Gelukkig op tijd en bij Jippiequote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man verbrand ook nooit in de zon, toch had hij een moedervlek in zijn nek die naar melanoom was veranderd. Bij toeval ontdekt door onze huisarts, huidarts zei dat 3 maanden latere ontdekking heel anders had afgelopen.
Zag die moedervlek al jarenlang elke dag
Nou ik blijf liever nog wel een aantal jaar leven hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.
Ik zou hier geen grapjes over maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik al mijn moedervlekken moet gaan checken dan kan ik beter bij de dermatoloog gaan wonen.
En ik begin er niet aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nl
Met een gezin piep je wel anders.quote:Op zondag 8 november 2020 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk maar zo: dood gaan doe je maar 1 keer en als het zover is, nou jammer dan.
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.quote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou hier geen grapjes over maken.
checkjevlekje.nl
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellenquote:Op zondag 8 november 2020 16:12 schreef blackmirror het volgende:
ONZ / [DTS FB] Voor al uw grote en kleine bolkjes![]()
Dit gaat best een probleem worden voor @:justin_case
Hey Paulquote:
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.quote:Op zondag 8 november 2020 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je moedervlekken goed in de gaten moet houden.
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...quote:Op zondag 8 november 2020 16:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee tenzij je nog een ouderwetse Iphone 11 hebt ofzo
Niet? Oh ik loop weer eens achter de feiten aan.quote:Op zondag 8 november 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is nattekat hier geen mod en heeft zodanig ook niets te vertellen
Zodra het van Paul of SwJ of een van de FA's of admins komt dan doe ik er wat mee
Ja dat snap ik heel goed dat je schriktquote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Deden we eigenlijk dus nooit. Maar je schrikt je het lazarus.
Oh je kent Mikeytt nog niet echt?quote:Op zondag 8 november 2020 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
iPhone 11 ouderwets? Dat ding is nog maar net uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |