een man die rende om de trein te halen maar hem net miste en daarom even naar huis belde. Hijgend zei hij: "Hallo schatje, ik ben het!"
- MAAHAAAAAM!!!! EEN HIJGER AAN DE TELEFOON!!!!!"
Geen idee meer waar het van was.Je zou een boek moeten schrijven of zo.
![]()
Nou onbekende / anonieme nummers neem ik niet op nee. Ze praten de voicemail maar vol.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurman
De deur doe ik niet open als ik niemand verwacht nee, vooral niet 's avonds. Pakketbezorging is natuurlijk weer wat anders, maar dan weet je ook dat je een pakket krijgt.![]()
Daar kan ik wel een aantal voorbeelden over geven, maar ik ga toch maar niet zo een boekje open doen over mensen die ik in het echt ken!quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurmanNiet zo netjes.
Laten we het er maar op houden dat er genoeg mensen bestaan die niet open doen als er aangebeld wordt, de telefoon niet opnemen enz.![]()
Zit een beetje met Sint Maarten, wil geen 'kikkerbil' zijnquote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurman![]()
![]()
Haha!quote:Op zondag 8 november 2020 16:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Helaas ken ik hem niet maar je bent goed in het vertellen van dingen.Je zou een boek moeten schrijven of zo.
Ik heb een kleine verhalenbundel geschreven in een depressieve periode. Lezers zeiden dat het precies Nietzsche's stijl was. Alle verhalen waren compleet anders, maar uiteindelijk in het laatste verhaal liet ik alles samen komen.
Echt ALLES weggegooid toen ik uit die depressieve gedoe wilde komen!![]()
![]()
Mn oma vroeg me een paar jaar geleden of ik dr iets kon MMSen. Wist niet eens wat dat wasquote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef aloa het volgende:
Ik kreeg laatst nog een sms van iemand.....schrok ervan
Bij collecteren doet men ook vaak niet openquote:Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou onbekende / anonieme nummers neem ik niet op nee. Ze praten de voicemail maar vol.
De deur doe ik niet open als ik niemand verwacht nee, vooral niet 's avonds. Pakketbezorging is natuurlijk weer wat anders, maar dan weet je ook dat je een pakket krijgt.![]()
![]()
Ik min of meer ook maar pakketbezorgers laat ik niet buiten staan, heb wel eens open gedaan met alleen maar handdoekje om en die lamlul wijst naar mijn deurmat waar pakketje lag en wandelde al weg. Hoe pak ik een pakketje beet als ik de handdoek ook vast moet houden of moet ik er maar op wagen en een "maaaaam een potloodventer" te horen krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe alleen deur open als ik mensen verwacht.![]()
![]()
Benieuwd of het wel druk gaat worden nu bij de deuren, omdat de winkels niet open zijn in de avondMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Da's wel weer zonde, achteraf gezien?quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef ToT het volgende:
Zonde.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb een kleine verhalenbundel geschreven in een depressieve periode. Lezers zeiden dat het precies Nietzsche's stijl was. Alle verhalen waren compleet anders, maar uiteindelijk in het laatste verhaal liet ik alles samen komen.
Zo onpersoonlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MMS en is toch met foto's? Dat is altijd wel ingewikkeld geweest.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mn oma vroeg me een paar jaar geleden of ik dr iets kon MMSen. Wist niet eens wat dat was![]()
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordigquote:Revolutions are the locomotives of history.
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordig![]()
Ik niet, maar wat ik heb daar heb ik genoeg aanquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordigMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Met zakelijke shizzle neem ik ook nooit op en wacht ik tot ze me appen ofzo. Daarna gooi ik er gewoon in dat ik in een meeting zat fzoquote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee vind 'zakelijk' bellen wel fijnerdan een AppjeRevolutions are the locomotives of history.
Dat is helaas niet het geval.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordig![]()
Valt mee. Heb een leger aan Whatsapp stickersquote:Revolutions are the locomotives of history.
Niet mij boljenquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Meh, ik was het ook zat om steeds bepaalde dingen opnieuw uit te moeten leggen aan mensen die het ff vluchtig lazen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel weer zonde, achteraf gezien?![]()
Wel wat spijt idd ja, maar ik denk dat ik het verhaal in de loop der tijd vaak aangepast en vooral vereenvoudigd zou hebben.![]()
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
MMS en is toch met foto's? Dat is altijd wel ingewikkeld geweest.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordigja want iedereen is echt giga rijk en kan alles betalen.
Trotste mama van Ambar
Geeft niet, het is amper gebruikt geweest. Net als WAP.quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, maar wat ik heb daar heb ik genoeg aanquote:is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Nee, als iemand een afspraak met je wil maken voor een bedrijfsbezoek. Dan praat ik liever 3 minuten dat 10 minuten pielen met WAquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zakelijke shizzle neem ik ook nooit op en wacht ik tot ze me appen ofzo. Daarna gooi ik er gewoon in dat ik in een meeting zat fzo![]()
Onbeperkt data=25 euro (met bundel korting), 7GB= 13,50 met bundelkorting. Scheelt niet zoveel maar ik heb echt aan 7GB genoeg, meestal verbruik ik zo rond de 5GB.![]()
Ik kijk geen netflix terwijl ik op de fiets zit.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Trotste mama van Ambar
Want als je 35 euro per maand kan ophoesten ben je 'GIGA RIJK'?quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]ja want iedereen is echt giga rijk en kan alles betalen.
Onderweg kan ik natuurlijk geen Netflix kijken, dan moet ik op de weg letten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
![]()
![]()
Een sms met meer data bijv een foto. Die moest je dan weer downloaden bij je provider, zo onhandig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.![]()
Ik besteed die 25 euro liever ergens anders aan. Onbeperkte data terwijl ik niet eens 500 mb verbruikquote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Want als je 35 euro per maand kan ophoesten ben je 'GIGA RIJK'?
Trotste mama van Ambar
Het werd al rustiger de laatste jaren max 30 kinderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd of het wel druk gaat worden nu bij de deuren, omdat de winkels niet open zijn in de avond![]()
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.Trotste mama van Ambar
In OV zeker? Daar reis ik niet echt mee. En daarnaast vind ik de scherm te klein en teveel afleidingen rondom mij heen in OV om ervan te kunnen genieten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
En tot slot, ik kan elke maand mijn bundel wijzigen, zou ik de komende 2 maanden steeds met de trein gaan kan ik bijv onbeperkt van maken voor 2 maanden lang.![]()
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.![]()
Ik deed dat wel altijdquote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk geen netflix terwijl ik op de fiets zit.Maar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden ben
Geen idee. Hier vieren ze dat niet en ik ben toch niet thuis.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?Trotste mama van Ambar
Ghe.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdMaar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden ben![]()
Heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je een idioot en een klapjosti bent?quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdMaar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden benTrotste mama van Ambar
Heb ooit zo'n telefoonstandaard gekocht voor in de auto. Is echt heel handig als je wil streamen in de auto.quote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onderweg kan ik natuurlijk geen Netflix kijken, dan moet ik op de weg letten.Revolutions are the locomotives of history.
Misschien nu wel, maar voor kinderen gelden vrijstellingenquote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?![]()
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een sms met meer data bijv een foto. Die moest je dan weer downloaden bij je provider, zo onhandig.![]()
Ja, lees net dat het ook niet meer bestaat
Briefje op de deur dat je niet opendoet ivm corona.quote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien nu wel, maar voor kinderen gelden vrijstellingen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe moet je uitdelen met 1,5 meter ertussen? Gooien? Ik mik erg slecht
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo'n knijpstok. Weet ik het.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe moet je uitdelen met 1,5 meter ertussen? Gooien? Ik mik erg slechtTrotste mama van Ambar
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik besteed die 25 euro liever ergens anders aan. Onbeperkte data terwijl ik niet eens 500 mb verbruikRevolutions are the locomotives of history.
Tijdens het rijdenquote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb ooit zo'n telefoonstandaard gekocht voor in de auto. Is echt heel handig als je wil streamen in de auto.![]()
![]()
Ik woon in een Sint Eustasius vrije regio.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.Revolutions are the locomotives of history.
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoorTrotste mama van Ambar
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren die semi-goddelijk of zelfs goddelijk zou worden voor wanneer hij er niet meer zou zijn; zij zouden zijn nalatenschap worden aangezien semi-goden wel erg lang leven, maar niet eeuwig.
Hij had al een onderdaan gecreëerd die hij tussen hen zou laten leven, die hem eens in de zoveel honderd jaar zou wekken om verslag te doen over hoe dat ras zich ontwikkelde.
In de losse verhalen komt er steeds een lelijke arme drommel voor die weggejaagd en in elkaar geslagen wordt door mensen die hem verstoten. (Aan het eind van het hoofdverhaal blijkt het dus steeds die ene onderdaan te zijn.)
Die onderdaan vertelt dit allemaal aan zijn schepper die steeds meer en meer teleurgesteld wordt in zijn schepping.
De onderdaan vertelt hem dat deze schepsels ook GOEDE eigenschappen hebben, maar de schepper besluit zijn creatie toch te vernietigen. Hij maakt een grote energiebol..........
Die energiebol maken om het ras te vernietigen komt echter juist in het allereerste verhaal voor; het is een non-lineaire vertelling.
In het laatste deel lees je dat de onderdaan keihard onderuit gebeukt had toen hij die energiebol op deze wezens af wilde gooien en hij werd ZELF gedood door die energie.
De onderdaan gooit het lijk van zijn schepper op de planeet neer, waar het opgegeten wordt door allerlei kleinere organismen die door de semi-goddelijke energie van die schepper een extreme evolutie ondergaan en zeer snel in een goddelijk ras doorevolueren en op die manier hun schepper overtreffen.....maar die schepper zal dat dus nooit zelf meemaken.![]()
Doe mij maar BIFI.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.![]()
Was ook kostbaar vergeleken met whatsapp / data. 50 ct per mms. Als het maar bij 1 blijft is dat geen onoverkomelijk bedrag.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, lees net dat het ook niet meer bestaat![]()
Ov/auto/fietsquote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
In OV zeker? Daar reis ik niet echt mee. En daarnaast vind ik de scherm te klein en teveel afleidingen rondom mij heen in OV om ervan te kunnen genieten.
En tot slot, ik kan elke maand mijn bundel wijzigen, zou ik de komende 2 maanden steeds met de trein gaan kan ik bijv onbeperkt van maken voor 2 maanden lang.
Dat bundel aanpassen is wel nice ja.Revolutions are the locomotives of history.
Ja, inderdaad, thuis WiFi. En op kantoor is ook open WiFi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoor
Dus de bundel is puur nodig voor onderweg, en daar ga ik niet NetFlixen.
80GB per maand? Serieus? Op een telefoon?
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 08-11-2020 16:59:33 ]![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren die semi-goddelijk of zelfs goddelijk zou worden voor wanneer hij er niet meer zou zijn; zij zouden zijn nalatenschap worden aangezien semi-goden wel erg lang leven, maar niet eeuwig.
Hij had al een onderdaan gecreëerd die hij tussen hen zou laten leven, die hem eens in de zoveel honderd jaar zou wekken om verslag te doen over hoe dat ras zich ontwikkelde.
In de losse verhalen komt er steeds een lelijke arme drommel voor die weggejaagd en in elkaar geslagen wordt door mensen die hem verstoten. (Aan het eind van het hoofdverhaal blijkt het dus steeds die ene onderdaan te zijn.)
Die onderdaan vertelt dit allemaal aan zijn schepper die steeds meer en meer teleurgesteld wordt in zijn schepping.
De onderdaan vertelt hem dat deze schepsels ook GOEDE eigenschappen hebben, maar de schepper besluit zijn creatie toch te vernietigen. Hij maakt een grote energiebol..........
Die energiebol maken om het ras te vernietigen komt echter juist in het allereerste verhaal voor; het is een non-lineaire vertelling.
In het laatste deel lees je dat de onderdaan keihard onderuit gebeukt had toen hij die energiebol op deze wezens af wilde gooien en hij werd ZELF gedood door die energie.
De onderdaan gooit het lijk van zijn schepper op de planeet neer, waar het opgegeten wordt door allerlei kleinere organismen die door de semi-goddelijke energie van die schepper een extreme evolutie ondergaan en zeer snel in een goddelijk ras doorevolueren en op die manier hun schepper overtreffen.....maar die schepper zal dat dus nooit zelf meemaken.
Trotste mama van Ambar
80 is wel extreem veel. Heb je geen tv of zo?quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoor![]()
Oh.quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over die verhalenbundel die ik geschreven had!Trotste mama van Ambar
Ik ben niet zo goed in het afschrijven van mijn verhalen.Trotste mama van Ambar
Ok niet helemaal verwacht deze kant op dat het zou gaan. Maar ok dat is altijd het grappige.
Kan nog van alles bij maar we hebben wat sax erbij nu.
https://www.wikiloops.com/backingtrack-jam-202651.php
Uit USA voor nu.Do what you love, love what you do!![]()
Wel vakerquote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je een idioot en een klapjosti bent?Revolutions are the locomotives of history.
Ik verveel me altijd maar tijden het rijdenquote:dit helpt dan wel goed
Okeej. Dan hoef ik je dus eigenlijk niet te vertellen wat je eigenlijk al weet dus.quote:Trotste mama van Ambar
Ja want de weg is totaal niet spannend genoeg om op te letten ofzo.quote:Op zondag 8 november 2020 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd maar tijden het rijdendit helpt dan wel goed
Trotste mama van Ambar
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internetquote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.Revolutions are the locomotives of history.
Een ware gave als je zoiets weet te schrijven. Hielp het je ook, om door die periode heen te komen?quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren ...![]()
Toch nog even reageren, ook al is het alweer ruim een uur geleden, maar dat slaat echt nergens op hoor. Als vegetariër hoef je helemaal niet aan de supplementen. Je kunt alle benodigde voedingsstoffen uit andere dingen halen. Daar heb je geen vlees voor nodig. Als vegan is het wat anders, maar dat ben ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zul je altijd aan de supplementen moeten![]()
Ik zit 1 uur per dag op de fiets. Ik heb 23 uur per dag dus wifi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internetTrotste mama van Ambar
Klinkt als een goed verhaal, hoe kwam je hierop?quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over die verhalenbundel die ik geschreven had!![]()
Valt mee. Heb weleens 200gb maanden gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, thuis WiFi. En op kantoor is ook open wifi.
Dus de bundel nodig is puur voor onderweg, en daar ga ik niet NetFlixen.
80GB per maand? Serieus? Op een telefoon?
4k slokt snel gbsRevolutions are the locomotives of history.
Ook niet nodig toch? Op mijn telefoon wil YouTube prima met een databundel, maar da's een standaard HD resolutie.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internet![]()
Het was wel een vorm van uiting van mijn gevoelens, maar naar gothic muziek luisteren hielp me meer; het contrast van liefde, haat, tederheid, woede enz in veel nummers kon voor goede ontladingen van emoties zorgen!quote:Op zondag 8 november 2020 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ware gave als je zoiets weet te schrijven. Hielp het je ook, om door die periode heen te komen?
Maar na verloop van tijd merkte ik dat het me juist meer naar beneden trok dan dat het me hielp, dus toen heb ik een hele tijd er niet meer naar geluisterd.
Nu kan ik gewoon genieten van die muziek zonder dat die emoties me verder belasten.
Spiritualiteit heeft me ook enorm geholpen, maar dat heb ik ook achter me gelaten.![]()
Hier hooguit 5 kinderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het werd al rustiger de laatste jaren max 30 kinderenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.Trotste mama van Ambar
Vraag me soms echt af wat mensen willen dat je daarop antwoord.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ubertroll, maar geloof nog steeds dat er wat goeds in je schuilt
En ik ben over het algemeen geen goed mensRevolutions are the locomotives of history.
Een beetje zoals jij denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stukjes bij beetjes.quote:Op zondag 8 november 2020 16:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal, hoe kwam je hierop?
Om heel eerlijk te zijn was het eerst niet eens mijn bedoeling om er 1 geheel van te maken!
Eerst gewoon wat schrijfsels maken die bij mijn gevoel pasten of die gevoelsmatig bij gebeurtenissen van vroeger pasten, en later dus 1 geheel van gemaakt.![]()
![]()
Dat hoeft ook niet 100% van de tijdquote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want de weg is totaal niet spannend genoeg om op te letten ofzo.Revolutions are the locomotives of history.
Ik en de overige weggebruikers zijn je dankbaar hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet 100% van de tijd
Trotste mama van Ambar
Echt slechte mensen zullen dit nooit over zichzelf zeggen. (bij gebrek aan gewetenlquote:Op zondag 8 november 2020 16:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me soms echt af wat mensen willen dat je daarop antwoord.
En ik ben over het algemeen geen goed mens![]()
Ik ben wel benieuwd wat voor soort mens Mikey zelf is.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.![]()
![]()
Omg, Brittanyquote:
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan had ze het allang uitgemaakt.![]()
![]()
Fijn dat je weer uit zo'n dal hebt weten te kruipen. En nu mini-ToT er is, is het helemaal super geworden natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een vorm van uiting van mijn gevoelens, maar naar gothic muziek luisteren hielp me meer; het contrast van liefde, haat, tederheid, woede enz in veel nummers kon voor goede ontladingen van emoties zorgen!
Maar na verloop van tijd merkte ik dat het me juist meer naar beneden trok dan dat het me hielp, dus toen heb ik een hele tijd er niet meer naar geluisterd.
Nu kan ik gewoon genieten van die muziek zonder dat die emoties me verder belasten.
Spiritualiteit heeft me ook enorm geholpen, maar dat heb ik ook achter me gelaten.![]()
Vreemd maar leuk.quote:
mwoah dat weet ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.Trotste mama van Ambar
Ik denk nog steeds dat hij gewoon een vriend heeftquote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.![]()
En nog bij zijn moeder woont.quote:Op zondag 8 november 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij gewoon een vriend heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Samen kijken kan ook.quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.![]()
Thanks!quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fijn dat je weer uit zo'n dal hebt weten te kruipen. En nu mini-ToT er is, is het helemaal super geworden natuurlijk.
Ja dat helpt natuurlijk super veel!![]()
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.![]()
Leuke is wel dat ik maar 1 ongeluk heb gehad en dat was de ander zn schuld, dus schade vergoed gekregenquote:Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en de overige weggebruikers zijn je dankbaar hoor
Ja ach, in de loop der tijd lees je zo veel van hem; dat kan allemaal gewoon onmogelijk echt zijn.quote:![]()
![]()
ToT, ik heb niet alles van het afgelopen uur meegekregen, maar eventjes eenquote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.![]()
![]()
![]()
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ligt er een beetje aan; trollen kan idd leuk zijn, maar het moet wel geinig zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een beetje trolsheid wel kan waarderen
Pochen en zwetsen vind ik al snel minder leuk worden.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
ToT, ik heb niet alles van het afgelopen uur meegekregen, maar eventjes een![]()
![]()
Thanks!
![]()
![]()
Je hebt trollen en je hebt trollenquote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een beetje trolsheid wel kan waarderen![]()
![]()
Maar ook niet wachten totdat 'je op het randje staat', depressie is zo'n levensvergallerquote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.![]()
Daar hoef je geen goed mens voor te zijn hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt slechte mensen zullen dit nooit over zichzelf zeggen. (bij gebrek aan gewetenl
Haha snap ik!quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.
Eerst wil ik weer een ambulant begeleider. Gewoon als praatbuddy en om soms er ff mee op uit te gaan.
Had ik voor onze verhuizing naar de hunebedden ook. Super tof mens was dat!![]()
![]()
Ach dat is nog wat post puberaal gedragquote:Op zondag 8 november 2020 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan; trollen kan idd leuk zijn, maar het moet wel geinig zijn.
Pochen en zwetsen vind ik al snel minder leuk worden.![]()
![]()
True, maar het gaat nu een stuk beter dan toen, en ik leer ook meer en meer dingen los te laten en te relativeren enzo,quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar ook niet wachten totdat 'je op het randje staat', depressie is zo'n levensvergaller![]()
Betrapte mezelf er wel op dat ik nogal veel op de navigatie kijk, en ook probeerde ik onder het rijden een adres in te typen (om tijd te winnen). Maar het leidt serieus af en tijdwinst is onzin, dus als ik een ander adres moet invoeren is het eerst stoppen an de kant van de weg. Ook zet ik die navigatie zoveel mogelijk met voice aan, vooral in een stad. Hoef je alleen maar te luisteren naar de dame ipv elke keer weer op het schermpje te turen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leuke is wel dat ik maar 1 ongeluk heb gehad en dat was de ander zn schuld, dus schade vergoed gekregen![]()
Mag ik dit een ontwijkend antwoord vindenquote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar hoef je geen goed mens voor te zijn hoor![]()
![]()
Ja, wat dat betreft raakt de mens nooit uitgeleerd ❤️quote:Op zondag 8 november 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar het gaat nu een stuk beter dan toen, en ik leer ook meer en meer dingen los te laten en te relativeren enzo,![]()
True!quote:Op zondag 8 november 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft raakt de mens nooit uitgeleerd ❤️![]()
![]()
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd nieuwsgierig naar Appjes die binnenkomenquote:Op zondag 8 november 2020 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Betrapte mezelf er wel op dat ik nogal veel op de navigatie kijk, en ook probeerde ik onder het rijden een adres in te typen (om tijd te winnen). Maar het leidt serieus af en tijdwinst is onzin, dus als ik een ander adres moet invoeren is het eerst stoppen an de kant van de weg. Ook zet ik die navigatie zoveel mogelijk met voice aan, vooral in een stad. Hoef je alleen maar te luisteren naar de dame ipv elke keer weer op het schermpje te turen.
Zit te denken om mijn oude telefoon te gebruiken als navigatie evt met nwe telefoon als hotspot![]()
Dus kwamen er 2 televisies in huis?quote:Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.![]()
![]()
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar Appjes die binnenkomen
Zit te denken om mijn oude telefoon te gebruiken als navigatie evt met nwe telefoon als hotspot
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is dat zo? Nooit geweten!quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.![]()
Die heb ik ook.quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.
Wel handig is dat![]()
![]()
AD moet je aan wennen en daarna ook weer afbouwen. Dat kan niet voor een korte periode. Ga maar van minstens 1 jaar uit. Als ik mij ermee zou mogen bemoeien zou ik zeggen, doe het niet. Zoek een weg om de AD heen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
![]()
Uh ... ga je dat via de HA doen? Voorzichtig he!quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
![]()
Ja echt superhandig. Je ziet van wie en wat er geschreven wordt. Je kan zelfs antwoord geven met van te voren ingestelde standaardantwoorden.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
... en daar vervolgens een leesbril voor nodig hebben, dus kun je het nog niet lezen....quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.![]()
Ik spreek uit ervaring.![]()
Ja ik zat ook aan 1 jaar te denken; dat is gewoon een korte periode.quote:Op zondag 8 november 2020 17:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
AD moet je aan wennen en daarna ook weer afbouwen. Dat kan niet voor een korte periode. Ga maar van minstens 1 jaar uit. Als ik mij ermee zou mogen bemoeien zou ik zeggen, doe het niet. Zoek een weg om de AD heen.
Maar het is een optie he, ik ga er niet gelijk aan beginnen.![]()
Ik zou niet meer zonder willen. De slaapmeter en de stappenteller zijn ook handigquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik gebruik het zelf niet voor appjes (die kan ik toch niet lezenquote:), maar als je gebeld wordt krijg je een trilling op je horloge. En het meet hartslag en stress etc...
![]()
Zelfs inspreken als reactie.quote:Op zondag 8 november 2020 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt superhandig. Je ziet van wie en wat er geschreven wordt. Je kan zelfs antwoord geven met van te voren ingestelde standaardantwoorden.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
... en daar vervolgens een leesbril voor nodig hebben, dus kun je het nog niet lezen....![]()
Ik spreek uit ervaring.
Haha dat sowieso, ALS ik er aan zou beginnen. Grote kans dat die me terug verwijst naar m'n vroegere therapeut en daar woon ik nu fakking ver vandaan en hij wilde altijd een persoonlijk gesprek en bloeddrukmetingen en dergelijke bij elke aanpassing van de dosering enzo.quote:Op zondag 8 november 2020 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Uh ... ga je dat via de HA doen? Voorzichtig he!![]()
Ja hoorquote:Op zondag 8 november 2020 17:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik dit een ontwijkend antwoord vindenRevolutions are the locomotives of history.
En stressquote:Op zondag 8 november 2020 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder willen. De slaapmeter en de stappenteller zijn ook handig![]()
Het verbaasde me hoe laag je hartslag wordt als je slaapt. Laatst daalde deze tot bijna 45 slagen![]()
![]()
Mja, ik hoop heel erg dat je ze uiteindelijk toch niet nodig hebt. Hoe dan ook, ik wens je alle succes toe met wat je ook mag besluiten.quote:Op zondag 8 november 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook aan 1 jaar te denken; dat is gewoon een korte periode.
Maar het is een optie he, ik ga er niet gelijk aan beginnen.![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Zoooo dat is echt laag! Die van mij komt niet onder de 65. Hyper typjequote:Op zondag 8 november 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
En stress![]()
Het verbaasde me hoe laag je hartslag wordt als je slaapt. Laatst daalde deze tot bijna 45 slagen
Haha dank je!quote:Op zondag 8 november 2020 17:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mja, ik hoop heel erg dat je ze uiteindelijk toch niet nodig hebt. Hoe dan ook, ik wens je alle succes toe met wat je ook mag besluiten.
Ja ach, ik denk dat het me ook wel zonder lukt.
Ik heb een paar beslissingen genomen die niet leuk zijn, maar wel beter voor me.
"Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat."![]()
Ik zit elke nacht wel een aantal keer onder de 50 slagen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoooo dat is echt laag! Die van mij komt niet onder de 65. Hyper typje![]()
Ik zou hetzelfde willen zeggen maar uuuhm, ik ben niet zoals Mtt. Ik geef wel gewoon een *boks*.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 17:19:48 ]![]()
quote:Body?
Buddy.
Maar verder wel geinig om te zien dat veel dingen uit oude series/films nu werkelijkheid zijn.
Met Star Trek hebben ze veel voorbeelden.![]()
Ja ik heb de Charge 4, die kan ook je zuurstof meten tijdens je slaap. Dat zit weer niet op de Charge 3.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde willen zeggen maar uuuhm, ik ben niet zoals Mtt. Ik geef wel gewoon een *boks*.![]()
* ToT geeft koddige corona-elleboogbump.![]()
![]()
Wat is je gemiddelde hartslag dan? Die zal in rust ook wel laag zijn denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit elke nacht wel een aantal keer onder de 50 slagen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar heb ik eens een docu over gezien maar die kan ik niet vinden.quote:Op zondag 8 november 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Body?
Buddy.
Maar verder wel geinig om te zien dat veel dingen uit oude series/films nu werkelijkheid zijn.
Met Star Trek hebben ze veel voorbeelden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Same!quote:Op zondag 8 november 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik eens een docu over gezien maar die kan ik niet vinden.![]()
![]()
Meestal tussen de 75 - 80.quote:Op zondag 8 november 2020 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde hartslag dan? Die zal in rust ook wel laag zijn denk ik.![]()
VolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: