Onderweg kan ik natuurlijk geen Netflix kijken, dan moet ik op de weg letten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Een sms met meer data bijv een foto. Die moest je dan weer downloaden bij je provider, zo onhandig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.
Ik besteed die 25 euro liever ergens anders aan. Onbeperkte data terwijl ik niet eens 500 mb verbruikquote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Want als je 35 euro per maand kan ophoesten ben je 'GIGA RIJK'?
Het werd al rustiger de laatste jaren max 30 kinderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd of het wel druk gaat worden nu bij de deuren, omdat de winkels niet open zijn in de avond
In OV zeker? Daar reis ik niet echt mee. En daarnaast vind ik de scherm te klein en teveel afleidingen rondom mij heen in OV om ervan te kunnen genieten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.
Ik deed dat wel altijdquote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk geen netflix terwijl ik op de fiets zit.
Geen idee. Hier vieren ze dat niet en ik ben toch niet thuis.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?
Ghe.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdMaar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden ben
Heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je een idioot en een klapjosti bent?quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdMaar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden ben
Heb ooit zo'n telefoonstandaard gekocht voor in de auto. Is echt heel handig als je wil streamen in de auto.quote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onderweg kan ik natuurlijk geen Netflix kijken, dan moet ik op de weg letten.
Misschien nu wel, maar voor kinderen gelden vrijstellingenquote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een sms met meer data bijv een foto. Die moest je dan weer downloaden bij je provider, zo onhandig.
Briefje op de deur dat je niet opendoet ivm corona.quote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien nu wel, maar voor kinderen gelden vrijstellingen
quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe moet je uitdelen met 1,5 meter ertussen? Gooien? Ik mik erg slecht
Zo'n knijpstok. Weet ik het.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe moet je uitdelen met 1,5 meter ertussen? Gooien? Ik mik erg slecht
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik besteed die 25 euro liever ergens anders aan. Onbeperkte data terwijl ik niet eens 500 mb verbruik
Tijdens het rijdenquote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb ooit zo'n telefoonstandaard gekocht voor in de auto. Is echt heel handig als je wil streamen in de auto.
Ik woon in een Sint Eustasius vrije regio.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |