Mss neem ik ooit een hond of een kat.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Klinkt alsof je plannen hebt, vertel
En ze worden ook steeds duurderquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaat
Ja er is er nu ook een die een signaal geeft als iemand dichter dan 1.5 bij je komt, of als je zelf minder dan1.5 meter bij iemand in de buurt komtquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Goed te weten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?
Die hautaine houding is zijn persona op FOK!.
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
We hebben de huisarts nadrukkelijk bedankt.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed dat je schrikt
We zijn nog maar net bij 12 aanbeland. 13 is pas volgend jaar ergens op het einde van het jaar.quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze willen een iPhone 13 uitbrengen? Da's toch niet slim... Zeker Amerikanen gaan geen iPhone 13 kopen.
Foto's hoef nog niet eens, doe ik toch niets meequote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebben
"Net"quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Ja, dat is niet handig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.
Zeker. Ik heb ooit gedacht dat het mis was bij mij, maar dat was iets anders gelukkig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.
Erg alert van die dokter, mag je blij mee zijn SNap dat je hem nadrukkelijk bedankt hebtquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
We hebben de huisarts nadrukkelijk bedankt.
4 jaar oud??quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...
Gelukkig dat het niets was Aloa.quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ooit gedacht dat het mis was bij mij, maar dat was iets anders gelukkig.
Kan je maar beter mee oppassen idd.
Vind een fysieke knop toch het fijnst met foto's maken. Heb laatst ook een wat eenvoudiger model gekocht, ik gebruik hem voor bellen, whatsapp en navigatie. Dus niet meer voor de Galaxy S serie gegaan van Samsungquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebben
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4 jaar oud??
Ik vond mijn telefoon van vorig jaar oud worden, dus toen maar de Samsung Galaxy Note 20 Ultraa gehaald
Ja zo staat het wel geschreven ja.quote:
De mijne al weer bijna 10 jaar.quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is 2,5 jaar oud. Mooi wel dat hij moet blijven leven tot het eind der tijden.
Prijs valt reuze mee. Komt echt niet verder dan een derde van je maandsalaris. Misschien een halve voor mensen die weinig verdienenquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds in topconditie, batterycapaciteit 88%, scherm is nooit gebarsten geweest. Altijd backcover en screenprotector erop gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...
sobby.nlquote:Op zondag 8 november 2020 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?
Ach met wat spikes onder je zolen kun je prima over ijs lopen hoor!quote:
Ik heb al jaren een Galaxy A50. Bevalt me goed, maakt best mooie foto's.quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind een fysieke knop toch het fijnst met foto's maken. Heb laatst ook een wat eenvoudiger model gekocht, ik gebruik hem voor bellen, whatsapp en navigatie. Dus niet meer voor de Galaxy S serie gegaan van Samsung
Wauw, zit er nog zo een aanslingerhendeltje erop en een zichtbare antenne?quote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne al weer bijna 10 jaar.
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwquote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prijs valt reuze mee. Komt echt niet verder dan een derde van je maandsalaris. Misschien een halve voor mensen die weinig verdienen
Mn oude telefoons zitten allemaal in de kastquote:Op zondag 8 november 2020 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?
*boks*quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik het eigenlijik overal voor behalve bellen.
Bellen
Wie belt er nou nog?
Da's die hautaine houding van hem!quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouw
Dit ja.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Ah ja tuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's die hautaine houding van hem!Net als met Starbucks laten thuisbezorgen, dat mensen die zelf boodschappen doen in de middeleeuwen leven enz enz enz.
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg alert van die dokter, mag je blij mee zijn SNap dat je hem nadrukkelijk bedankt hebt
Alleen 40+'ers bellen denk ik nog echt. Echt iets uit het verleden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Ik word gebeldquote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Echt zelden... Vooral Whatsapp en Google Maps, Mail en Google Translate en dat soort zaken. Geen spelletjes en met foto's is het alleen wat hapsnap, 8MP is zat. De telefoon is niet voor professionele plaatjes, daar heb ik wel een andere camera voor.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50
Kan prima. Je koopt natuurlijk niet iedere maand een telefoonquote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouw
Heb nu een A71 genomen, wel een verademing qua batterijduur vergeleken met de S7quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een Galaxy A50. Bevalt me goed, maakt best mooie foto's.
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maarquote:
Vreselijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50
En alle 4 komen uit 1 serie uit 2020. Dus maar 1 jaar en of 1 serie verschil tussen die 2.quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Net"
Er zijn inmiddels 3 nieuwere uit en de Pro Max ook binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |