Het probleem met dat scenario is is dat Trump dan veroordeeld is wegens fraude en corruptie.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij maar twijfel weet te zaaien heeft hij altijd meer kans op nog 4 jaar.
Hij heeft SCOTUS al in z'n zak, dus als hij wil kan hij hier nog heel lang over gaan drammen.... en dat zal hij ook zeker doen, verontwaardigd miepen dat de verkiezingen zijn gestolen, en het dan over 4 jaar weer proberen, in de hoop dat degenen die nu op hem gestemd hebben dat dan weer zullen doen.
Ik volg het voornamelijk voor de kleinere verhalen, zoals die klerk die midden in de nacht naar het stadhuis in Milwaukee moest rennen om ink te halen voor de machinesquote:Op woensdag 4 november 2020 23:30 schreef Hexagon het volgende:
Mijn totaal apolitieke vriendin snapt trouwens geheel niet waarom ik dit volg.
Relativeert soms
Denk dat het geld voor haar wel een motivatie is om rond te blijven hangen. Maar goed, dit is meer geroddel dan politiek.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij heeft haar 4 jaar lang voorschut gezet, mooi moment voor Melanie nu om bij hem weg te gaan en niet meet te doen alsof ze een gelukkige vrouw is
Dat verwacht ik ook, maar je weet het niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij nu verliest we hem niet meer terug gaan zien. Ik denk dat de GOP dan wel wat onderneemt om hem buiten te houden.
Jawel, zo kan hij altijd blijven zeggen dat hij door fraude heeft verloren in een laatste poging zijn gezicht enigszins te 'redden'. Zijn aanhangers zullen het er mee eens zijn, met of zonder eventuele gevolgen/quote:Op woensdag 4 november 2020 23:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft die daaraan. Helemaal niks toch
Ik denk dat het refereert naar de loser-opmerkingen van Trump over de gevallen soldatenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is nog oppervlakkiger dan Trump is.
Al hij deze verkiezingsuitslag niet weet om te draaien wel ja.....quote:Op woensdag 4 november 2020 23:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het probleem met dat scenario is is dat Trump dan veroordeeld is wegens fraude en corruptie.
Ah ja, als dat zo is had ik me dat even niet gerealiseerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het refereert naar de loser-opmerkingen van Trump over de gevallen soldaten
En overal anders waar hij over losers tekeergaat.
Trump en Obama ook nietquote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken
AP nog nietquote:Op woensdag 4 november 2020 23:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is het toch wel? CNN wel in ieder geval.
Ja, who knows. Alsof iets zo werkt in een land met dergelijke democratische traditie. Misschien dat de Trumpfluisteraars je een alternatieve verklaring kunnen geven.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:36 schreef Barbusse het volgende:
Probeert Trump nu PA te claimen vanwege zogenaamde voter fraud?
Mccain ook niet, hij mocht zelfs niet op zijn begrafenis komenquote:Op woensdag 4 november 2020 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trump en Obama ook niet
En dat ligt echt aan de man die iedere tegenstander hartgrondig haat, ook al is het geen tegenstander maar een voorganger.
Sterker nog: zelfs Bush moet hem geloof ik niet.
Bush heeft een enorme hekel aan Trump. Donald behandelde broertje Bush ook niet echt met fatsoen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trump en Obama ook niet
En dat ligt echt aan de man die iedere tegenstander hartgrondig haat, ook al is het geen tegenstander maar een voorganger.
Sterker nog: zelfs Bush moet hem geloof ik niet.
Easy 12% rendementquote:Op woensdag 4 november 2020 23:37 schreef zalkc het volgende:
Unibet op 1.12 vs 6.00 voor biden/trump
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |