quote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef aloa het volgende:
Ik app of mail eigenlijk alleen nog.
Ik kreeg laatst nog een sms van iemand.....schrok ervan
Nare ziekte is hetquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50
Dat is dan wel weer vrij kansloos.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar
Dat is ook belangrijk! Een goeie batterij zodat je niet elke keer met een lege telefoon een foto wil maken.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb nu een A71 genomen, wel een verademing qua batterijduur vergeleken met de S7
Mijn zoons bellen vaak via WhatsApp ook sturen ze vaak voiceclips, vind dat zo onhandig want kan je niet even snel lezen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen 40+'ers bellen denk ik nog echt. Echt iets uit het verleden.
Vond ik wel geinig, zat ik te kijken naar mn verbruik. Heb sinds januari van dit jaar 2 minuten gebeld in totaal
Als ik al bel is het alleen maar om te hijgen. Dus ze hebben liever dat ik app. "hijg hijg hijg".quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
Ik bel ook zelden, maar af en toe is het handiger of nodig.
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurmanquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 16:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Als ik al bel is het alleen maar om te hijgen. Dus ze hebben liever dat ik app. "hijg hijg hijg".
Ik doe alleen deur open als ik mensen verwacht.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurman
Nee vind 'zakelijk' bellen wel fijnerdan een Appjequote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volgens mij is de hele lijst van belletjes dat ik gebeld wordt. Ik neem alleen nooit op. Ze appen maar
Ik heb onbeperkt bellen voor een tientje per maandquote:
Je ig. Wilde vloeken. Maar wat erg Jippie. Een grove fout zegquote:Op zondag 8 november 2020 16:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
De vader van een aangetrouwd nichtje had darmkanker, met succes geopereerd en 'schoon verklaart' totdat bleek dat ze bij de operatie een melanoom hadden doorgesneden en daar onbedoeld cellen van ik het lichaam hadden gebracht die daar dus zijn gaan voortwoekeren. Man was net 50
Helaas ken ik hem niet maar je bent goed in het vertellen van dingen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]Was toen zo'n reclame van op tv; een man die rende om de trein te halen maar hem net miste en daarom even naar huis belde. Hijgend zei hij: "Hallo schatje, ik ben het!"
- MAAHAAAAAM!!!! EEN HIJGER AAN DE TELEFOON!!!!!"
Geen idee meer waar het van was.
Nou onbekende / anonieme nummers neem ik niet op nee. Ze praten de voicemail maar vol.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als nooit opendoen terwijl je gewoon thuis bent. Zelfs niet eens voor de pakketbezorger of de blinde buurman
Daar kan ik wel een aantal voorbeelden over geven, maar ik ga toch maar niet zo een boekje open doen over mensen die ik in het echt ken!quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zit een beetje met Sint Maarten, wil geen 'kikkerbil' zijnquote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Haha!quote:Op zondag 8 november 2020 16:31 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Helaas ken ik hem niet maar je bent goed in het vertellen van dingen.Je zou een boek moeten schrijven of zo.
Mn oma vroeg me een paar jaar geleden of ik dr iets kon MMSen. Wist niet eens wat dat wasquote:Op zondag 8 november 2020 16:26 schreef aloa het volgende:
Bij collecteren doet men ook vaak niet openquote:Op zondag 8 november 2020 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou onbekende / anonieme nummers neem ik niet op nee. Ze praten de voicemail maar vol.
De deur doe ik niet open als ik niemand verwacht nee, vooral niet 's avonds. Pakketbezorging is natuurlijk weer wat anders, maar dan weet je ook dat je een pakket krijgt.
Ik min of meer ook maar pakketbezorgers laat ik niet buiten staan, heb wel eens open gedaan met alleen maar handdoekje om en die lamlul wijst naar mijn deurmat waar pakketje lag en wandelde al weg. Hoe pak ik een pakketje beet als ik de handdoek ook vast moet houden of moet ik er maar op wagen en een "maaaaam een potloodventer" te horen krijgen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe alleen deur open als ik mensen verwacht.
Da's wel weer zonde, achteraf gezien?quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef ToT het volgende:
Echt ALLES weggegooid toen ik uit die depressieve gedoe wilde komen!
Zonde.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb een kleine verhalenbundel geschreven in een depressieve periode. Lezers zeiden dat het precies Nietzsche's stijl was. Alle verhalen waren compleet anders, maar uiteindelijk in het laatste verhaal liet ik alles samen komen.
Echt ALLES weggegooid toen ik uit die depressieve gedoe wilde komen!
Zo onpersoonlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
MMS en is toch met foto's? Dat is altijd wel ingewikkeld geweest.quote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mn oma vroeg me een paar jaar geleden of ik dr iets kon MMSen. Wist niet eens wat dat was
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordigquote:
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen wel onbeperkt data heeft tegenwoordig
Ik niet, maar wat ik heb daar heb ik genoeg aanquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zakelijke shizzle neem ik ook nooit op en wacht ik tot ze me appen ofzo. Daarna gooi ik er gewoon in dat ik in een meeting zat fzoquote:Op zondag 8 november 2020 16:30 schreef Jippie het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee vind 'zakelijk' bellen wel fijnerdan een Appje
Dat is helaas niet het geval.quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Valt mee. Heb een leger aan Whatsapp stickersquote:
Niet mij boljenquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.
Meh, ik was het ook zat om steeds bepaalde dingen opnieuw uit te moeten leggen aan mensen die het ff vluchtig lazen.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel weer zonde, achteraf gezien?
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.quote:Op zondag 8 november 2020 16:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
MMS en is toch met foto's? Dat is altijd wel ingewikkeld geweest.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Geeft niet, het is amper gebruikt geweest. Net als WAP.quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Ik heb bijv zelf 7GB.
quote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, maar wat ik heb daar heb ik genoeg aan
quote:
Nee, als iemand een afspraak met je wil maken voor een bedrijfsbezoek. Dan praat ik liever 3 minuten dat 10 minuten pielen met WAquote:Op zondag 8 november 2020 16:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Met zakelijke shizzle neem ik ook nooit op en wacht ik tot ze me appen ofzo. Daarna gooi ik er gewoon in dat ik in een meeting zat fzo
Ik kijk geen netflix terwijl ik op de fiets zit.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Want als je 35 euro per maand kan ophoesten ben je 'GIGA RIJK'?quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]ja want iedereen is echt giga rijk en kan alles betalen.
Onderweg kan ik natuurlijk geen Netflix kijken, dan moet ik op de weg letten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Een sms met meer data bijv een foto. Die moest je dan weer downloaden bij je provider, zo onhandig.quote:Op zondag 8 november 2020 16:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog steeds niet helemaal wat het is.
Ik besteed die 25 euro liever ergens anders aan. Onbeperkte data terwijl ik niet eens 500 mb verbruikquote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Want als je 35 euro per maand kan ophoesten ben je 'GIGA RIJK'?
Het werd al rustiger de laatste jaren max 30 kinderenquote:Op zondag 8 november 2020 16:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd of het wel druk gaat worden nu bij de deuren, omdat de winkels niet open zijn in de avond
In OV zeker? Daar reis ik niet echt mee. En daarnaast vind ik de scherm te klein en teveel afleidingen rondom mij heen in OV om ervan te kunnen genieten.quote:Op zondag 8 november 2020 16:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
[..]is toch hartstikke onhandig? Lekker Netflixje opzetten onderweg naar plaatsen
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.
Ik deed dat wel altijdquote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk geen netflix terwijl ik op de fiets zit.
Geen idee. Hier vieren ze dat niet en ik ben toch niet thuis.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?
Ghe.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdMaar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden ben
Heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je een idioot en een klapjosti bent?quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik deed dat wel altijdMaar begreep dat dat tegenwoordig niet meer mag. Althans, wijkagent Leo heeft er nog nooit wat van gezegd
Ik kijk altijd Netflix als ik aan het autorijden ben
Heb ooit zo'n telefoonstandaard gekocht voor in de auto. Is echt heel handig als je wil streamen in de auto.quote:Op zondag 8 november 2020 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onderweg kan ik natuurlijk geen Netflix kijken, dan moet ik op de weg letten.
Misschien nu wel, maar voor kinderen gelden vrijstellingenquote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilden ze Sint Maarten dit jaar niet overslaan?
Ohquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een sms met meer data bijv een foto. Die moest je dan weer downloaden bij je provider, zo onhandig.
Briefje op de deur dat je niet opendoet ivm corona.quote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Misschien nu wel, maar voor kinderen gelden vrijstellingen
quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe moet je uitdelen met 1,5 meter ertussen? Gooien? Ik mik erg slecht
Zo'n knijpstok. Weet ik het.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe moet je uitdelen met 1,5 meter ertussen? Gooien? Ik mik erg slecht
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoorquote:Op zondag 8 november 2020 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik besteed die 25 euro liever ergens anders aan. Onbeperkte data terwijl ik niet eens 500 mb verbruik
Tijdens het rijdenquote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb ooit zo'n telefoonstandaard gekocht voor in de auto. Is echt heel handig als je wil streamen in de auto.
Ik woon in een Sint Eustasius vrije regio.quote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon in een Sint Maarten vrije regio.
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoor
Doe mij maar BIFI.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.
Was ook kostbaar vergeleken met whatsapp / data. 50 ct per mms. Als het maar bij 1 blijft is dat geen onoverkomelijk bedrag.quote:Op zondag 8 november 2020 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, lees net dat het ook niet meer bestaat
Ov/auto/fietsquote:Op zondag 8 november 2020 16:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
In OV zeker? Daar reis ik niet echt mee. En daarnaast vind ik de scherm te klein en teveel afleidingen rondom mij heen in OV om ervan te kunnen genieten.
En tot slot, ik kan elke maand mijn bundel wijzigen, zou ik de komende 2 maanden steeds met de trein gaan kan ik bijv onbeperkt van maken voor 2 maanden lang.
Ja, inderdaad, thuis WiFi. En op kantoor is ook open WiFi.quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je tel? Ik kom echt niet met minder dan 80GB per maand uit hoor
quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren die semi-goddelijk of zelfs goddelijk zou worden voor wanneer hij er niet meer zou zijn; zij zouden zijn nalatenschap worden aangezien semi-goden wel erg lang leven, maar niet eeuwig.
Hij had al een onderdaan gecreëerd die hij tussen hen zou laten leven, die hem eens in de zoveel honderd jaar zou wekken om verslag te doen over hoe dat ras zich ontwikkelde.
In de losse verhalen komt er steeds een lelijke arme drommel voor die weggejaagd en in elkaar geslagen wordt door mensen die hem verstoten. (Aan het eind van het hoofdverhaal blijkt het dus steeds die ene onderdaan te zijn.)
Die onderdaan vertelt dit allemaal aan zijn schepper die steeds meer en meer teleurgesteld wordt in zijn schepping.
De onderdaan vertelt hem dat deze schepsels ook GOEDE eigenschappen hebben, maar de schepper besluit zijn creatie toch te vernietigen. Hij maakt een grote energiebol..........
Die energiebol maken om het ras te vernietigen komt echter juist in het allereerste verhaal voor; het is een non-lineaire vertelling.
In het laatste deel lees je dat de onderdaan keihard onderuit gebeukt had toen hij die energiebol op deze wezens af wilde gooien en hij werd ZELF gedood door die energie.
De onderdaan gooit het lijk van zijn schepper op de planeet neer, waar het opgegeten wordt door allerlei kleinere organismen die door de semi-goddelijke energie van die schepper een extreme evolutie ondergaan en zeer snel in een goddelijk ras doorevolueren en op die manier hun schepper overtreffen.....maar die schepper zal dat dus nooit zelf meemaken.
80 is wel extreem veel. Heb je geen tv of zo?quote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 8 november 2020 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over die verhalenbundel die ik geschreven had!
Wel vakerquote:Op zondag 8 november 2020 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen je gezegd dat je een idioot en een klapjosti bent?
Ik verveel me altijd maar tijden het rijdenquote:
Okeej. Dan hoef ik je dus eigenlijk niet te vertellen wat je eigenlijk al weet dus.quote:
Ja want de weg is totaal niet spannend genoeg om op te letten ofzo.quote:Op zondag 8 november 2020 16:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik verveel me altijd maar tijden het rijdendit helpt dan wel goed
Ja, binnenshuis. Maar what about buiten en onderweg? Dan heb je nooit echt razendsnel internetquote:Op zondag 8 november 2020 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een magisch woord mss heb je er ooit wel eens van gehoord: WiFi.
Een ware gave als je zoiets weet te schrijven. Hielp het je ook, om door die periode heen te komen?quote:Op zondag 8 november 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
Het hoofdverhaal ging over dat een semi-goddelijke alien een intelligent ras wilde creëren ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |