In 2022 ziet de kaart voor de Senaat er trouwens ook zo beroerd uit voor de Republikeinen als in 2018 voor de Democraten, dus het kan dat hij dan wel een meerderheid krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Biden zal een hoop verleidelijke plannen moeten maken en daarna Mitch de schuld geven dat er niks ter stemming komt.
Of proberen slinks republikeinen tegen McConnell op te zetten.
Nu wel dusquote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef MoreDakka het volgende:
Michigan nog niet blauw? Had ik wel op gehoopt.
Rel lijkt me overdreven, maar een paar mensen die niet willen dat stemmen geteld worden laten zich wel gelden: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #867 Fraude?quote:
Mooi, dank je. Nu Nevada nog en dan zijn we eindelijk klaar. Dat kan morgenmiddag al gebeuren met een beetje geluk.quote:
Eh, wat bedoel je met call dan? Dat er een officieel verslag ligt van de Secretary of State van Michigan oid?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef Gezicht het volgende:
Is een projection dat Biden Michigan wint he, geen call.
Verschil daar nu terug naar 338.000 en dus gehalveerd tov vanmorgen.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht Biden Pennsylvania pakken, dan is hij er al.
Call is dat het 99.9% zeker is.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Eh, wat bedoel je met call dan? Dat er een officieel verslag ligt van de Secretary of State van Michigan oid?
Ach man, dat heeft-ie de hele dag uit zijn hoofd geleerd. Die gast is duidelijk seniel, dat hoor je toch. Vergeleken met de rijke woordenschat van Trump, is dit peutergebrabbel.quote:
Mja, dat is in feite wat deze organisaties zeggen (al is hun cutoff dacht ik 99.5% en niet 99.9% gecombineerd met hun eigen jarenlange ervaring)quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Call is dat het 99.9% zeker is.
Vond het ook nergens op lijken. Opa met spraakgebrek.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ach man, dat heeft-ie de hele dag uit zijn hoofd geleerd. Die gast is duidelijk seniel, dat hoor je toch. Vergeleken met de rijke woordenschat van Trump, is dit peutergebrabbel.
Ja. Geeft hoop.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef RichardHammond het volgende:
De toespraak van Biden was wel echt goed.
Ik dacht dat lui met dit soort opvattingen nu moesten staan protesteren bij telcentra?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ach man, dat heeft-ie de hele dag uit zijn hoofd geleerd. Die gast is duidelijk seniel, dat hoor je toch. Vergeleken met de rijke woordenschat van Trump, is dit peutergebrabbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |