quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Woah Philly.. dit gaat Trump PA kosten.
Een oud-teamgenoot van mij zit in de kamer namens de PVV. Ik kon het altijd goed met hem vinden, maar ik weet niet hoe ik nu op hem zou reageren.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastig
Oh boi.. they're loosing itquote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Volstrekt gehersenspoeld ... sneu...
[ twitter ]
Door onder andere leugenaars als deze:
[ twitter ]
Mooie stad, waardeloze supporters van sportteams 😛quote:
57.000quote:Op woensdag 4 november 2020 23:58 schreef MoreDakka het volgende:
Biden nog maar 68k achter Trump in Georgia... dat zou vannacht nog beslist kunnen worden.
(Volgens ABC)
Zal ik doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot je haar op je zakkie krijgt.
Bovendien draagt hij zin chin diaper niet over zijn neus.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Tijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, echt he, maar hoe deprogram je die gasten ooit weer?
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.quote:
Ja, treurig. Je kan in zo'n positie niet zomaar de grootste onzin roepen. Moet ook weer denken aan die mensen die schoonmaakspul voor hun aquarium hadden ingenomen naar aanleiding van Trumps HCQ-propagandacampagne.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Educatie. Sommigen zijn verloren, though.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.
Meltdown video'squote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.
Bij Philly moet ik altijd aan die tirade van Bill Burr denkenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:00 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mooie stad, waardeloze supporters van sportteams 😛
Die is wel erg ver weg gezakt he.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Nou zouden we deze mafkees best eindeloos kunnen posten de komende 4 jaar met een honende tekst eronder maar dat zou wel erg kleuterig zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Geef toe, dat is echt een uitstekend verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Mijk het volgende:
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.
Val er net weer in. What happened?quote:
Mja, maar om een of andere reden vind de andere kant het altijd echt supergrappig, terwijl ik het bekijk met een mix van fascinatie, medelij en ook een stukje grappigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Meltdown video's![]()
Links of rechts, altijd +1
Ja ergens heeft het wel watquote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Geef toe, dat is echt een uitstekend verhaal.
Die rellen toen de Eagles de superbowl wonnen staan nog in mijn geheugen. Maar goed die hangen nog van ellende aan elkaar dit jaar en de Phillies is ook 3 keer niks, hoeveel geld ze er ook tegenaan gooienquote:Op donderdag 5 november 2020 00:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij Philly moet ik altijd aan die tirade van Bill Burr denken
“Fucking Rocky is your hero. The whole pride of your city is built around a fucking guy who doesn’t even exist. You got Joe Frazier from here but he’s black so you can’t fucking deal with him, so you make a fucking statue of some three-foot fucking Italian you stupid Philly cheese-eating fucking jackasses.”
Bedankt voor de snelle info, dat ziet er goed uit. Ik ben minder zeker over Nevada.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:07 schreef DonDruiper het volgende:
In Phoenix staat Biden 6 punten voor.. in heel Arizona nog 600k stemmen moeten worden geteld, waaronder 400k in Phoenix.
Arizona kan eigenlijk niet meer mis voor Biden.
Iemand?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val er net weer in. What happened?
Ziet er goed uit voor Biden. GA wordt spannend, PA lijkt richting Biden te gaan vallen, NV en AZ ook. En Trump is aan het janksmoelen.quote:
Daar hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle info, dat ziet er goed uit. Ik ben minder zeker over Nevada.
Thanks!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor Biden. GA wordt spannend, PA lijkt richting Biden te gaan vallen, NV en AZ ook. En Trump is aan het janksmoelen.
Best een redelijke kans dus dat als Nevada over een paar uur weer info laat zien dat het dan zo goed als voorbij is.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar hetzelfde verhaal.
De meeste stemmen zitten in de grote steden Las Vegas en Reno, die allebei nu blauw kleuren.
Meen je dit nou? Biden heeft voor een campagne goed uitgewerkte plannen, kijk maar op zijn site. Trump heeft niks. Een paar praatpuntjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Mijk het volgende:
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.
Probleem is dat ze daar volgens mij eerste de early votes hebben geteld, wat dus weer in het voordeel van de R kan werken.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Best een redelijke kans dus dat als Nevada over een paar uur weer info laat zien dat het dan zo goed als voorbij is.
Laat het gaan.. Let it go!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Biden heeft voor een campagne goed uitgewerkte plannen, kijk maar op zijn site. Trump heeft niks. Een paar praatpuntjes.
Antifa en BLM weer zeker.quote:
Hier wordt anders beweerdquote:Op donderdag 5 november 2020 00:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Probleem is dat ze daar volgens mij eerste de early votes hebben geteld, wat dus weer in het voordeel van de R kan werken.
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Antifa en BLM weer zeker.
Ah thanks,quote:Op donderdag 5 november 2020 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier wordt anders beweerd
https://fivethirtyeight.c(...)on-results-coverage/
Nu begrijp ik waarom Fox de laatste tijd zo kritish was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |