Echt slechte mensen zullen dit nooit over zichzelf zeggen. (bij gebrek aan gewetenlquote:Op zondag 8 november 2020 16:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me soms echt af wat mensen willen dat je daarop antwoord.
En ik ben over het algemeen geen goed mens
Ik ben wel benieuwd wat voor soort mens Mikey zelf is.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.
Omg, Brittanyquote:
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan had ze het allang uitgemaakt.
Fijn dat je weer uit zo'n dal hebt weten te kruipen. En nu mini-ToT er is, is het helemaal super geworden natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een vorm van uiting van mijn gevoelens, maar naar gothic muziek luisteren hielp me meer; het contrast van liefde, haat, tederheid, woede enz in veel nummers kon voor goede ontladingen van emoties zorgen!
Maar na verloop van tijd merkte ik dat het me juist meer naar beneden trok dan dat het me hielp, dus toen heb ik een hele tijd er niet meer naar geluisterd.
Nu kan ik gewoon genieten van die muziek zonder dat die emoties me verder belasten.
Spiritualiteit heeft me ook enorm geholpen, maar dat heb ik ook achter me gelaten.
Vreemd maar leuk.quote:
mwoah dat weet ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.
Ik denk nog steeds dat hij gewoon een vriend heeftquote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En nog bij zijn moeder woont.quote:Op zondag 8 november 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij gewoon een vriend heeft
Samen kijken kan ook.quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fijn dat je weer uit zo'n dal hebt weten te kruipen. En nu mini-ToT er is, is het helemaal super geworden natuurlijk.
Leuke is wel dat ik maar 1 ongeluk heb gehad en dat was de ander zn schuld, dus schade vergoed gekregenquote:Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en de overige weggebruikers zijn je dankbaar hoor
Ja ach, in de loop der tijd lees je zo veel van hem; dat kan allemaal gewoon onmogelijk echt zijn.quote:
ToT, ik heb niet alles van het afgelopen uur meegekregen, maar eventjes eenquote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dat helpt natuurlijk super veel!![]()
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dat helpt natuurlijk super veel!![]()
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.
Ligt er een beetje aan; trollen kan idd leuk zijn, maar het moet wel geinig zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een beetje trolsheid wel kan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |