quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
ToT, ik heb niet alles van het afgelopen uur meegekregen, maar eventjes een![]()
Je hebt trollen en je hebt trollenquote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een beetje trolsheid wel kan waarderen
Maar ook niet wachten totdat 'je op het randje staat', depressie is zo'n levensvergallerquote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.
Daar hoef je geen goed mens voor te zijn hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt slechte mensen zullen dit nooit over zichzelf zeggen. (bij gebrek aan gewetenl
Haha snap ik!quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.
Ach dat is nog wat post puberaal gedragquote:Op zondag 8 november 2020 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan; trollen kan idd leuk zijn, maar het moet wel geinig zijn.
Pochen en zwetsen vind ik al snel minder leuk worden.
True, maar het gaat nu een stuk beter dan toen, en ik leer ook meer en meer dingen los te laten en te relativeren enzo,quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar ook niet wachten totdat 'je op het randje staat', depressie is zo'n levensvergaller
Betrapte mezelf er wel op dat ik nogal veel op de navigatie kijk, en ook probeerde ik onder het rijden een adres in te typen (om tijd te winnen). Maar het leidt serieus af en tijdwinst is onzin, dus als ik een ander adres moet invoeren is het eerst stoppen an de kant van de weg. Ook zet ik die navigatie zoveel mogelijk met voice aan, vooral in een stad. Hoef je alleen maar te luisteren naar de dame ipv elke keer weer op het schermpje te turen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leuke is wel dat ik maar 1 ongeluk heb gehad en dat was de ander zn schuld, dus schade vergoed gekregen
Mag ik dit een ontwijkend antwoord vindenquote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar hoef je geen goed mens voor te zijn hoor
Ja, wat dat betreft raakt de mens nooit uitgeleerd ❤️quote:Op zondag 8 november 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar het gaat nu een stuk beter dan toen, en ik leer ook meer en meer dingen los te laten en te relativeren enzo,
True!quote:Op zondag 8 november 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft raakt de mens nooit uitgeleerd ❤️
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.![]()
Ik ben altijd nieuwsgierig naar Appjes die binnenkomenquote:Op zondag 8 november 2020 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Betrapte mezelf er wel op dat ik nogal veel op de navigatie kijk, en ook probeerde ik onder het rijden een adres in te typen (om tijd te winnen). Maar het leidt serieus af en tijdwinst is onzin, dus als ik een ander adres moet invoeren is het eerst stoppen an de kant van de weg. Ook zet ik die navigatie zoveel mogelijk met voice aan, vooral in een stad. Hoef je alleen maar te luisteren naar de dame ipv elke keer weer op het schermpje te turen.
Dus kwamen er 2 televisies in huis?quote:Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.![]()
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar Appjes die binnenkomen
Zit te denken om mijn oude telefoon te gebruiken als navigatie evt met nwe telefoon als hotspot
Is dat zo? Nooit geweten!quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.
Die heb ik ook.quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.
AD moet je aan wennen en daarna ook weer afbouwen. Dat kan niet voor een korte periode. Ga maar van minstens 1 jaar uit. Als ik mij ermee zou mogen bemoeien zou ik zeggen, doe het niet. Zoek een weg om de AD heen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dat helpt natuurlijk super veel!![]()
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.
Uh ... ga je dat via de HA doen? Voorzichtig he!quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dat helpt natuurlijk super veel!![]()
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |