bIackmirror & chufi tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vit D is al bijgesteld, in Scandinavië zit gewoon extra vit D in veel voedingsmiddelen.quote:Op zondag 8 november 2020 15:58 schreef Mrsloveable het volgende: https://www.voedingscentr(...)ineralen-nodig-.aspx
![]()
Mijn overgrootvader is nu ook 91 en rookt gewoon.quote:Op zondag 8 november 2020 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oma kent het woord zonnebrand niet, lag elke dag in de zon te bakken is 86 zonder huidkanker.
Is dit nou bewijs dat roken niet schadelijk is?Revolutions are the locomotives of history.
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik gebruik nooit zonnebrandcreme. Ga gewoon uit de zon als het begint te branden.
Maar ik heb dan ook goede genen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nope. Ben mobiel. Gewoon snel tikkenquote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikRevolutions are the locomotives of history.
Veranderd ook wel denk ik elk jaarquote:Op zondag 8 november 2020 16:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vit D is al bijgesteld, in Scandinavië zit gewoon extra vit D in veel voedingsmiddelen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nope. Ben mobiel. Gewoon snel tikkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Had jij ook weer willen kapen dan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar ik was te langzaam, maar Mikey heeft die TT ook onder zijn ctrl v staan denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Patricia?quote:Op zondag 8 november 2020 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt er hele zure urine van krijgen! Niet zo lekker tijdens de plasseks.![]()
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzoquote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderenRevolutions are the locomotives of history.
Is zo jaquote:Op zondag 8 november 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan tik je wel heel snel, ik vind gedoe mobiel om de TT te verwijderen![]()
![]()
Nou nee heb geen Iphonequote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik nooit zonnebrandcreme. Ga gewoon uit de zon als het begint te branden.
Maar ik heb dan ook goede genen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag![]()
![]()
Ach de een vind fokken mobiel heel fijn, en andere weer op de laptop/pcMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dagTrotste mama van Ambar
Ik heb ook een Samsung s10equote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon een Samsung van 3 jaar.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Me tooquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig op tijd en bij Jippiequote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.Trotste mama van Ambar
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag![]()
![]()
BolukjuhhhhhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik blijf liever nog wel een aantal jaar leven hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.
Dus als ik de dood voor kan zijn, dan doe ik datMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ook hoor MrsLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @Justin_Case![]()
![]()
Ik zou hier geen grapjes over maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
checkjevlekje.nl![]()
En ik begin er niet aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nlTrotste mama van Ambar
Met een gezin piep je wel anders.quote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.![]()
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellenquote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef blackmirror het volgende:
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @:justin_case
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee
Hey Paulquote:
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.![]()
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...quote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzo![]()
Niet? Oh ik loop weer eens achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellen
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee![]()
![]()
Ja dat snap ik heel goed dat je schriktquote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
Die hautaine houding is zijn persona op FOK!.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: