quote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef aloa het volgende:
Ik app of mail eigenlijk alleen nog.
Ik kreeg laatst nog een sms van iemand.....schrok ervan
Nare ziekte is hetquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50
Dat is dan wel weer vrij kansloos.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar
Dat is ook belangrijk! Een goeie batterij zodat je niet elke keer met een lege telefoon een foto wil maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb nu een A71 genomen, wel een verademing qua batterijduur vergeleken met de S7
Mijn zoons bellen vaak via WhatsApp ook sturen ze vaak voiceclips, vind dat zo onhandig want kan je niet even snel lezen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen 40+'ers bellen denk ik nog echt. Echt iets uit het verleden.
Vond ik wel geinig, zat ik te kijken naar mn verbruik. Heb sinds januari van dit jaar 2 minuten gebeld in totaal
Als ik al bel is het alleen maar om te hijgen. Dus ze hebben liever dat ik app. "hijg hijg hijg".quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
Ik bel ook zelden, maar af en toe is het handiger of nodig.
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurmanquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 16:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Als ik al bel is het alleen maar om te hijgen. Dus ze hebben liever dat ik app. "hijg hijg hijg".
Ik doe alleen deur open als ik mensen verwacht.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurman
Nee vind 'zakelijk' bellen wel fijnerdan een Appjequote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar
Ik heb onbeperkt bellen voor een tientje per maandquote:
Je ig. Wilde vloeken. Maar wat erg Jippie. Een grove fout zegquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50
Helaas ken ik hem niet maar je bent goed in het vertellen van dingen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]Was toen zo'n reclame van op tv; een man die rende om de trein te halen maar hem net miste en daarom even naar huis belde. Hijgend zei hij: "Hallo schatje, ik ben het!"
- MAAHAAAAAM!!!! EEN HIJGER AAN DE TELEFOON!!!!!"
Geen idee meer waar het van was.
Nou onbekende / anonieme nummers neem ik niet op nee. Ze praten de voicemail maar vol.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurman
Daar kan ik wel een aantal voorbeelden over geven, maar ik ga toch maar niet zo een boekje open doen over mensen die ik in het echt ken!quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zit een beetje met Sint Maarten, wil geen 'kikkerbil' zijnquote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Haha!quote:Op zondag 8 november 2020 16:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Helaas ken ik hem niet maar je bent goed in het vertellen van dingen.Je zou een boek moeten schrijven of zo.
Mn oma vroeg me een paar jaar geleden of ik dr iets kon MMSen. Wist niet eens wat dat wasquote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef aloa het volgende:
Bij collecteren doet men ook vaak niet openquote:Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou onbekende / anonieme nummers neem ik niet op nee. Ze praten de voicemail maar vol.
De deur doe ik niet open als ik niemand verwacht nee, vooral niet 's avonds. Pakketbezorging is natuurlijk weer wat anders, maar dan weet je ook dat je een pakket krijgt.
Ik min of meer ook maar pakketbezorgers laat ik niet buiten staan, heb wel eens open gedaan met alleen maar handdoekje om en die lamlul wijst naar mijn deurmat waar pakketje lag en wandelde al weg. Hoe pak ik een pakketje beet als ik de handdoek ook vast moet houden of moet ik er maar op wagen en een "maaaaam een potloodventer" te horen krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe alleen deur open als ik mensen verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |