Da's wel weer zonde, achteraf gezien?quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef ToT het volgende:
Echt ALLES weggegooid toen ik uit die depressieve gedoe wilde komen!
Zonde.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb een kleine verhalenbundel geschreven in een depressieve periode. Lezers zeiden dat het precies Nietzsche's stijl was. Alle verhalen waren compleet anders, maar uiteindelijk in het laatste verhaal liet ik alles samen komen.
Echt ALLES weggegooid toen ik uit die depressieve gedoe wilde komen!
Zo onpersoonlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar
MMS en is toch met foto's? Dat is altijd wel ingewikkeld geweest.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mn oma vroeg me een paar jaar geleden of ik dr iets kon MMSen. Wist niet eens wat dat was
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordigquote:
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordig
Ik niet, maar wat ik heb daar heb ik genoeg aanquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zakelijke shizzle neem ik ook nooit op en wacht ik tot ze me appen ofzo. Daarna gooi ik er gewoon in dat ik in een meeting zat fzoquote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee vind 'zakelijk' bellen wel fijnerdan een Appje
Dat is helaas niet het geval.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee. Heb een leger aan Whatsapp stickersquote:
Niet mij boljenquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.
Meh, ik was het ook zat om steeds bepaalde dingen opnieuw uit te moeten leggen aan mensen die het ff vluchtig lazen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel weer zonde, achteraf gezien?
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
MMS en is toch met foto's? Dat is altijd wel ingewikkeld geweest.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geeft niet, het is amper gebruikt geweest. Net als WAP.quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, maar wat ik heb daar heb ik genoeg aan
quote:
Nee, als iemand een afspraak met je wil maken voor een bedrijfsbezoek. Dan praat ik liever 3 minuten dat 10 minuten pielen met WAquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zakelijke shizzle neem ik ook nooit op en wacht ik tot ze me appen ofzo. Daarna gooi ik er gewoon in dat ik in een meeting zat fzo
Ik kijk geen netflix terwijl ik op de fiets zit.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Want als je 35 euro per maand kan ophoesten ben je 'GIGA RIJK'?quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]ja want iedereen is echt giga rijk en kan alles betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |