Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back overquote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken
Laat dat nou net het probleem zijn met Bush. Cheney had bijna vrij spel.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back over
Die zijn opmerkelijk absent sinds pakweg 20 uur.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, who knows. Alsof iets zo werkt in een land met dergelijke democratische traditie. Misschien dat de Trumpfluisteraars je een alternatieve verklaring kunnen geven.
Volledig mee eens, de man was simpelweg te licht voor het ambt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Laat dat nou net het probleem zijn met Bush. Cheney had bijna vrij spel.
Ik zag laatst een filmpje van Bush. En vergeleken met hoe het nu gaat kwam die gast relaxed, intelligent en behoorlijk sterk over. Weet niet zo goed of dat iets over hem of de huidige president zegt...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back over
Wat? 15 jaar lang jezelf verlagen door elke week zijn captain Toad te moeten beroeren terwijl je man met ogen dicht over zijn dochter fantaseert, en al die moeite steken in twee geestelijk beperkte stiefzoons bij te staan, en dan zou je zeker binnen het zicht van de finishlijn (en ze kon het drie weken geleden ongetwijfeld ruiken als haar reukzin niet kwijt was) omdraaien en weglopen van de erfenis?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij heeft haar 4 jaar lang voorschut gezet, mooi moment voor Melanie nu om bij hem weg te gaan en niet meet te doen alsof ze een gelukkige vrouw is
Wat een onzin. Het staat vaak los van partijvoorkeur. In de gemeenteraad ben ik bevriend geworden met een SP'er terwijl ik blij ben dat ik een bepaalde oud-fractiegenoot noooit meer hoef te zien. Bovendien verbind hun ervaring ze.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.
Het schijnt een hele aardige man te zijn. Alleen politiek klopt er dan weer niks van.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn opmerkelijk absent sinds pakweg 20 uur.
Het zal dicht bij elkaar liggen, maar ik denk dat Trump deze zal winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:41 schreef zalkc het volgende:
Ik hoop wel dat Biden Georgia en Pennsylvania erbij pakt om een afgetekende overwinning te hebben. Just to get it done.
Ja, 23:59 Nevada time...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
NOS geeft aan dat Nevada vandaag nog met een uitslag komt.
Met een SPer bevriend worden is nog wat anders dan met, als dwarsstraat, Martin Bosma of Niemoller.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het staat vaak los van partijvoorkeur. In de gemeenteraad ben ik bevriend geworden met een SP'er terwijl ik blij ben dat ik een bepaalde oud-fractiegenoot noooit meer hoef te zien. Bovendien verbind hun ervaring ze.
Uurtje of 8 's ochtends, mooi kan ik zo gaan pittenquote:
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Dat hangt er maar net vanaf hoe je dingen weegt. De leugen om niet alleen je eigen land, maar je bondgenoten een oorlog in te rommelen was echt ongekend en zal niet gauw vergeten worden. Dit heeft ook een enorme backlash gegeven richting "mainstream" media die toen te weinig kritisch mee gingen met dat verhaal... wat ook enorme schade heeft berokkentquote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.
Bush was natuurlijk nog erger dan Trump. Dat is kraakhelder.
Mogen ze snel zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
NOS geeft aan dat Nevada vandaag nog met een uitslag komt.
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastigquote:Op woensdag 4 november 2020 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met een SPer bevriend worden is nog wat anders dan met, als dwarsstraat, Martin Bosma of Niemoller.
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.
Zijn meer Trumpetters met deze theorie.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?
Ja, precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het schijnt een hele aardige man te zijn. Alleen politiek klopt er dan weer niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |