een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoor
Doe mij maar BIFI.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.
Was ook kostbaar vergeleken met whatsapp / data. 50 ct per mms. Als het maar bij 1 blijft is dat geen onoverkomelijk bedrag.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, lees net dat het ook niet meer bestaat
Ov/auto/fietsquote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
In OV zeker? Daar reis ik niet echt mee. En daarnaast vind ik de scherm te klein en teveel afleidingen rondom mij heen in OV om ervan te kunnen genieten.
En tot slot, ik kan elke maand mijn bundel wijzigen, zou ik de komende 2 maanden steeds met de trein gaan kan ik bijv onbeperkt van maken voor 2 maanden lang.
Ja, inderdaad, thuis WiFi. En op kantoor is ook open WiFi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoor
quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren die semi-goddelijk of zelfs goddelijk zou worden voor wanneer hij er niet meer zou zijn; zij zouden zijn nalatenschap worden aangezien semi-goden wel erg lang leven, maar niet eeuwig.
Hij had al een onderdaan gecreëerd die hij tussen hen zou laten leven, die hem eens in de zoveel honderd jaar zou wekken om verslag te doen over hoe dat ras zich ontwikkelde.
In de losse verhalen komt er steeds een lelijke arme drommel voor die weggejaagd en in elkaar geslagen wordt door mensen die hem verstoten. (Aan het eind van het hoofdverhaal blijkt het dus steeds die ene onderdaan te zijn.)
Die onderdaan vertelt dit allemaal aan zijn schepper die steeds meer en meer teleurgesteld wordt in zijn schepping.
De onderdaan vertelt hem dat deze schepsels ook GOEDE eigenschappen hebben, maar de schepper besluit zijn creatie toch te vernietigen. Hij maakt een grote energiebol..........
Die energiebol maken om het ras te vernietigen komt echter juist in het allereerste verhaal voor; het is een non-lineaire vertelling.
In het laatste deel lees je dat de onderdaan keihard onderuit gebeukt had toen hij die energiebol op deze wezens af wilde gooien en hij werd ZELF gedood door die energie.
De onderdaan gooit het lijk van zijn schepper op de planeet neer, waar het opgegeten wordt door allerlei kleinere organismen die door de semi-goddelijke energie van die schepper een extreme evolutie ondergaan en zeer snel in een goddelijk ras doorevolueren en op die manier hun schepper overtreffen.....maar die schepper zal dat dus nooit zelf meemaken.
80 is wel extreem veel. Heb je geen tv of zo?quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over die verhalenbundel die ik geschreven had!
Wel vakerquote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je een idioot en een klapjosti bent?
Ik verveel me altijd maar tijden het rijdenquote:
Okeej. Dan hoef ik je dus eigenlijk niet te vertellen wat je eigenlijk al weet dus.quote:
Ja want de weg is totaal niet spannend genoeg om op te letten ofzo.quote:Op zondag 8 november 2020 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd maar tijden het rijdendit helpt dan wel goed
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internetquote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.
Een ware gave als je zoiets weet te schrijven. Hielp het je ook, om door die periode heen te komen?quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |