SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 23:16:52 ]Dit is gewoon raar :l![]()
Zoals zo veel politici.quote:
Thierry en Geertje ook.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Daar heb je CNN niet voor nodig hoor.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
CNN zegt inderdaad dat als Biden Arizona en Nevada wint de buit binnen is.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nog circa een miljoen stemmen te tellen in PA, Trump +314,000
Dan moet het 70/30 gaan in voordeel voor Biden voordat hij die wint, gaat dat lukken? Lijkt me moeilijkYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
hoeveel mogelijkheden heeft trump nu nog?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar heb je CNN niet voor nodig hoor.![]()
Nee, aangezien het gros uit Philadelphia en Pittsburg moet komen en dus ws democratisch is.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet het 70/30 gaan in voordeel voor Biden voordat hij die wint, gaat dat lukken? Lijkt me moeilijkOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
In Philadelphia en Pittsburgh zou dat goed kunnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet het 70/30 gaan in voordeel voor Biden voordat hij die wint, gaat dat lukken? Lijkt me moeilijk![]()
Pennsylvania, Nevada, Arizona winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef Korenfok het volgende:
[..]
hoeveel mogelijkheden heeft trump nu nog?Omnibus in omnibus.
Nee joh, die maakt ergens de komende maanden een buitenlands bezoek, en komt niet meer terug.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef capricia het volgende:
Als Trump het Witte Huis verlaat, wordt dat dan live uitgezonden?
Kon me met Obama nog zoiets herinneren.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Biden haalt toch 78% van de poststemmen?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet het 70/30 gaan in voordeel voor Biden voordat hij die wint, gaat dat lukken? Lijkt me moeilijkYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Excuses... ik was te langzaam, als laatste poster, met het openen van een nieuwe draad.
Het wordt bedtijd voor me.Ik doe het ff rustig aan.![]()
66/34 om precies te zijn. Dat kan best.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet het 70/30 gaan in voordeel voor Biden voordat hij die wint, gaat dat lukken? Lijkt me moeilijk![]()
Ja, dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:31 schreef L3gend het volgende:
Kan nog steeds 269-269 worden, als Biden Georgia wint, maar de rest verliestOmnibus in omnibus.
Waarschijnlijk wordt hij eruit 'geholpen' door de bewaking van het witte huisquote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef capricia het volgende:
Als Trump het Witte Huis verlaat, wordt dat dan live uitgezonden?
Kon me met Obama nog zoiets herinneren.
Dit is gewoon raar :l![]()
En dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:31 schreef L3gend het volgende:
Kan nog steeds 269-269 worden, als Biden Georgia wint, maar de rest verliest![]()
Als het echt om Philly gaat, nog wel ruim meer dan dat.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Biden haalt toch 78% van de poststemmen?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Vier jaar geleden vond ik Trump wel de verademing maar na 10.000+ leugen ben ik genezen.
Niet dat Biden nu mijn favo is maar liever iemand die wat verder kijkt dan alleen zijn eigen narci/o zienswijze.
Spannend 253 vs 213 Trump.
Biden meent te gaan winnen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
In Phillidelphia en Pittsburgh kan het zo 90-10 of 85-15 worden. Maar wordt spannendquote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Biden haalt toch 78% van de poststemmen?![]()
Die willen ze juist nog niet callen toch, of is er zojuist een update geweest?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:31 schreef Blik het volgende:
Nevada en Arizona zijn ook voor Biden als ik CNN moet geloven![]()
Die man heeft ook zo ontzettend veel gefaald in zijn leven. Hij heeft, als het zo doorgaat, helemaal niks meer en dat is best wel griezelig als zo iemand zoveel fanatieke volgers heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het maakt me weemoedig... soms kijk ik nog wel eens naar oude interviews, met bijv. David Letterman.
Van een al flink zelfingenomen rijkaard met nog wat gevoel voor ironie en humor, naar een oude en volkomen doorgedraaide wanna-be-potentaat.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Was lachen. Sensatie.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:32 schreef Vallon het volgende:
Vier jaar geleden vond ik Trump wel de verademingDeceit for a lifetime has taken it's toll.
Zeer goede speech idd! Maar stel nou dat hij deze retoriek van samenkomen en elkaar respecteren de komende 4 jaar voort kan zetten. Dat is wel krachtig en politiek ook enigszins een wapen richting de Senaat om wel samen te werken.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nog niet officieel, maar ze deden net even een overzicht per counties en bij nevada is het merendeel van de votes die geteld moeten worden uit Las Vegas. En dat is een Democraten-gebied.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die willen ze juist nog niet callen toch, of is er zojuist een update geweest?
Arizona staat Biden ruim voor en is er eigenlijk weinig ruimte nog voor Trump om te winnen. Merendeel van de nog te tellen votes komen uit Maricopa County, en daar staat Biden ook voor![]()
Denk dat China blijer is met Biden als pres dan Trump.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Niet overdrijven.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die man heeft ook zo ontzettend veel gefaald in zijn leven. Hij heeft, als het zo doorgaat, helemaal niks meer en dat is best wel griezelig als zo iemand zoveel fanatieke volgers heeft.
Zwemt in het geld, villa's, grote feesten, luxe reisjes, dikke autos, neuken met allerlei topmodellen (waarschijnlijk soms meerderen per nacht).Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Met Biden kunnen ze hun virussen niet meer via presidentiële activiteiten verspreiden.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
Denk dat China blijer is met Biden als pres dan Trump.![]()
Ja, als je dat zoekt in politiek ben je nogal aan het verkeerde adres. Op geen enkele manier is dat gewenst in politiek.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
En als het even kan de rekening pas na zijn dood betalenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Zwemt in het geld, villa's, grote feesten, luxe reisjes, dikke autos, neuken met allerlei topmodellen (waarschijnlijk soms meerderen per nacht).![]()
![]()
Ok.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, als je dat zoekt in politiek ben je nogal aan het verkeerde adres. Op geen enkele manier is dat gewenst in politiek.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als het even kan de rekening pas na zijn dood betalen
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Dat hebben ze wel echt nodig in de VS, in plaats van de loopgraven nog wat verder uitdiepen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Zeer goede speech idd! Maar stel nou dat hij deze retoriek van samenkomen en elkaar respecteren de komende 4 jaar voort kan zetten. Dat is wel krachtig en politiek ook enigszins een wapen richting de Senaat om wel samen te werken.Huilen dan.![]()
Gatver, ik word altijd woestziedendagressief van dat nr.quote:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Luie tellersquote:Op woensdag 4 november 2020 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom staan Georgia en NC al hele dag op 95%In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja voor de totale staat is 78% van de mail in ballots afkomstig van geregistreerde Democraten. Ik weet niet hoeveel daarvan al geteld zijn, maar daarnaast lijkt het nog vooral van Philadelphia af te komen en die waren vorige keer zelfs 85-15 Dem.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Biden haalt toch 78% van de poststemmen?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja, maar ja, je hebt ook wel mensen nodig die een dergelijke handreiking willen aangrijpen. McConnell heeft tot nog toe alleen maar met het mes tussen de tanden oppositie gevoerd, zelfs als hij de meerderheid had.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel echt nodig in de VS, in plaats van de loopgraven nog wat verder uitdiepen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hmmm, veel meer hebben wij hier in NL niet te zoeken in de USA of IoU.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, als je dat zoekt in politiek ben je nogal aan het verkeerde adres. Op geen enkele manier is dat gewenst in politiek."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Als Rutte op zijn schaatsen naar zijn werk gaat, is dat ook sensatie, maar op politiek vlak voegt het niets toe.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
ik vind het echt wel een prestatie om president van amerika / uberhaubt een democratisch land te worden. en zeker als een politiek buitenstaander.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die man heeft ook zo ontzettend veel gefaald in zijn leven. Hij heeft, als het zo doorgaat, helemaal niks meer en dat is best wel griezelig als zo iemand zoveel fanatieke volgers heeft.
verder mag die zich gekwest, gefaald voelen in zijn prive vliegtuig in een van zijn parken. je kunt beter ontslagen worden en naar huis rijden in een ferrari, dan in een lada. zo simpel is het gewoon.![]()
Haha zo penetrerend is dat nummer toch nietquote:Op woensdag 4 november 2020 22:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gatver, ik word altijd woestziedendagressief van dat nr.![]()
![]()
NC wordt over een week zo'n 130k post-stemmen nog toegevoegd en is dus nog onzeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom staan Georgia en NC al hele dag op 95%
Georgia wordt vandaag dacht ik wel nog een update verwacht met praktisch alle stemmen. Die hebben ze nog niet gegeven.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als Rutte op zijn schaatsen naar zijn werk gaat, is dat ook sensatie, maar op politiek vlak voegt het niets toe.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Je denkt dat hij niet vervolgd gaat worden als hij geen POTUS meer is?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
Zwemt in het geld, villa's, grote feesten, luxe reisjes, dikke autos, neuken met allerlei topmodellen (waarschijnlijk soms meerderen per nacht).Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Als je soort van overwinningsspeech al geeneens krachtig kan brengen ben je echt te oud. Ingestudeerde We the people zinnetjes zonder overtuiging gebracht.. Gaat ie überhaupt de vier jaar vol maken.
Zn mondkapje pakken was ook weer een hele opgave![]()
Hoe staat het met de senaatszetel in Michigan?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Eerst even de nepstemmen-printers van de Rust belt naar het zuiden verhuizenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom staan Georgia en NC al hele dag op 95%![]()
![]()
What about it?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
Hoe staat het met de senaatszetel in Michigan?![]()
Peters (D) 0.2% meer dan zijn opponent, maar nog niet gecalled.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
Hoe staat het met de senaatszetel in Michigan?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Omdat ze daar nog de nodige mail in ballots verwachten de komende dagen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom staan Georgia en NC al hele dag op 95%Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Georgia update 21u lokale tijd dacht ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
NC wordt over een week zo'n 130k post-stemmen nog toegevoegd en is dus nog onzeker.
Georgia wordt vandaag dacht ik wel nog een update verwacht met praktisch alle stemmen. Die hebben ze nog niet gegeven.Huilen dan.![]()
Kamala Harris word de president.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
Als je soort van overwinningsspeech al geeneens krachtig kan brengen ben je echt te oud. Ingestudeerde We the people zinnetjes zonder overtuiging gebracht.. Gaat ie überhaupt de vier jaar vol maken.
Zn mondkapje pakken was ook weer een hele opgaveIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Precies. Gewoon rustig wat balletjes tikken op de golfbaan, en in het bubbelbad zitten met zijn lekkere vrouw of vriendin.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:39 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ik vind het echt wel een prestatie om president van amerika / uberhaubt een democratisch land te worden. en zeker als een politiek buitenstaander.
verder mag die zich gekwest, gefaald voelen in zijn prive vliegtuig in een van zijn parken. je kunt beter ontslagen worden en naar huis rijden in een ferrari, dan in een lada. zo simpel is het gewoon.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ugh, lekker dan om 3 uur onze tijd. #NotAgain.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Georgia update 21u lokale tijd dacht ik.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Was jij niet een van de mensen die Biden dement vond?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kamala Harris word de president.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zou kunnen, of hij worstelt zich er tussen uit zoals zo veel hoge heren hebben gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet vervolgd gaat worden als hij geen POTUS meer is?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Waarom zou Trump een hertelling aanvragen in/voor WIsconsin.... de verschillen lijken mij dusdanig duidelijk dat dit alleen maar tijdsverspilling is ?
Of is dit om de proud-boys op de straat te kunnen jagen ?
Ik krijg steeds meer het idee dat Trump zich niet zomaar zal laten wippen en denodds met bloed aan de paal zal moeten worden uitgerookt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hij heeft steeds FRAUD FRAUD geroepen dan zou het raar zijn als hij zich als een mak lammetje laat afvoeren. Hij moet en zal hier wat mee doenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:44 schreef Vallon het volgende:
Waarom zou Trump een hertelling aanvragen in/voor WIsconsin.... de verschillen lijken mij dusdanig duidelijk dat dit alleen maar tijdsverspilling is ?
Of is dit om de proud-boys op de straat te kunnen jagen ?
Ik krijg steeds meer het idee dat Trump zich niet zomaar zal laten wippen en denodds met bloed aan de paal zal moeten worden uitgerookt.![]()
Vanochtend waren er nog zo'n 1,5 miljoen stemmen te tellen en stond Trump rond de 700.00 stemmen voor.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Dan moet het 70/30 gaan in voordeel voor Biden voordat hij die wint, gaat dat lukken? Lijkt me moeilijk
Biden heeft dus binnen ongeveer 500.000 stemmen zo'n 300.000 stemmen weten in te lopen.
Met nog iets minder dan een miljoen stemmen te gaan zou het moeten lukken voor Biden.![]()
En dat Deutsche Bank zegt: lening? Zand erover!quote:Op woensdag 4 november 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Je denkt dat hij niet vervolgd gaat worden als hij geen POTUS meer is?My friends all drive horses![]()
Trump Jr. en Giuliani aan het janken (live stream Fox News) over al die gemene stemftraude
Typisch gedrag van het winnende kamp, toch?![]()
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Was jij niet een van de mensen die Biden dement vond?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik durf het echt niet te zeggen. De stem die uitstaat kan genoeg zijn. Zie niet in hoe je een verwachting linksom of rechtsom kunt uitspreken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
Verwacht dat Trump GA wel pakt, ga er in elk geval niet voor wakker blijven.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, toch?. Bij Deutsche gaat het geweldig, die hebben het geld niet nodig.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dat Deutsche Bank zegt: lening? Zand erover!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zo, closequote:Op woensdag 4 november 2020 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Peters (D) 0.2% meer dan zijn opponent, maar nog niet gecalled.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die hele familie deed me af en toe wel eens denken aan de Borgias uit de Renaissance.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Na het Milwaukee moment vandaag is dat wel duidelijk gewordenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik durf het echt niet te zeggen. De stem die uitstaat kan genoeg zijn. Zie niet in hoe je een verwachting linksom of rechtsom kunt uitspreken.![]()
![]()
Ik vind Trump een soort mix tussen Berlusconi en Sarkozy.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
Die hele familie deed me af en toe wel eens denken aan de Borgias uit de Renaissance.![]()
Wat is "het Milwaukee moment"?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Na het Milwaukee moment vandaag is dat wel duidelijk geworden“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Politico meldt dat Biden Michigan heeft, en nu nog maar één staat hoeft om het presidentschap te winnen. Naar welke staat kijken we? Nevada?![]()
Biden ging van een achterstand ineens naar een voorsprong puur door Milwaukee.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is "het Milwaukee moment"?![]()
Nevada of Pennsylvaniaquote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef ikbenrond het volgende:
Politico meldt dat Biden Michigan heeft, en nu nog maar één staat hoeft om het presidentschap te winnen. Naar welke staat kijken we? Nevada?![]()
Ze zijn de betekenis van het woord "observeren" aan het herdefiniëren alsof het "controleren" of "examineren" betekentquote:Op woensdag 4 november 2020 22:45 schreef budha het volgende:
Trump Jr. en Giuliani aan het janken (live stream Fox News) over al die gemene stemftraude
Typisch gedrag van het winnende kamp, toch?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het moment dat die stad binnen kwam en Biden ineens de lead overnam in Wisconsin.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is "het Milwaukee moment"?![]()
Die was ook lachen ja.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ah ja, op die fiets. Inderdaad. Echt een hele rare cyclus met batches van 90% 1 kant op.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Biden ging van een achterstand ineens naar een voorsprong puur door Milwaukee.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nevada meeste kansquote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef ikbenrond het volgende:
Nevada staat Biden er nu het beste voor, maar hij kan ook winnen door Georgia of Pennsylvania te winnen. Hij heeft meerdere opties.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:49 schreef ikbenrond het volgende:
Denk eik dat hij beide pakt.quote:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De hele wereld zal blijer zijn met Biden (muv Rusland misschien), maar de wereld is geen zero sum game. Daar kan de VS zelf ook gewoon van profiterenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
Verwacht is idd niet het goede woord nee, 83k voorsprong voor Trump, met 200k te gaan uit overwegend democratische gebieden. Zal vast spannend worden, maar ik neem aan dat Trump 'm wint en als dat niet gebeurt dan valt het alleen maar mee. Kan prima met die gedachte onder de dekens kruipenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik durf het echt niet te zeggen. De stem die uitstaat kan genoeg zijn. Zie niet in hoe je een verwachting linksom of rechtsom kunt uitspreken..
Huilen dan.![]()
Daar lijkt hij nog wel het meeste op. Maar Sarkozy had ook een soort Melania Trump en floot ook vrolijk mee met nogal rechtse figuren.quote:![]()
Qua machtsprojectie in de Pacific zal China trouwens ws liever Trump hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De hele wereld zal blijer zijn met Biden (muv Rusland misschien), maar de wereld is geen zero sum game. Daar kan de VS zelf ook gewoon van profiteren“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
trump is echt een in zijn soort.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Trump een soort mix tussen Berlusconi en Sarkozy.
Ik zat vandaag te discusseren met collega's wie er een nederlandse trump zou zijn (dus zeer rijk geboren in upperclass (J. de Mol jr?), maar te gelijk extreem markant en een grote bek heeft, en alles doet om in de spotlights te staan (Emiel Ratelband?). Qua gedrag komt hij dichts bij Emiel Ratelband. Kun je voorstellen wij Emiel Ratelband MP maken?![]()
Als je t wat beter bekijkt dan zie je dat David Letterman destijds al zwaar de P op "Donny" had. Dave kleineerde 'm altijd bewust (heeft later ook toegegeven Donald niet te mogen) en Donald lachte als een boer met kiespijn en had m graag iets aangedaan. Die zendtijd was goed voor zn exposure, maar die "kutgrappen" moest hij soms incasseren.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het maakt me weemoedig... soms kijk ik nog wel eens naar oude interviews, met bijv. David Letterman.
Van een al flink zelfingenomen rijkaard met nog wat gevoel voor ironie en humor, naar een oude en volkomen doorgedraaide wanna-be-potentaat.
Donald verklootte destijds al veel en het enige verschil is dat hij van een niet zo zichtbaar leven met iets minder macht naar een zichtbaar leven met teveel macht is gegaan. Toen zag je al weinig inhoud, maar toen was het sporadisch.. nu zijn we er mee overladen en komt dat gezwam van 'm me wel de neus uit inmiddels.
Too much Trump will kill you.![]()
In 2003 was Ratelband iig goed voor 0 zetelsquote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
trump is echt een in zijn soort.
Ik zat vandaag te discusseren met collega's wie er een nederlandse trump zou zijn (dus zeer rijk geboren in upperclass (J. de Mol jr?), maar te gelijk extreem markant en een grote bek heeft, en alles doet om in de spotlights te staan (Emiel Ratelband?). Qua gedrag komt hij dichts bij Emiel Ratelband. Kun je voorstellen wij Emiel Ratelband MP maken?
Maar ik denk bij Trump meer aan Harry Mens![]()
Voor het landquote:
Of toch liever deze versie?
Uitgaande van een Biden win“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Erik de Vliegerquote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zat vandaag te discusseren met collega's wie er een nederlandse trump zou zijn (dus zeer rijk geboren in upperclass (J. de Mol jr?), maar te gelijk extreem markant en een grote bek heeft, en alles doet om in de spotlights te staan (Emiel Ratelband?). Qua gedrag komt hij dichts bij Emiel Ratelband. Kun je voorstellen wij Emiel Ratelband MP maken?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dan moet hij er toch twee? Staat nu op 253, met Nevada erbij 259.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nevada staat Biden er nu het beste voor, maar hij kan ook winnen door Georgia of Pennsylvania te winnen. Hij heeft meerdere opties.
Of tel jij Arizona alvast mee? Dat durf ik nog niet zo goed.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Die heeft een keer een poging gewaagd in de politiek toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zat vandaag te discusseren met collega's wie er een nederlandse trump zou zijn (dus zeer rijk geboren in upperclass (J. de Mol jr?), maar te gelijk extreem markant en een grote bek heeft, en alles doet om in de spotlights te staan (Emiel Ratelband?). Qua gedrag komt hij dichts bij Emiel Ratelband. Kun je voorstellen wij Emiel Ratelband MP maken?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
vind harry mens echt veel rustiger em beschaafder enige link die ik zie vastgoed. Maurice de Hond misschien?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In 2003 was Ratelband iig goed voor 0 zetels
Die Mark ten Oever van farmer's defence force is wel een redelijke Trump.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Ook een goede vergelijking.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar ik denk bij Trump meer aan Harry Mens
Harry nadat die een crematorium had gekocht: "Cremeren moet weer leuk worden".Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Volgens mij zijn ze er zelfs bij Fox wel klaar mee:Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Kwart over 3 slapen dus.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ugh, lekker dan om 3 uur onze tijd. #NotAgain.zie email 27 oktober![]()
Harry Mens zie ik geen dictator worden. Wel is hij behoorlijk afgetakelt. In zn begintijd bij business class was hij nog erg scherp in zn vragen. Nu is het alsof hij er als beeldvulling bijzit.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fox projecteert Biden 264 vs Trump 214"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Is Georgia eigenlijk nog in play?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Israel ook trouwens niet te vergetenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Qua machtsprojectie in de Pacific zal China trouwens ws liever Trump hebben.![]()
![]()
Ook een patser. Ook iemand die er niet echt bij hoort in de wereld van rijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
vind harry mens echt veel rustiger em beschaafder enige link die ik zie vastgoed. Maurice de Hond misschien?![]()
Ja, coinflip volgens NYTimes. Bettingmarkets geven Trump daar een licht voordeel.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De prognose van de 538 blog:quote:quote:Where The Outstanding Presidential Races Stand, From Most Likely Trump Win To Least Likely Trump Win
Nate here. Stepping back into the saddle here for the rest of the day after a brief rest. I’m going to give you a rundown of how I’m currently seeing the states where we still don’t have projections, even though it might be a little redundant with what we’ve written earlier.
But here’s where the presidential race stands from most likely Trump win to least likely Trump win:
North Carolina. Trump leads by 1.4 points or about 77,000 votes, but mail ballots can arrive after Election Day in North Carolina, so perhaps 5 percent of the vote is still outstanding. The mail vote should be pretty blue in North Carolina, but is it enough to flip the state? Probably not, according to The Upshot’s needle, which gave Biden about a 15 percent chance in North Carolina before it was frozen. I’d call this one Likely Trump, although 15 percent chances aren’t zero, obviously!
Georgia. Trump leads by 78,000 votes without around 200,000 votes outstanding (there’s some uncertainty over the exact number). That seems like a tall order for Biden, but the remaining vote is expected to be very blue: mail votes from blue counties plus some Election Day votes from predominantly Black precincts in blue counties. The Upshot’s needle actually had Biden slightly favored to pull it off as of last night. We’ll know more soon. Let’s say Tossup but you could force me into Lean Biden if you told me I had to make a pick.
Pennsylvania. As expected, far more uncounted votes here than elsewhere, mostly mail votes that should be quite Democratic-leaning, though. There are too many outstanding ballots for us to be in the endgame where we can game out exact scenarios, but in counties that have completed reporting, Biden looks to be hitting the targets he needs. Even with the Trump campaign filing a number of lawsuits, the margin is tightening quickly enough that I think this belongs in Lean Biden.
Arizona. We may need to do a longer post on Arizona later. What’s left to count is mostly mail votes that were returned late in the process — on Monday or Tuesday. There’s some ambiguity about how many ballots this actually is; Edison Research seems to think around 450,000. If so, Trump would need to win those votes by 21 points to overtake Biden’s current 93,000-vote lead. They’re disrupted fairly evenly throughout the state.
Wait — outstanding mail votes? Shouldn’t those be good for Biden, as in other states? Well, not necessarily, because Republicans have a fairly strong mail voting program in Arizona and — this is the key part — the mail ballots that were returned later in the process (the ones yet to be continued) were significantly redder than the ones that came in earlier on, as Democrats sent their votes in early. For instance, the party registration of the votes that came in Monday and Tuesday were: 23 percent Democratic, 44 percent Republican, and 33 percent independent or other parties. That is to say, a 21-point GOP edge, which would put Trump on track to tie things up.
But … here’s the bad news for Trump. Party registration may be a misleading indicator in Arizona. It has a lot of ancestral Republicans who have now turned into swing voters. Biden also had a big lead among independents in polls. And earlier batches of mail ballots were considerably stronger for Biden than party registration alone would suggest. So probably these ballots are going to come in more for Trump than for Biden, but not as strongly as he needs.
There’s also the fact that two other news organizations, the Associated Press and Fox News, have called the state for Biden. I’d assume they’ve put more work into looking into this than I have, so that shifts my priors a bit, but you never know and you will get incorrect calls occasionally. Overall, I’d say this is Likely Biden but I don’t think the state should have been called yet.
Nevada. This one’s a bit more straightforward. Biden leads by only 0.6 percent or about 7,500 votes. But what’s remaining should be pretty good for him. It’s all mail-in ballots that were either received late in the process or which are still coming in — in Nevada, mail ballots can be received by Nov. 10 provided they’re postmarked by Election Day. The mail ballots were quite blue in Nevada by party registration, much more so than in Arizona, including votes that arrived relatively late in the process. Likely Biden.
Michigan. Biden is ahead, leading by around 61,000 votes or 1.2 percentage points. His lead has been growing and given what votes are outstanding, is likely to grow further. Likely Biden.
Wisconsin. No known votes left to be counted. The Trump campaign says it will seek a recount, but recounts rarely change results, and certainly not with something on the magnitude of Biden’s 20,000-vote lead. Biden is the “apparent winner,” per ABC News.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Israel onder Netanyahu inderdaad ook.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Israel ook trouwens niet te vergeten
Welke dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:03 schreef trein2000 het volgende:
Oh men die tweets. Laten we hopen dat dit vreedzaam blijft.
Er kan vanavond een nieuwe president zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Beetje vuurwerk is ook geen ramp toch.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:03 schreef trein2000 het volgende:
Oh men die tweets. Laten we hopen dat dit vreedzaam blijft.![]()
Zie boven. Hij spreekt van grootschalige fraude. Je hebt maar een boogaloo gek nodig hè?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke dan?
Er kan vanavond een nieuwe president zijn.zie email 27 oktober![]()
We hadden toen natuurlijk Herman Heinsbroek, een snelle ondernemer met een vermogen van indertijd 150 miljoen die minister van financiën werd gemaakt en een veel te groot ego had om met iemand anders door de deur te kunnen. Alleen in een meerpartijenstelsel maakt zoiemand zichzelf gewoon op den duur onmogelijk, in plaats van dat iedereen naar hem buigt om aan de macht te plakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zat vandaag te discusseren met collega's wie er een nederlandse trump zou zijn (dus zeer rijk geboren in upperclass (J. de Mol jr?), maar te gelijk extreem markant en een grote bek heeft, en alles doet om in de spotlights te staan (Emiel Ratelband?). Qua gedrag komt hij dichts bij Emiel Ratelband. Kun je voorstellen wij Emiel Ratelband MP maken?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Jeetje.quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Jammer dat McCain niet kan meemaken dat AZ geflipt is tegen Trumpquote:Op woensdag 4 november 2020 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Mooi dat George Bush sr dit niet meer hoeft mee te makenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Vergeet Saudi-Arabië niet. En Turkije.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Israel onder Netanyahu inderdaad ook.My friends all drive horses![]()
Op zich wel humor, met een paar procent verliezen en dan toch over grootschalige fraude roeptoeteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie boven. Hij spreekt van grootschalige fraude. Je hebt maar een boogaloo gek nodig hè?![]()
Heinsbroek en Bomhoff, een heerlijk duo was dat. Vooral dat toneelstuk dat "de lucht geklaard was"quote:Op woensdag 4 november 2020 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
We hadden toen natuurlijk Herman Heinsbroek, een snelle ondernemer met een vermogen van indertijd 150 miljoen die minister van financiën werd gemaakt en een veel te groot ego had om met iemand anders door de deur te kunnen. Alleen in een meerpartijenstelsel maakt zoiemand zichzelf gewoon op den duur onmogelijk, in plaats van dat iedereen naar hem buigt om aan de macht te plakken.![]()
Nadat je hemel en aarde hebt bewogen om de boel maar zo ondemocratisch mogelijk te laten verlopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op zich wel humor, met een paar procent verliezen en dan toch over grootschalige fraude roeptoeteren.Huilen dan.![]()
Achterban ophitsen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is het nut om staten te claimen als de stemmen niet in je voordeel spreken...![]()
Maar dat heeft geen zin zonder verder plan. Dat is gewoon kwaadaardig om het kwaadaardig zijn dan.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het positieve scenario: hij wil naar de rechter in die Staten en denkt dat dit hem helpt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is het nut om staten te claimen als de stemmen niet in je voordeel spreken...
Het negatieve scenario: We’ll all go down together en als ik verlies dan moeten mijn boogaloo milities maar in actie komen.zie email 27 oktober![]()
Yepquote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen zin zonder verder plan. Dat is gewoon kwaadaardig om het kwaadaardig zijn dan.![]()
Hij kan Californië wel gaan claimen maar dat is op voorhand al nutteloos, dus hij richt zich op de staten waar het er om hangt en ook niet altijd een vaste voorkeur hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is het nut om staten te claimen als de stemmen niet in je voordeel spreken...![]()
Heb nog een the best of the 60s verzamelaar die samengesteld is door hemquote:Op woensdag 4 november 2020 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
We hadden toen natuurlijk Herman Heinsbroek, een snelle ondernemer met een vermogen van indertijd 150 miljoen die minister van financiën werd gemaakt en een veel te groot ego had om met iemand anders door de deur te kunnen. Alleen in een meerpartijenstelsel maakt zoiemand zichzelf gewoon op den duur onmogelijk, in plaats van dat iedereen naar hem buigt om aan de macht te plakken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ja dus? Dat acht jij onmogelijk? Dit is Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen zin zonder verder plan. Dat is gewoon kwaadaardig om het kwaadaardig zijn dan.zie email 27 oktober![]()
Aard van het beestje.... hij zit er echt alleen maar ter eer en meerdere glorie van zichzelf.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen zin zonder verder plan. Dat is gewoon kwaadaardig om het kwaadaardig zijn dan.
Not for the people, for the Donald.![]()
Ik acht het niet onmogelijk. Maar helder dus dat zij dat ook denkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat acht jij onmogelijk? Dit is Trump.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik heb hem schatrijk gemaakt met al die dancecd'squote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb nog een the best of the 60s verzamelaar die samengesteld is door hem![]()
![]()
Alsof dat een heel idiote gedachte is inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat acht jij onmogelijk? Dit is Trump.![]()
‘Ik vind dit stom, ik vind dit stom, ik heb eigenlijk gewonnen!’ En dan stampvoeten.![]()
Ja, maar wat heeft die daaraan. Helemaal niks tochquote:Op woensdag 4 november 2020 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij kan Californië wel gaan claimen maar dat is op voorhand al nutteloos, dus hij richt zich op de staten waar het er om hangt en ook niet altijd een vaste voorkeur hebben.![]()
Zover ik kan zien, is AZ (11 / Biden-51%-Trump-47,6%) volgens Fox binnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:00 schreef Vallon het volgende:
Fox projecteert Biden 264 vs Trump 214
Volgens CNN: We're still awaiting for results in these states:
Alaska
Arizona
Georgia
North Carolina
Nevada
Pennsylvania"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Zou wel hilarisch zijn als Nevada nu snel een update geeft en Fox News dwingt om Biden uit te roepen als winnaar![]()
Dat boeit ze niet. De afdeling calls/polls staat los van de rest van de zender en is gewoon onafhankelijk en neutraal.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:14 schreef L3gend het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als Nevada nu snel een update geeft en Fox News dwingt om Biden uit te roepen als winnaarzie email 27 oktober![]()
- You're FIRED!quote:
- You can't fire me: I QUIT!!
Ik zie hem er toe in staat trouwens; om de boel de boel te laten en het niet uit te zitten tot januari als iemand hem duidelijk weet te maken dat hij zijn verlies moet nemen.![]()
Vrij voorbarig aangezien er nog 600k votes geteld moeten worden. Dat Trump alsnog wint is maar een kleine kans, maar je mag niks uitsluitenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zover ik kan zien, is AZ (11 / Biden-51%-Trump-47,6%) volgens Fox binnen.
Volgens CNN: We're still awaiting for results in these states:
Alaska
Arizona
Georgia
North Carolina
Nevada
Pennsylvania![]()
Denk dat hij nog wel zo netjes is om te blijven tot januari, maar Melanie vertrekt vanavond nig uit het witte huisquote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
- You're FIRED!
Ik zie hem er toe in staat trouwens; om de boel de boel te laten en het niet uit te zitten tot januari als iemand hem duidelijk weet te maken dat hij zijn verlies moet nemen.![]()
Eens. Heb dit scenario zelf ook herhaaldelijk geschetst. Zo'n overdracht is echt niks voor hem. Dat vereist sowieso al dossierkennis, maar buiten dat is zoiets voor hem buitengewoon saai lijkt me en voelt als een persoonlijke vernedering.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
- You're FIRED!
Ik zie hem er toe in staat trouwens; om de boel de boel te laten en het niet uit te zitten tot januari als iemand hem duidelijk weet te maken dat hij zijn verlies moet nemen.
Verder geeft het Pence dekking om eventueel pardons uit te delen als die daar zin in heeft, maar dat is een zijpuntje“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
'Hereby' is net zo'n tell als "Sir" bij Trump.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nou...nee. China heeft eigenlijk weinig last van Trump, ze weten hoe ze Trump moeten bespelen en Trump laat China, behalve wat stoere praat, zijn gang gaan in de regio. Biden stond aan de wieg van de TPP samen met Obama wat opgezet was om de invloed van China in de regio te beperken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
Weet ik niet, maar dan krijg je leuke meltdown als in 2012quote:Op woensdag 4 november 2020 23:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat boeit ze niet. De afdeling calls/polls staat los van de rest van de zender en is gewoon onafhankelijk en neutraal.
![]()
Ach.. we mogen toch wel speculeren op redelijke aannames....... het zal hangen op Nevada....quote:Op woensdag 4 november 2020 23:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Vrij voorbarig aangezien er nog 600k votes geteld moeten worden. Dat Trump alsnog wint is maar een kleine kans, maar je mag niks uitsluiten
cnn: "Nevada and Arizona are not called but Joe Biden is leading and Wolf [Blitzer] made the point if Joe Biden protects the lead in Nevada and Arizona and he gets to 270 electoral votes even if he doesn't win the commonwealth of Pennsylvania," King said."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Waarom dat dan? Het lijkt me niet de meest liefdevolle relatie, maar zie niet echt in waarom dit dan reden zou zijn om dan je biezen te pakken?!quote:Op woensdag 4 november 2020 23:18 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel zo netjes is om te blijven tot januari, [b]maar Melanie vertrekt vanavond nig uit het witte huis[/b]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als hij maar twijfel weet te zaaien heeft hij altijd meer kans op nog 4 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft die daaraan. Helemaal niks toch
Hij heeft SCOTUS al in z'n zak, dus als hij wil kan hij hier nog heel lang over gaan drammen.... en dat zal hij ook zeker doen, verontwaardigd miepen dat de verkiezingen zijn gestolen, en het dan over 4 jaar weer proberen, in de hoop dat degenen die nu op hem gestemd hebben dat dan weer zullen doen.![]()
Dan hoeft ze de kerstversiering niet te doenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Het lijkt me niet de meest liefdevolle relatie, maar zie niet echt in waarom dit dan reden zou zijn om dan je biezen te pakken?!![]()
![]()
Dan is ze ineens met een loser getrouwdquote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Het lijkt me niet de meest liefdevolle relatie, maar zie niet echt in waarom dit dan reden zou zijn om dan je biezen te pakken?!![]()
En ook Trump niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan hoeft ze de kerstversiering niet te doen![]()
![]()
Ach ze is er toch al bijna nooitquote:Op woensdag 4 november 2020 23:18 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel zo netjes is om te blijven tot januari, maar Melanie vertrekt vanavond nig uit het witte huis![]()
Hopelijk is hij over vier jaar niet meer in staat om mee te doenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij maar twijfel weet te zaaien heeft hij altijd meer kans op nog 4 jaar.
Hij heeft SCOTUS al in z'n zak, dus als hij wil kan hij hier nog heel lang over gaan drammen.... en dat zal hij ook zeker doen, verontwaardigd miepen dat de verkiezingen zijn gestolen, en het dan over 4 jaar weer proberen, in de hoop dat degenen die nu op hem gestemd hebben dat dan weer zullen doen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat hij het over 4 jaar nog een keer gaat proberen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft SCOTUS al in z'n zak, dus als hij wil kan hij hier nog heel lang over gaan drammen.... en dat zal hij ook zeker doen, verontwaardigd miepen dat de verkiezingen zijn gestolen, en het dan over 4 jaar weer proberen, in de hoop dat degenen die nu op hem gestemd hebben dat dan weer zullen doen.Huilen dan.![]()
LOL.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan hoeft ze de kerstversiering niet te doen“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik denk dat als hij nu verliest we hem niet meer terug gaan zien. Ik denk dat de GOP dan wel wat onderneemt om hem buiten te houden.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft SCOTUS al in z'n zak, dus als hij wil kan hij hier nog heel lang over gaan drammen.... en dat zal hij ook zeker doen, verontwaardigd miepen dat de verkiezingen zijn gestolen, en het dan over 4 jaar weer proberen, in de hoop dat degenen die nu op hem gestemd hebben dat dan weer zullen doen.![]()
Dit is nog oppervlakkiger dan Trump is.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is ze ineens met een loser getrouwd“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het vereist vooral dat je je fatsoenlijk kunt gedragen, en hij heeft geen twee termijnen uitgezeten, hij heeft een herverkiezing verloren, dat is behoorlijk vernederend, en als er iets is wat hij uit de weg gaat dan zijn het wel publiekelijke vernederingen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eens. Heb dit scenario zelf ook herhaaldelijk geschetst. Zo'n overdracht is echt niks voor hem. Dat vereist sowieso al dossierkennis, maar buiten dat is zoiets voor hem buitengewoon saai lijkt me en voelt als een persoonlijke vernedering.
Verder geeft het Pence dekking om eventueel pardons uit te delen als die daar zin in heeft, maar dat is een zijpuntje
Het verbaast mij niets als hij de boel de boel laat, en ik verwacht dat hij (en een paar getrouwen) de enigen zullen zijn die de uitslag niet accepteren, de GOP zal nu wel doorhebben dat ze daarmee niet achter hem moeten blijven staan, want dan verliezen ze alle geloofwaardigheid.![]()
Hij heeft haar 4 jaar lang voorschut gezet, mooi moment voor Melanie nu om bij hem weg te gaan en niet meet te doen alsof ze een gelukkige vrouw isquote:Op woensdag 4 november 2020 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan hoeft ze de kerstversiering niet te doen![]()
![]()
Zo ziet ze er ook uitquote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is nog oppervlakkiger dan Trump is.![]()
Hah. Da's wel een puntje inderdaad.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
CNN Arizona 11: Biden 51.0% - Trump 47.6%
CNN Nevada: 6: Biden 49.3% - Trump 48.7%
Maakt 253+11+6= 270 (Biden)"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Het probleem met dat scenario is is dat Trump dan veroordeeld is wegens fraude en corruptie.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft SCOTUS al in z'n zak, dus als hij wil kan hij hier nog heel lang over gaan drammen.... en dat zal hij ook zeker doen, verontwaardigd miepen dat de verkiezingen zijn gestolen, en het dan over 4 jaar weer proberen, in de hoop dat degenen die nu op hem gestemd hebben dat dan weer zullen doen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik volg het voornamelijk voor de kleinere verhalen, zoals die klerk die midden in de nacht naar het stadhuis in Milwaukee moest rennen om ink te halen voor de machinesquote:Op woensdag 4 november 2020 23:30 schreef Hexagon het volgende:
Mijn totaal apolitieke vriendin snapt trouwens geheel niet waarom ik dit volg.
Relativeert soms![]()
![]()
Denk dat het geld voor haar wel een motivatie is om rond te blijven hangen. Maar goed, dit is meer geroddel dan politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij heeft haar 4 jaar lang voorschut gezet, mooi moment voor Melanie nu om bij hem weg te gaan en niet meet te doen alsof ze een gelukkige vrouw is“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat verwacht ik ook, maar je weet het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij nu verliest we hem niet meer terug gaan zien. Ik denk dat de GOP dan wel wat onderneemt om hem buiten te houden.![]()
Waarom is Michigan nog niet gecalled?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Jawel, zo kan hij altijd blijven zeggen dat hij door fraude heeft verloren in een laatste poging zijn gezicht enigszins te 'redden'. Zijn aanhangers zullen het er mee eens zijn, met of zonder eventuele gevolgen/quote:Op woensdag 4 november 2020 23:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft die daaraan. Helemaal niks tochHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken![]()
![]()
Ik denk dat het refereert naar de loser-opmerkingen van Trump over de gevallen soldatenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is nog oppervlakkiger dan Trump is.
En overal anders waar hij over losers tekeergaat.![]()
Al hij deze verkiezingsuitslag niet weet om te draaien wel ja.....quote:Op woensdag 4 november 2020 23:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het probleem met dat scenario is is dat Trump dan veroordeeld is wegens fraude en corruptie.![]()
Ah ja, als dat zo is had ik me dat even niet gerealiseerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het refereert naar de loser-opmerkingen van Trump over de gevallen soldaten
En overal anders waar hij over losers tekeergaat.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Probeert Trump nu PA te claimen vanwege zogenaamde voter fraud?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Trump en Obama ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken
En dat ligt echt aan de man die iedere tegenstander hartgrondig haat, ook al is het geen tegenstander maar een voorganger.
Sterker nog: zelfs Bush moet hem geloof ik niet.![]()
AP nog nietquote:Op woensdag 4 november 2020 23:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is het toch wel? CNN wel in ieder geval.![]()
Unibet op 1.12 vs 6.00 voor biden/trump
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ja, who knows. Alsof iets zo werkt in een land met dergelijke democratische traditie. Misschien dat de Trumpfluisteraars je een alternatieve verklaring kunnen geven.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:36 schreef Barbusse het volgende:
Probeert Trump nu PA te claimen vanwege zogenaamde voter fraud?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mccain ook niet, hij mocht zelfs niet op zijn begrafenis komenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trump en Obama ook niet
En dat ligt echt aan de man die iedere tegenstander hartgrondig haat, ook al is het geen tegenstander maar een voorganger.
Sterker nog: zelfs Bush moet hem geloof ik niet.![]()
Bush heeft een enorme hekel aan Trump. Donald behandelde broertje Bush ook niet echt met fatsoen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trump en Obama ook niet
Sterker nog: zelfs Bush moet hem geloof ik niet.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Easy 12% rendementquote:Op woensdag 4 november 2020 23:37 schreef zalkc het volgende:
Unibet op 1.12 vs 6.00 voor biden/trump![]()
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken
Bush was natuurlijk nog erger dan Trump. Dat is kraakhelder.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back overquote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Laat dat nou net het probleem zijn met Bush. Cheney had bijna vrij spel.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back overLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Die zijn opmerkelijk absent sinds pakweg 20 uur.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, who knows. Alsof iets zo werkt in een land met dergelijke democratische traditie. Misschien dat de Trumpfluisteraars je een alternatieve verklaring kunnen geven.Aut viam inveniam, aut faciam
Ik hoop wel dat Biden Georgia en Pennsylvania erbij pakt om een afgetekende overwinning te hebben. Just to get it done.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Volledig mee eens, de man was simpelweg te licht voor het ambt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Laat dat nou net het probleem zijn met Bush. Cheney had bijna vrij spel.Aut viam inveniam, aut faciam
Ik zag laatst een filmpje van Bush. En vergeleken met hoe het nu gaat kwam die gast relaxed, intelligent en behoorlijk sterk over. Weet niet zo goed of dat iets over hem of de huidige president zegt...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back overWhatever...![]()
Wat? 15 jaar lang jezelf verlagen door elke week zijn captain Toad te moeten beroeren terwijl je man met ogen dicht over zijn dochter fantaseert, en al die moeite steken in twee geestelijk beperkte stiefzoons bij te staan, en dan zou je zeker binnen het zicht van de finishlijn (en ze kon het drie weken geleden ongetwijfeld ruiken als haar reukzin niet kwijt was) omdraaien en weglopen van de erfenis?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij heeft haar 4 jaar lang voorschut gezet, mooi moment voor Melanie nu om bij hem weg te gaan en niet meet te doen alsof ze een gelukkige vrouw isThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wat een onzin. Het staat vaak los van partijvoorkeur. In de gemeenteraad ben ik bevriend geworden met een SP'er terwijl ik blij ben dat ik een bepaalde oud-fractiegenoot noooit meer hoef te zien. Bovendien verbind hun ervaring ze.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.![]()
Het schijnt een hele aardige man te zijn. Alleen politiek klopt er dan weer niks van.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back over![]()
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn opmerkelijk absent sinds pakweg 20 uur.My friends all drive horses![]()
Het zal dicht bij elkaar liggen, maar ik denk dat Trump deze zal winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:41 schreef zalkc het volgende:
Ik hoop wel dat Biden Georgia en Pennsylvania erbij pakt om een afgetekende overwinning te hebben. Just to get it done.
Maar ik roep al een aantal reeksen terug 270/268![]()
Ja, 23:59 Nevada time...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
NOS geeft aan dat Nevada vandaag nog met een uitslag komt.![]()
Met een SPer bevriend worden is nog wat anders dan met, als dwarsstraat, Martin Bosma of Niemoller.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het staat vaak los van partijvoorkeur. In de gemeenteraad ben ik bevriend geworden met een SP'er terwijl ik blij ben dat ik een bepaalde oud-fractiegenoot noooit meer hoef te zien. Bovendien verbind hun ervaring ze.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Uurtje of 8 's ochtends, mooi kan ik zo gaan pittenquote:
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Dat hangt er maar net vanaf hoe je dingen weegt. De leugen om niet alleen je eigen land, maar je bondgenoten een oorlog in te rommelen was echt ongekend en zal niet gauw vergeten worden. Dit heeft ook een enorme backlash gegeven richting "mainstream" media die toen te weinig kritisch mee gingen met dat verhaal... wat ook enorme schade heeft berokkentquote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.
Bush was natuurlijk nog erger dan Trump. Dat is kraakhelder.
Op sociaal-economisch gebied hebben beide afbraakbeleid gevoerd evenzo milieu.
Echter, waar Trump echt uniek in is, is het ondermijnen van het vertrouwen in de rechtsstaat, in eerlijke verkiezingen in het eigen land, in het ondermijnen van de ambtenarij/bureaucratie als onpartijdig instituut.
Gewoon echt zagen aan de pilaren onder de democratische staat. En dat is iets wat W. Bush niet in deze extreme mate gedaan heeft en van veel fundamenteler niveau dan zijn fouten.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mogen ze snel zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
NOS geeft aan dat Nevada vandaag nog met een uitslag komt.![]()
![]()
Hopelijk word ik morgen niet wakker met ineens een Trump win :sJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastigquote:Op woensdag 4 november 2020 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met een SPer bevriend worden is nog wat anders dan met, als dwarsstraat, Martin Bosma of Niemoller.![]()
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.
Ja, 3 uur onze tijd hoor. "Vandaag in de VS"quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Zijn meer Trumpetters met deze theorie.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?
We zullen zien.
Als ik kijk naar de counties in die staat zijn het vooral de blauwe counties die nog niet volledig zijn geteld, waaronder de grote steden Phoenix en Tucson.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja, precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het schijnt een hele aardige man te zijn. Alleen politiek klopt er dan weer niks van.Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, 3 uur onze tijd hoor. "Vandaag in de VS"daar ging ik ook vanuit, maar dat zei hij er niet bij
![]()
![]()
Dat bedoel ik, en dat zou martelkoning Bush wmb ook moeten zijn. Maarja, dynastie en establishment hè?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastigDeuger, Woke & Gutmensch
Ik zie het ook niet meer gebeuren voor Trump, hij heeft ondertussen een godswonder nodig.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zijn meer Trumpetters met deze theorie.
We zullen zien.
Als ik kijk naar de counties in die staat zijn het vooral de blauwe counties die nog niet volledig zijn geteld, waaronder de grote steden Phoenix en Tucson.Aut viam inveniam, aut faciam
Verschil Georgia wordt ook kleiner.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dat zou het altijd wel worden. De vraag is of het genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil Georgia wordt ook kleiner.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Trump zal ooit als een Lance Armstrong uit de officiële geschiedenisboeken worden geschreven.
First things first, eerst uit het Witte Huis verjagen.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
De rehabilitatie die Bush de laatste jaren doorging is wel frappant idd gezien wat hij allemaal gedaan heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dat zou martelkoning Bush wmb ook moeten zijn. Maarja, dynastie en establishment hè?![]()
Ook daar moeten in veel blauwe counties rondom Atlanta nog stemmen geteld worden..quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil Georgia wordt ook kleiner.
Die is ook nog niet 100% voor Trump, maar ben bang dat het net te weinig is voor Biden.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat ziet er goed uit ja, het moest sowieso boven 75% zijn toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Woah Philly.. dit gaat Trump PA kosten.![]()
Het was een grapje. Je had er eerder vanavond bij moeten zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Woah Philly.. dit gaat Trump PA kosten.
Huilen dan.![]()
Verschil is nu minder dan 60k.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ook daar moeten in veel blauwe counties rondom Atlanta nog stemmen geteld worden..
Die is ook nog niet 100% voor Trump, maar ben bang dat het net te weinig is voor Biden.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dan vergeet je alle truukjes zoals hele wijken voorliegen dat de verkiezingen aan dag later zijn, de Diebold casus, het ontslaan van aanklagers door Bush; vele meineed zaken en ga zo maar doorquote:Op woensdag 4 november 2020 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Dat hangt er maar net vanaf hoe je dingen weegt. De leugen om niet alleen je eigen land, maar je bondgenoten een oorlog in te rommelen was echt ongekend en zal niet gauw vergeten worden. Dit heeft ook een enorme backlash gegeven richting "mainstream" media die toen te weinig kritisch mee gingen met dat verhaal... wat ook enorme schade heeft berokkent
Op sociaal-economisch gebied hebben beide afbraakbeleid gevoerd evenzo milieu.
Echter, waar Trump echt uniek in is, is het ondermijnen van het vertrouwen in de rechtsstaat, in eerlijke verkiezingen in het eigen land, in het ondermijnen van de ambtenarij/bureaucratie als onpartijdig instituut.
Gewoon echt zagen aan de pilaren onder de democratische staat. En dat is iets wat W. Bush niet in deze extreme mate gedaan heeft en van veel fundamenteler niveau dan zijn fouten.
Cheney met zijn unitary executive theory was al aardig de rot aan het in zetten vwb rechtstaat.Deuger, Woke & Gutmensch
Lance gebruikte dopingquote:Op woensdag 4 november 2020 23:51 schreef Ringo het volgende:
Trump zal ooit als een Lance Armstrong uit de officiële geschiedenisboeken worden geschreven.
First things first, eerst uit het Witte Huis verjagen.
Donald gebruikt Hamberders en Covfefe![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.![]()
![]()
De lat is nogal lager komen te liggen de afgelopen 4 jaar. De persoonlijkheidscultus rondom Trump heeft er volgens mij voor gezorgd dat men voor gaande president en meer kan scheiden van 'de president' en 'de man'. Maar das slechts mijn idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De rehabilitatie die Bush de laatste jaren doorging is wel frappant idd gezien wat hij allemaal gedaan heeft.Aut viam inveniam, aut faciam
Ja, begrijp me niet verkeerd he, ik vind W. Bush ook wel echt een van de slechtste presidenten. Zo bont als dat Trump het gemaakt heeft met betrekking tot gevaar voor eigen democratische staat schat ik lager in. Dit kan natuurlijk ook wel recency bias zijn van me, dus vraag me nog eens over 10 jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 23:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan vergeet je alle truukjes zoals hele wijken voorliegen dat de verkiezingen aan dag later zijn, de Diebold casus, het ontslaan van aanklagers door Bush; vele meineed zaken en ga zo maar door
Cheney met zijn unitary executive theory was al aardig de rot aan het in zetten vwb rechtstaat.
FLIP, FLIP, FLIPADELPHIAquote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik was aan het werk. En ik heb slaap nodigquote:Op woensdag 4 november 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was een grapje. Je had er eerder vanavond bij moeten zijn.
Philly is sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Woah Philly.. dit gaat Trump PA kosten.![]()
![]()
Dat is vooral nostalgisch sentiment.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef tjoptjop het volgende:
De rehabilitatie die Bush de laatste jaren doorging is wel frappant idd gezien wat hij allemaal gedaan heeft.
Bush was een slechte president, die in de nasleep van 9/11 veel kapot heeft gemaakt.
Trump is een slecht mens met een slechte inborst, categorie-penose. Die kun je gerust haten, ook zonder presidentiële titel.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit ja, het moest sowieso boven 75% zijn toch?
Maar ook in andere blauwe grote steden als Pittsburgh en Harrisburg moeten nog veel stemmen geteld worden.
Trump wint het platteland uiteraard, maar alles bij elkaar opgeteld zijn al die counties kleiner dan de steden.
Daarom knijpt ie 'm .Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Volstrekt gehersenspoeld ... sneu...
Door onder andere leugenaars als deze:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een oud-teamgenoot van mij zit in de kamer namens de PVV. Ik kon het altijd goed met hem vinden, maar ik weet niet hoe ik nu op hem zou reageren.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastig
Biden nog maar 68k achter Trump in Georgia... dat zou vannacht nog beslist kunnen worden.
(Volgens ABC)![]()
Oh boi.. they're loosing itquote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Door onder andere leugenaars als deze:
[ twitter ]
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Mooie stad, waardeloze supporters van sportteams 😛quote:Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
57.000quote:Op woensdag 4 november 2020 23:58 schreef MoreDakka het volgende:
Biden nog maar 68k achter Trump in Georgia... dat zou vannacht nog beslist kunnen worden.
(Volgens ABC)Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zal ik doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot je haar op je zakkie krijgt.
Bovendien draagt hij zin chin diaper niet over zijn neus.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Ja, echt he, maar hoe deprogram je die gasten ooit weer?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Tijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, echt he, maar hoe deprogram je die gasten ooit weer?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, treurig. Je kan in zo'n positie niet zomaar de grootste onzin roepen. Moet ook weer denken aan die mensen die schoonmaakspul voor hun aquarium hadden ingenomen naar aanleiding van Trumps HCQ-propagandacampagne.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]Huilen dan.![]()
Educatie. Sommigen zijn verloren, though.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.Aut viam inveniam, aut faciam
Meltdown video'squote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Links of rechts, altijd +1![]()
![]()
Nog 600 duizend stemmen moeten worden geteld in Arizona, waarvan 400k in Phoenix en omstreken..Zou het niet weten.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik ga slapen en heb er het volste vertrouwen in dat als ik morgen wakker word het definitief voor Biden is![]()
"Do you think we're stupid? Do you think we're fools?"
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Bij Philly moet ik altijd aan die tirade van Bill Burr denkenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:00 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mooie stad, waardeloze supporters van sportteams 😛
“Fucking Rocky is your hero. The whole pride of your city is built around a fucking guy who doesn’t even exist. You got Joe Frazier from here but he’s black so you can’t fucking deal with him, so you make a fucking statue of some three-foot fucking Italian you stupid Philly cheese-eating fucking jackasses.”![]()
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.As above, so below.![]()
Die is wel erg ver weg gezakt he.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Ik weet nog dat ik hem als burgermeester van New York tijdens 9/11 zo'n krachtige man vond.
Is ook helemaal in de wappie status gegaan.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nou zouden we deze mafkees best eindeloos kunnen posten de komende 4 jaar met een honende tekst eronder maar dat zou wel erg kleuterig zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Geef toe, dat is echt een uitstekend verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Mijk het volgende:
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Val er net weer in. What happened?quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Mja, maar om een of andere reden vind de andere kant het altijd echt supergrappig, terwijl ik het bekijk met een mix van fascinatie, medelij en ook een stukje grappigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Meltdown video's![]()
Links of rechts, altijd +1“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja ergens heeft het wel watquote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Geef toe, dat is echt een uitstekend verhaal.As above, so below.![]()
In Phoenix staat Biden 6 punten voor.. in heel Arizona nog 600k stemmen moeten worden geteld, waaronder 400k in Phoenix.
Arizona kan eigenlijk niet meer mis voor Biden.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Die rellen toen de Eagles de superbowl wonnen staan nog in mijn geheugen. Maar goed die hangen nog van ellende aan elkaar dit jaar en de Phillies is ook 3 keer niks, hoeveel geld ze er ook tegenaan gooienquote:Op donderdag 5 november 2020 00:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij Philly moet ik altijd aan die tirade van Bill Burr denken
“Fucking Rocky is your hero. The whole pride of your city is built around a fucking guy who doesn’t even exist. You got Joe Frazier from here but he’s black so you can’t fucking deal with him, so you make a fucking statue of some three-foot fucking Italian you stupid Philly cheese-eating fucking jackasses.”
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Bedankt voor de snelle info, dat ziet er goed uit. Ik ben minder zeker over Nevada.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:07 schreef DonDruiper het volgende:
In Phoenix staat Biden 6 punten voor.. in heel Arizona nog 600k stemmen moeten worden geteld, waaronder 400k in Phoenix.
Arizona kan eigenlijk niet meer mis voor Biden.![]()
Iemand?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val er net weer in. What happened?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ziet er goed uit voor Biden. GA wordt spannend, PA lijkt richting Biden te gaan vallen, NV en AZ ook. En Trump is aan het janksmoelen.quote:Huilen dan.![]()
Daar hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle info, dat ziet er goed uit. Ik ben minder zeker over Nevada.
De meeste stemmen zitten in de grote steden Las Vegas en Reno, die allebei nu blauw kleuren.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Thanks!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor Biden. GA wordt spannend, PA lijkt richting Biden te gaan vallen, NV en AZ ook. En Trump is aan het janksmoelen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Best een redelijke kans dus dat als Nevada over een paar uur weer info laat zien dat het dan zo goed als voorbij is.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar hetzelfde verhaal.
De meeste stemmen zitten in de grote steden Las Vegas en Reno, die allebei nu blauw kleuren.![]()
Meen je dit nou? Biden heeft voor een campagne goed uitgewerkte plannen, kijk maar op zijn site. Trump heeft niks. Een paar praatpuntjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Mijk het volgende:
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Betting odds op dit moment (Biden - Trump):
AZ 1.17 - 4.5
GA 1.83 - 1.83
PA 1.3 - 3.5
PA best hoog voor Biden, GA precies gelijk."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Probleem is dat ze daar volgens mij eerste de early votes hebben geteld, wat dus weer in het voordeel van de R kan werken.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Best een redelijke kans dus dat als Nevada over een paar uur weer info laat zien dat het dan zo goed als voorbij is.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Laat het gaan.. Let it go!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Biden heeft voor een campagne goed uitgewerkte plannen, kijk maar op zijn site. Trump heeft niks. Een paar praatpuntjes.
Je weet wie het zegt![]()
Zeg ik ook tegen mezelf trouwens. Ga er ook veel te vaak op in
Antifa en BLM weer zeker.quote:Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Hier wordt anders beweerdquote:Op donderdag 5 november 2020 00:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Probleem is dat ze daar volgens mij eerste de early votes hebben geteld, wat dus weer in het voordeel van de R kan werken.
https://fivethirtyeight.c(...)on-results-coverage/![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Antifa en BLM weer zeker.
Ah thanks,quote:Op donderdag 5 november 2020 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier wordt anders beweerd
https://fivethirtyeight.c(...)on-results-coverage/
Dan wordt het wel heel lastig voor Don.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Nu begrijp ik waarom Fox de laatste tijd zo kritish was.quote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Nog 180.000 stemmen die geteld moeten worden in Georgia. Voornamelijk stemmen per post.
Die staat is echt 50-50.Zuiger van het FOK!-OMT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |