Toch nog even reageren, ook al is het alweer ruim een uur geleden, maar dat slaat echt nergens op hoor. Als vegetariër hoef je helemaal niet aan de supplementen. Je kunt alle benodigde voedingsstoffen uit andere dingen halen. Daar heb je geen vlees voor nodig. Als vegan is het wat anders, maar dat ben ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zul je altijd aan de supplementen moeten
Ik zit 1 uur per dag op de fiets. Ik heb 23 uur per dag dus wifi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internet
Klinkt als een goed verhaal, hoe kwam je hierop?quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over die verhalenbundel die ik geschreven had!
Valt mee. Heb weleens 200gb maanden gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, thuis WiFi. En op kantoor is ook open wifi.
Dus de bundel nodig is puur voor onderweg, en daar ga ik niet NetFlixen.
80GB per maand? Serieus? Op een telefoon?
Ook niet nodig toch? Op mijn telefoon wil YouTube prima met een databundel, maar da's een standaard HD resolutie.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internet
Het was wel een vorm van uiting van mijn gevoelens, maar naar gothic muziek luisteren hielp me meer; het contrast van liefde, haat, tederheid, woede enz in veel nummers kon voor goede ontladingen van emoties zorgen!quote:Op zondag 8 november 2020 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ware gave als je zoiets weet te schrijven. Hielp het je ook, om door die periode heen te komen?
Hier hooguit 5 kinderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het werd al rustiger de laatste jaren max 30 kinderen
Vraag me soms echt af wat mensen willen dat je daarop antwoord.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ubertroll, maar geloof nog steeds dat er wat goeds in je schuilt
Een beetje zoals jij denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.
Stukjes bij beetjes.quote:Op zondag 8 november 2020 16:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal, hoe kwam je hierop?
Dat hoeft ook niet 100% van de tijdquote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want de weg is totaal niet spannend genoeg om op te letten ofzo.
Ik en de overige weggebruikers zijn je dankbaar hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet 100% van de tijd
Echt slechte mensen zullen dit nooit over zichzelf zeggen. (bij gebrek aan gewetenlquote:Op zondag 8 november 2020 16:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me soms echt af wat mensen willen dat je daarop antwoord.
En ik ben over het algemeen geen goed mens
Ik ben wel benieuwd wat voor soort mens Mikey zelf is.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.
Omg, Brittanyquote:
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan had ze het allang uitgemaakt.
Fijn dat je weer uit zo'n dal hebt weten te kruipen. En nu mini-ToT er is, is het helemaal super geworden natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een vorm van uiting van mijn gevoelens, maar naar gothic muziek luisteren hielp me meer; het contrast van liefde, haat, tederheid, woede enz in veel nummers kon voor goede ontladingen van emoties zorgen!
Maar na verloop van tijd merkte ik dat het me juist meer naar beneden trok dan dat het me hielp, dus toen heb ik een hele tijd er niet meer naar geluisterd.
Nu kan ik gewoon genieten van die muziek zonder dat die emoties me verder belasten.
Spiritualiteit heeft me ook enorm geholpen, maar dat heb ik ook achter me gelaten.
Vreemd maar leuk.quote:
mwoah dat weet ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Alleen al omdat hij Glee kijkt zou elke vrouw het uitmaken.
Ik denk nog steeds dat hij gewoon een vriend heeftquote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En nog bij zijn moeder woont.quote:Op zondag 8 november 2020 16:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat hij gewoon een vriend heeft
Samen kijken kan ook.quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fijn dat je weer uit zo'n dal hebt weten te kruipen. En nu mini-ToT er is, is het helemaal super geworden natuurlijk.
Leuke is wel dat ik maar 1 ongeluk heb gehad en dat was de ander zn schuld, dus schade vergoed gekregenquote:Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik en de overige weggebruikers zijn je dankbaar hoor
Ja ach, in de loop der tijd lees je zo veel van hem; dat kan allemaal gewoon onmogelijk echt zijn.quote:
ToT, ik heb niet alles van het afgelopen uur meegekregen, maar eventjes eenquote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dat helpt natuurlijk super veel!![]()
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Maar eerlijk is eerlijk; ik zit er soms nog wel aan te denken om weer aan de antidepressiva te beginnen. Misschien voor een korte periode.
Ik wil toch proberen alles op eigen houtje te doen of eventueel met begeleiding, maar indien nodig sta ik wel open om weer tijdelijk met de medicatie te beginnen.
De bijwerkingen ervan zijn niet zo heel heftig, maar toch niet echt top. Daarom dat ik nog wel wat zit te twijfelen.
Ligt er een beetje aan; trollen kan idd leuk zijn, maar het moet wel geinig zijn.quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een beetje trolsheid wel kan waarderen
quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
ToT, ik heb niet alles van het afgelopen uur meegekregen, maar eventjes een![]()
Je hebt trollen en je hebt trollenquote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef Jippie het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een beetje trolsheid wel kan waarderen
Maar ook niet wachten totdat 'je op het randje staat', depressie is zo'n levensvergallerquote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.
Daar hoef je geen goed mens voor te zijn hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt slechte mensen zullen dit nooit over zichzelf zeggen. (bij gebrek aan gewetenl
Haha snap ik!quote:Op zondag 8 november 2020 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Adviseren kunnen we hier niet. Persoonlijk zou ik zeggen: dat spul niet gebruiken zolang dat niet echt nodig is. Maar ik ben geen professional.
Ach dat is nog wat post puberaal gedragquote:Op zondag 8 november 2020 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan; trollen kan idd leuk zijn, maar het moet wel geinig zijn.
Pochen en zwetsen vind ik al snel minder leuk worden.
True, maar het gaat nu een stuk beter dan toen, en ik leer ook meer en meer dingen los te laten en te relativeren enzo,quote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar ook niet wachten totdat 'je op het randje staat', depressie is zo'n levensvergaller
Betrapte mezelf er wel op dat ik nogal veel op de navigatie kijk, en ook probeerde ik onder het rijden een adres in te typen (om tijd te winnen). Maar het leidt serieus af en tijdwinst is onzin, dus als ik een ander adres moet invoeren is het eerst stoppen an de kant van de weg. Ook zet ik die navigatie zoveel mogelijk met voice aan, vooral in een stad. Hoef je alleen maar te luisteren naar de dame ipv elke keer weer op het schermpje te turen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Leuke is wel dat ik maar 1 ongeluk heb gehad en dat was de ander zn schuld, dus schade vergoed gekregen
Mag ik dit een ontwijkend antwoord vindenquote:Op zondag 8 november 2020 17:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar hoef je geen goed mens voor te zijn hoor
Ja, wat dat betreft raakt de mens nooit uitgeleerd ❤️quote:Op zondag 8 november 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar het gaat nu een stuk beter dan toen, en ik leer ook meer en meer dingen los te laten en te relativeren enzo,
True!quote:Op zondag 8 november 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft raakt de mens nooit uitgeleerd ❤️
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.![]()
Ik ben altijd nieuwsgierig naar Appjes die binnenkomenquote:Op zondag 8 november 2020 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Betrapte mezelf er wel op dat ik nogal veel op de navigatie kijk, en ook probeerde ik onder het rijden een adres in te typen (om tijd te winnen). Maar het leidt serieus af en tijdwinst is onzin, dus als ik een ander adres moet invoeren is het eerst stoppen an de kant van de weg. Ook zet ik die navigatie zoveel mogelijk met voice aan, vooral in een stad. Hoef je alleen maar te luisteren naar de dame ipv elke keer weer op het schermpje te turen.
Dus kwamen er 2 televisies in huis?quote:Op zondag 8 november 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee. Nee nee nee. Dat kan gewoon niet. Dat zou verboden moeten worden. Dat is zeer gemeen. Mijn exvriendin hield van McLeod dinges en GTST en ze bleef maar zeuren dat ik met haar ging kijken maar toen ik als tegenprestatie met haar Top Gear ging kijken vond ze dat zo een "kloteserie" dat ze dat niet eens meer wilde kijken. Nou daarna ook nooit meer GTST/McLeoddinges gekeken.![]()
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar Appjes die binnenkomen
Zit te denken om mijn oude telefoon te gebruiken als navigatie evt met nwe telefoon als hotspot
Is dat zo? Nooit geweten!quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of je koopt een Fitbit! Dan krijg je je appjes op je horloge binnen.
Die heb ik ook.quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
AD moet je aan wennen en daarna ook weer afbouwen. Dat kan niet voor een korte periode. Ga maar van minstens 1 jaar uit. Als ik mij ermee zou mogen bemoeien zou ik zeggen, doe het niet. Zoek een weg om de AD heen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Uh ... ga je dat via de HA doen? Voorzichtig he!quote:Op zondag 8 november 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja echt superhandig. Je ziet van wie en wat er geschreven wordt. Je kan zelfs antwoord geven met van te voren ingestelde standaardantwoorden.quote:
... en daar vervolgens een leesbril voor nodig hebben, dus kun je het nog niet lezen....quote:Op zondag 8 november 2020 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik zat ook aan 1 jaar te denken; dat is gewoon een korte periode.quote:Op zondag 8 november 2020 17:12 schreef blackmirror het volgende:
[..]
AD moet je aan wennen en daarna ook weer afbouwen. Dat kan niet voor een korte periode. Ga maar van minstens 1 jaar uit. Als ik mij ermee zou mogen bemoeien zou ik zeggen, doe het niet. Zoek een weg om de AD heen.
Ik zou niet meer zonder willen. De slaapmeter en de stappenteller zijn ook handigquote:
Ik gebruik het zelf niet voor appjes (die kan ik toch niet lezenquote:
Zelfs inspreken als reactie.quote:Op zondag 8 november 2020 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt superhandig. Je ziet van wie en wat er geschreven wordt. Je kan zelfs antwoord geven met van te voren ingestelde standaardantwoorden.
quote:Op zondag 8 november 2020 17:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
... en daar vervolgens een leesbril voor nodig hebben, dus kun je het nog niet lezen....![]()
Ik spreek uit ervaring.
Haha dat sowieso, ALS ik er aan zou beginnen. Grote kans dat die me terug verwijst naar m'n vroegere therapeut en daar woon ik nu fakking ver vandaan en hij wilde altijd een persoonlijk gesprek en bloeddrukmetingen en dergelijke bij elke aanpassing van de dosering enzo.quote:Op zondag 8 november 2020 17:13 schreef maily het volgende:
[..]
Uh ... ga je dat via de HA doen? Voorzichtig he!
Ja hoorquote:Op zondag 8 november 2020 17:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik dit een ontwijkend antwoord vinden
En stressquote:Op zondag 8 november 2020 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder willen. De slaapmeter en de stappenteller zijn ook handig
Mja, ik hoop heel erg dat je ze uiteindelijk toch niet nodig hebt. Hoe dan ook, ik wens je alle succes toe met wat je ook mag besluiten.quote:Op zondag 8 november 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook aan 1 jaar te denken; dat is gewoon een korte periode.
Maar het is een optie he, ik ga er niet gelijk aan beginnen.
Zoooo dat is echt laag! Die van mij komt niet onder de 65. Hyper typjequote:Op zondag 8 november 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
En stress![]()
Het verbaasde me hoe laag je hartslag wordt als je slaapt. Laatst daalde deze tot bijna 45 slagen
Haha dank je!quote:Op zondag 8 november 2020 17:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mja, ik hoop heel erg dat je ze uiteindelijk toch niet nodig hebt. Hoe dan ook, ik wens je alle succes toe met wat je ook mag besluiten.
Ik zit elke nacht wel een aantal keer onder de 50 slagen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoooo dat is echt laag! Die van mij komt niet onder de 65. Hyper typje
Ik zou hetzelfde willen zeggen maar uuuhm, ik ben niet zoals Mtt. Ik geef wel gewoon een *boks*.quote:
quote:
Ja ik heb de Charge 4, die kan ook je zuurstof meten tijdens je slaap. Dat zit weer niet op de Charge 3.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 17:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde willen zeggen maar uuuhm, ik ben niet zoals Mtt. Ik geef wel gewoon een *boks*.
Wat is je gemiddelde hartslag dan? Die zal in rust ook wel laag zijn denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit elke nacht wel een aantal keer onder de 50 slagen.
Daar heb ik eens een docu over gezien maar die kan ik niet vinden.quote:Op zondag 8 november 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Body?
Buddy.
Maar verder wel geinig om te zien dat veel dingen uit oude series/films nu werkelijkheid zijn.
Met Star Trek hebben ze veel voorbeelden.
Same!quote:Op zondag 8 november 2020 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik eens een docu over gezien maar die kan ik niet vinden.
Meestal tussen de 75 - 80.quote:Op zondag 8 november 2020 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is je gemiddelde hartslag dan? Die zal in rust ook wel laag zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |