Toch nog even reageren, ook al is het alweer ruim een uur geleden, maar dat slaat echt nergens op hoor. Als vegetariër hoef je helemaal niet aan de supplementen. Je kunt alle benodigde voedingsstoffen uit andere dingen halen. Daar heb je geen vlees voor nodig. Als vegan is het wat anders, maar dat ben ik niet.quote:Op zondag 8 november 2020 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zul je altijd aan de supplementen moeten
Ik zit 1 uur per dag op de fiets. Ik heb 23 uur per dag dus wifi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internet
Klinkt als een goed verhaal, hoe kwam je hierop?quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over die verhalenbundel die ik geschreven had!
Valt mee. Heb weleens 200gb maanden gehad.quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, thuis WiFi. En op kantoor is ook open wifi.
Dus de bundel nodig is puur voor onderweg, en daar ga ik niet NetFlixen.
80GB per maand? Serieus? Op een telefoon?
Ook niet nodig toch? Op mijn telefoon wil YouTube prima met een databundel, maar da's een standaard HD resolutie.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internet
Het was wel een vorm van uiting van mijn gevoelens, maar naar gothic muziek luisteren hielp me meer; het contrast van liefde, haat, tederheid, woede enz in veel nummers kon voor goede ontladingen van emoties zorgen!quote:Op zondag 8 november 2020 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ware gave als je zoiets weet te schrijven. Hielp het je ook, om door die periode heen te komen?
Hier hooguit 5 kinderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het werd al rustiger de laatste jaren max 30 kinderen
Vraag me soms echt af wat mensen willen dat je daarop antwoord.quote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ubertroll, maar geloof nog steeds dat er wat goeds in je schuilt
Een beetje zoals jij denk ik.quote:Op zondag 8 november 2020 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor soort mens de vriendin van Mikey is.
Stukjes bij beetjes.quote:Op zondag 8 november 2020 16:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal, hoe kwam je hierop?
Dat hoeft ook niet 100% van de tijdquote:Op zondag 8 november 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want de weg is totaal niet spannend genoeg om op te letten ofzo.
Ik en de overige weggebruikers zijn je dankbaar hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet 100% van de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |