bIackmirror & chufi tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vit D is al bijgesteld, in Scandinavië zit gewoon extra vit D in veel voedingsmiddelen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:58 schreef Mrsloveable het volgende: https://www.voedingscentr(...)ineralen-nodig-.aspx
![]()
Mijn overgrootvader is nu ook 91 en rookt gewoon.quote:Op zondag 8 november 2020 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma kent het woord zonnebrand niet, lag elke dag in de zon te bakken is 86 zonder huidkanker.
Is dit nou bewijs dat roken niet schadelijk is?Revolutions are the locomotives of history.
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik gebruik nooit zonnebrandcreme. Ga gewoon uit de zon als het begint te branden.
Maar ik heb dan ook goede genen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nope. Ben mobiel. Gewoon snel tikkenquote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikRevolutions are the locomotives of history.
Veranderd ook wel denk ik elk jaarquote:Op zondag 8 november 2020 16:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vit D is al bijgesteld, in Scandinavië zit gewoon extra vit D in veel voedingsmiddelen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nope. Ben mobiel. Gewoon snel tikkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had jij ook weer willen kapen dan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Patricia?quote:Op zondag 8 november 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt er hele zure urine van krijgen! Niet zo lekker tijdens de plasseks.![]()
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzoquote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderenRevolutions are the locomotives of history.
Is zo jaquote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderen![]()
![]()
Nou nee heb geen Iphonequote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik nooit zonnebrandcreme. Ga gewoon uit de zon als het begint te branden.
Maar ik heb dan ook goede genen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag![]()
![]()
Ach de een vind fokken mobiel heel fijn, en andere weer op de laptop/pcMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dagTrotste mama van Ambar
Ik heb ook een Samsung s10equote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon een Samsung van 3 jaar.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Me tooquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig op tijd en bij Jippiequote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.Trotste mama van Ambar
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag![]()
![]()
BolukjuhhhhhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik blijf liever nog wel een aantal jaar leven hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.
Dus als ik de dood voor kan zijn, dan doe ik datMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ook hoor MrsLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @Justin_Case![]()
![]()
Ik zou hier geen grapjes over maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
checkjevlekje.nl![]()
En ik begin er niet aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nlTrotste mama van Ambar
Met een gezin piep je wel anders.quote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.![]()
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellenquote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef blackmirror het volgende:
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @:justin_case
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee
Hey Paulquote:
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.![]()
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...quote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzo![]()
Niet? Oh ik loop weer eens achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellen
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee![]()
![]()
Ja dat snap ik heel goed dat je schriktquote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Die hautaine houding is zijn persona op FOK!.![]()
![]()
Mss neem ik ooit een hond of een kat.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Klinkt alsof je plannen hebt, vertelTrotste mama van Ambar
En ze worden ook steeds duurderquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaatMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja er is er nu ook een die een signaal geeft als iemand dichter dan 1.5 bij je komt, of als je zelf minder dan1.5 meter bij iemand in de buurt komtquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...![]()
![]()
Goed te weten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?
Die hautaine houding is zijn persona op FOK!.![]()
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebbenquote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Jippie het volgende:
Mobiele telefoons kan je niet bijhouden zo snel als dat gaatIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
We hebben de huisarts nadrukkelijk bedankt.quote:Op zondag 8 november 2020 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed dat je schrikt![]()
We zijn nog maar net bij 12 aanbeland. 13 is pas volgend jaar ergens op het einde van het jaar.quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze willen een iPhone 13 uitbrengen? Da's toch niet slim... Zeker Amerikanen gaan geen iPhone 13 kopen.![]()
Foto's hoef nog niet eens, doe ik toch niets meequote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebben
Maar wel kunnen bellen dat is voor mij de belangrijkste redenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Net"quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Er zijn inmiddels 3 nieuwere uit en de Pro Max ook binnenkort.Revolutions are the locomotives of history.
Ja, dat is niet handig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een X heb als ie 11 al ouderwets vind.
Revolutions are the locomotives of history.
Zeker. Ik heb ooit gedacht dat het mis was bij mij, maar dat was iets anders gelukkig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.
Kan je maar beter mee oppassen idd.![]()
Erg alert van die dokter, mag je blij mee zijn SNap dat je hem nadrukkelijk bedankt hebtquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
We hebben de huisarts nadrukkelijk bedankt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 jaar oud??quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...
Ik vond mijn telefoon van vorig jaar oud worden, dus toen maar de Samsung Galaxy Note 20 Ultraa gehaald
Gelukkig dat het niets was Aloa.quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ooit gedacht dat het mis was bij mij, maar dat was iets anders gelukkig.
Kan je maar beter mee oppassen idd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn telefoon is 2,5 jaar oud. Mooi wel dat hij moet blijven leven tot het eind der tijden.Trotste mama van Ambar
Vind een fysieke knop toch het fijnst met foto's maken. Heb laatst ook een wat eenvoudiger model gekocht, ik gebruik hem voor bellen, whatsapp en navigatie. Dus niet meer voor de Galaxy S serie gegaan van Samsungquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebben![]()
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
4 jaar oud??
Ik vond mijn telefoon van vorig jaar oud worden, dus toen maar de Samsung Galaxy Note 20 Ultraa gehaald![]()
Ja zo staat het wel geschreven ja.quote:Trotste mama van Ambar
De mijne al weer bijna 10 jaar.quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn telefoon is 2,5 jaar oud. Mooi wel dat hij moet blijven leven tot het eind der tijden.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Prijs valt reuze mee. Komt echt niet verder dan een derde van je maandsalaris. Misschien een halve voor mensen die weinig verdienenquote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allernieuwste kosten zo belachelijk veel geld en ik zie het nut er niet van in. Die van mij moet mooie foto's maken en kunnen bellen. Daar hoef ik niet de allernieuwste voor te hebbenRevolutions are the locomotives of history.
Die van mij is nog steeds in topconditie, batterycapaciteit 88%, scherm is nooit gebarsten geweest. Altijd backcover en screenprotector erop gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig.![]()
Mijn telefoon is meer dan 4 jaar oud... Wordt nu wel slecht, gebarsten scherm en de batterij is merkbaar minder. Maar doet het nog dus waarom een nieuwe kopen...![]()
sobby.nlquote:Op zondag 8 november 2020 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?![]()
![]()
Ik gebruik het eigenlijik overal voor behalve bellen.
Bellen
Wie belt er nou nog?Trotste mama van Ambar
Ach met wat spikes onder je zolen kun je prima over ijs lopen hoor!quote:https://www.theguardian.com/science/2006/apr/06/religion.news
![]()
Ik heb al jaren een Galaxy A50. Bevalt me goed, maakt best mooie foto's.quote:Op zondag 8 november 2020 16:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind een fysieke knop toch het fijnst met foto's maken. Heb laatst ook een wat eenvoudiger model gekocht, ik gebruik hem voor bellen, whatsapp en navigatie. Dus niet meer voor de Galaxy S serie gegaan van SamsungIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wauw, zit er nog zo een aanslingerhendeltje erop en een zichtbare antenne?quote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne al weer bijna 10 jaar.![]()
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwquote:Op zondag 8 november 2020 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prijs valt reuze mee. Komt echt niet verder dan een derde van je maandsalaris. Misschien een halve voor mensen die weinig verdienenTrotste mama van Ambar
Mn oude telefoons zitten allemaal in de kastquote:Op zondag 8 november 2020 16:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elk jaar weer honderden euro's uitgeven voor een nieuwe telefoon? En wat doe je met je vorige dan, verkopen hoop ik?![]()
Als ik m nu zou verkopen, zou ik er max 350 voor kunnen vragen denk ik
"Honderden euro's" valt reuze mee, vooral als je een abonnement neemt.Revolutions are the locomotives of history.
*boks*quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?![]()
Da's die hautaine houding van hem!quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwNet als met Starbucks laten thuisbezorgen, dat mensen die zelf boodschappen doen in de middeleeuwen leven enz enz enz.
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Telefoon is om te Fokken...![]()
Ah ja tuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's die hautaine houding van hem!Net als met Starbucks laten thuisbezorgen, dat mensen die zelf boodschappen doen in de middeleeuwen leven enz enz enz.
Ik zou Starbucks nog niet thuis laten komen al kreeg ik geld toe.Trotste mama van Ambar
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50quote:Op zondag 8 november 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg alert van die dokter, mag je blij mee zijn SNap dat je hem nadrukkelijk bedankt hebt![]()
![]()
Alleen 40+'ers bellen denk ik nog echt. Echt iets uit het verleden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
Wie belt er nou nog?
Vond ik wel geinig, zat ik te kijken naar mn verbruik. Heb sinds januari van dit jaar 2 minuten gebeld in totaal
Ik word gebeldquote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
![]()
Echt zelden... Vooral Whatsapp en Google Maps, Mail en Google Translate en dat soort zaken. Geen spelletjes en met foto's is het alleen wat hapsnap, 8MP is zat. De telefoon is niet voor professionele plaatjes, daar heb ik wel een andere camera voor.quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Bellen
quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50Godver...
![]()
Kan prima. Je koopt natuurlijk niet iedere maand een telefoonquote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half maandsalaris? Ja joh dat schuif ik zo uit mijn mouwRevolutions are the locomotives of history.
Heb nu een A71 genomen, wel een verademing qua batterijduur vergeleken met de S7quote:Op zondag 8 november 2020 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een Galaxy A50. Bevalt me goed, maakt best mooie foto's.![]()
![]()
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maarquote:Revolutions are the locomotives of history.
Vreselijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50Die man heeft het niet gered?
![]()
En alle 4 komen uit 1 serie uit 2020. Dus maar 1 jaar en of 1 serie verschil tussen die 2.quote:Op zondag 8 november 2020 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Net"
Er zijn inmiddels 3 nieuwere uit en de Pro Max ook binnenkort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: