Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back overquote:Op woensdag 4 november 2020 23:33 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel bijzonder dat bijvoorbeeld Bush en Obama dikke vrienden zijn geworden. Trump en Biden gaat dat niet lukken
Laat dat nou net het probleem zijn met Bush. Cheney had bijna vrij spel.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back over
Die zijn opmerkelijk absent sinds pakweg 20 uur.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, who knows. Alsof iets zo werkt in een land met dergelijke democratische traditie. Misschien dat de Trumpfluisteraars je een alternatieve verklaring kunnen geven.
Volledig mee eens, de man was simpelweg te licht voor het ambt.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Laat dat nou net het probleem zijn met Bush. Cheney had bijna vrij spel.
Ik zag laatst een filmpje van Bush. En vergeleken met hoe het nu gaat kwam die gast relaxed, intelligent en behoorlijk sterk over. Weet niet zo goed of dat iets over hem of de huidige president zegt...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met Bush als president want dat was echt niks, maar het leek me wel altijd een relaxte gozer om een biertje mee te doen eigenlijk. Kwam altijd zo laid back over
Wat? 15 jaar lang jezelf verlagen door elke week zijn captain Toad te moeten beroeren terwijl je man met ogen dicht over zijn dochter fantaseert, en al die moeite steken in twee geestelijk beperkte stiefzoons bij te staan, en dan zou je zeker binnen het zicht van de finishlijn (en ze kon het drie weken geleden ongetwijfeld ruiken als haar reukzin niet kwijt was) omdraaien en weglopen van de erfenis?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:26 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hij heeft haar 4 jaar lang voorschut gezet, mooi moment voor Melanie nu om bij hem weg te gaan en niet meet te doen alsof ze een gelukkige vrouw is
Wat een onzin. Het staat vaak los van partijvoorkeur. In de gemeenteraad ben ik bevriend geworden met een SP'er terwijl ik blij ben dat ik een bepaalde oud-fractiegenoot noooit meer hoef te zien. Bovendien verbind hun ervaring ze.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.
Het schijnt een hele aardige man te zijn. Alleen politiek klopt er dan weer niks van.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn opmerkelijk absent sinds pakweg 20 uur.
Het zal dicht bij elkaar liggen, maar ik denk dat Trump deze zal winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:41 schreef zalkc het volgende:
Ik hoop wel dat Biden Georgia en Pennsylvania erbij pakt om een afgetekende overwinning te hebben. Just to get it done.
Ja, 23:59 Nevada time...quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
NOS geeft aan dat Nevada vandaag nog met een uitslag komt.
Met een SPer bevriend worden is nog wat anders dan met, als dwarsstraat, Martin Bosma of Niemoller.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het staat vaak los van partijvoorkeur. In de gemeenteraad ben ik bevriend geworden met een SP'er terwijl ik blij ben dat ik een bepaalde oud-fractiegenoot noooit meer hoef te zien. Bovendien verbind hun ervaring ze.
Uurtje of 8 's ochtends, mooi kan ik zo gaan pittenquote:
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Dat hangt er maar net vanaf hoe je dingen weegt. De leugen om niet alleen je eigen land, maar je bondgenoten een oorlog in te rommelen was echt ongekend en zal niet gauw vergeten worden. Dit heeft ook een enorme backlash gegeven richting "mainstream" media die toen te weinig kritisch mee gingen met dat verhaal... wat ook enorme schade heeft berokkentquote:Op woensdag 4 november 2020 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zo rolt het establishment. De eenpartijstaat met twee smaken. Chomsky zag dat goed.
Bush was natuurlijk nog erger dan Trump. Dat is kraakhelder.
Mogen ze snel zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef NaturalScience het volgende:
NOS geeft aan dat Nevada vandaag nog met een uitslag komt.
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastigquote:Op woensdag 4 november 2020 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met een SPer bevriend worden is nog wat anders dan met, als dwarsstraat, Martin Bosma of Niemoller.
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.
Zijn meer Trumpetters met deze theorie.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?
Ja, precies.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het schijnt een hele aardige man te zijn. Alleen politiek klopt er dan weer niks van.
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, 3 uur onze tijd hoor. "Vandaag in de VS"
Dat bedoel ik, en dat zou martelkoning Bush wmb ook moeten zijn. Maarja, dynastie en establishment h?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastig
Ik zie het ook niet meer gebeuren voor Trump, hij heeft ondertussen een godswonder nodig.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zijn meer Trumpetters met deze theorie.
We zullen zien.
Als ik kijk naar de counties in die staat zijn het vooral de blauwe counties die nog niet volledig zijn geteld, waaronder de grote steden Phoenix en Tucson.
Dat zou het altijd wel worden. De vraag is of het genoeg is.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil Georgia wordt ook kleiner.
De rehabilitatie die Bush de laatste jaren doorging is wel frappant idd gezien wat hij allemaal gedaan heeft.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dat zou martelkoning Bush wmb ook moeten zijn. Maarja, dynastie en establishment h?
Ook daar moeten in veel blauwe counties rondom Atlanta nog stemmen geteld worden..quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
Verschil Georgia wordt ook kleiner.
Dat ziet er goed uit ja, het moest sowieso boven 75% zijn toch?quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Woah Philly.. dit gaat Trump PA kosten.
Het was een grapje. Je had er eerder vanavond bij moeten zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik dit afdoen met een 'euh, ok'?
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil is nu minder dan 60k.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ook daar moeten in veel blauwe counties rondom Atlanta nog stemmen geteld worden..
Die is ook nog niet 100% voor Trump, maar ben bang dat het net te weinig is voor Biden.
Dan vergeet je alle truukjes zoals hele wijken voorliegen dat de verkiezingen aan dag later zijn, de Diebold casus, het ontslaan van aanklagers door Bush; vele meineed zaken en ga zo maar doorquote:Op woensdag 4 november 2020 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Natuurlijk? Zo natuurlijk vind ik dat niet. Dat hangt er maar net vanaf hoe je dingen weegt. De leugen om niet alleen je eigen land, maar je bondgenoten een oorlog in te rommelen was echt ongekend en zal niet gauw vergeten worden. Dit heeft ook een enorme backlash gegeven richting "mainstream" media die toen te weinig kritisch mee gingen met dat verhaal... wat ook enorme schade heeft berokkent
Op sociaal-economisch gebied hebben beide afbraakbeleid gevoerd evenzo milieu.
Echter, waar Trump echt uniek in is, is het ondermijnen van het vertrouwen in de rechtsstaat, in eerlijke verkiezingen in het eigen land, in het ondermijnen van de ambtenarij/bureaucratie als onpartijdig instituut.
Gewoon echt zagen aan de pilaren onder de democratische staat. En dat is iets wat W. Bush niet in deze extreme mate gedaan heeft en van veel fundamenteler niveau dan zijn fouten.
Lance gebruikte dopingquote:Op woensdag 4 november 2020 23:51 schreef Ringo het volgende:
Trump zal ooit als een Lance Armstrong uit de officile geschiedenisboeken worden geschreven.
First things first, eerst uit het Witte Huis verjagen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De GOP beschikt over betere info, dus Arizona gaat zeker naar Trump.
De lat is nogal lager komen te liggen de afgelopen 4 jaar. De persoonlijkheidscultus rondom Trump heeft er volgens mij voor gezorgd dat men voor gaande president en meer kan scheiden van 'de president' en 'de man'. Maar das slechts mijn idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De rehabilitatie die Bush de laatste jaren doorging is wel frappant idd gezien wat hij allemaal gedaan heeft.
Ja, begrijp me niet verkeerd he, ik vind W. Bush ook wel echt een van de slechtste presidenten. Zo bont als dat Trump het gemaakt heeft met betrekking tot gevaar voor eigen democratische staat schat ik lager in. Dit kan natuurlijk ook wel recency bias zijn van me, dus vraag me nog eens over 10 jaarquote:Op woensdag 4 november 2020 23:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan vergeet je alle truukjes zoals hele wijken voorliegen dat de verkiezingen aan dag later zijn, de Diebold casus, het ontslaan van aanklagers door Bush; vele meineed zaken en ga zo maar door
Cheney met zijn unitary executive theory was al aardig de rot aan het in zetten vwb rechtstaat.
FLIP, FLIP, FLIPADELPHIAquote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was aan het werk. En ik heb slaap nodigquote:Op woensdag 4 november 2020 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het was een grapje. Je had er eerder vanavond bij moeten zijn.
Philly is sowiesoquote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is vooral nostalgisch sentiment.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef tjoptjop het volgende:
De rehabilitatie die Bush de laatste jaren doorging is wel frappant idd gezien wat hij allemaal gedaan heeft.
Geen idee.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit ja, het moest sowieso boven 75% zijn toch?
quote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Een oud-teamgenoot van mij zit in de kamer namens de PVV. Ik kon het altijd goed met hem vinden, maar ik weet niet hoe ik nu op hem zou reageren.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja oke, de PVV/FvD is wel heel lastig
Oh boi.. they're loosing itquote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Volstrekt gehersenspoeld ... sneu...
[ twitter ]
Door onder andere leugenaars als deze:
[ twitter ]
Mooie stad, waardeloze supporters van sportteams 😛quote:
57.000quote:Op woensdag 4 november 2020 23:58 schreef MoreDakka het volgende:
Biden nog maar 68k achter Trump in Georgia... dat zou vannacht nog beslist kunnen worden.
(Volgens ABC)
Zal ik doen.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Gewoon even wachten tot je haar op je zakkie krijgt.
Bovendien draagt hij zin chin diaper niet over zijn neus.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Tijd.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, echt he, maar hoe deprogram je die gasten ooit weer?
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.quote:
Ja, treurig. Je kan in zo'n positie niet zomaar de grootste onzin roepen. Moet ook weer denken aan die mensen die schoonmaakspul voor hun aquarium hadden ingenomen naar aanleiding van Trumps HCQ-propagandacampagne.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Educatie. Sommigen zijn verloren, though.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.
Meltdown video'squote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen tijd is het niet, want in die tijd doen ze de dingen waardoor ze uberhaupt zo geprogrammeerd werden.
Bij Philly moet ik altijd aan die tirade van Bill Burr denkenquote:Op donderdag 5 november 2020 00:00 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mooie stad, waardeloze supporters van sportteams 😛
Die is wel erg ver weg gezakt he.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Nou zouden we deze mafkees best eindeloos kunnen posten de komende 4 jaar met een honende tekst eronder maar dat zou wel erg kleuterig zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Geef toe, dat is echt een uitstekend verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Mijk het volgende:
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.
Val er net weer in. What happened?quote:
Mja, maar om een of andere reden vind de andere kant het altijd echt supergrappig, terwijl ik het bekijk met een mix van fascinatie, medelij en ook een stukje grappigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Meltdown video's![]()
Links of rechts, altijd +1
Ja ergens heeft het wel watquote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Geef toe, dat is echt een uitstekend verhaal.
Die rellen toen de Eagles de superbowl wonnen staan nog in mijn geheugen. Maar goed die hangen nog van ellende aan elkaar dit jaar en de Phillies is ook 3 keer niks, hoeveel geld ze er ook tegenaan gooienquote:Op donderdag 5 november 2020 00:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij Philly moet ik altijd aan die tirade van Bill Burr denken
“Fucking Rocky is your hero. The whole pride of your city is built around a fucking guy who doesn’t even exist. You got Joe Frazier from here but he’s black so you can’t fucking deal with him, so you make a fucking statue of some three-foot fucking Italian you stupid Philly cheese-eating fucking jackasses.”
Bedankt voor de snelle info, dat ziet er goed uit. Ik ben minder zeker over Nevada.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:07 schreef DonDruiper het volgende:
In Phoenix staat Biden 6 punten voor.. in heel Arizona nog 600k stemmen moeten worden geteld, waaronder 400k in Phoenix.
Arizona kan eigenlijk niet meer mis voor Biden.
Iemand?quote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Val er net weer in. What happened?
Ziet er goed uit voor Biden. GA wordt spannend, PA lijkt richting Biden te gaan vallen, NV en AZ ook. En Trump is aan het janksmoelen.quote:
Daar hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle info, dat ziet er goed uit. Ik ben minder zeker over Nevada.
Thanks!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor Biden. GA wordt spannend, PA lijkt richting Biden te gaan vallen, NV en AZ ook. En Trump is aan het janksmoelen.
Best een redelijke kans dus dat als Nevada over een paar uur weer info laat zien dat het dan zo goed als voorbij is.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar hetzelfde verhaal.
De meeste stemmen zitten in de grote steden Las Vegas en Reno, die allebei nu blauw kleuren.
Meen je dit nou? Biden heeft voor een campagne goed uitgewerkte plannen, kijk maar op zijn site. Trump heeft niks. Een paar praatpuntjes.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Mijk het volgende:
Waarom Biden FTW eigenlijk, omdat hij zegt "buuhhhhh trump, buhhhh bad man"? Dat is namelijk het enige verhaal wattie heeft lol.
Probleem is dat ze daar volgens mij eerste de early votes hebben geteld, wat dus weer in het voordeel van de R kan werken.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Best een redelijke kans dus dat als Nevada over een paar uur weer info laat zien dat het dan zo goed als voorbij is.
Laat het gaan.. Let it go!quote:Op donderdag 5 november 2020 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Biden heeft voor een campagne goed uitgewerkte plannen, kijk maar op zijn site. Trump heeft niks. Een paar praatpuntjes.
Antifa en BLM weer zeker.quote:
Hier wordt anders beweerdquote:Op donderdag 5 november 2020 00:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Probleem is dat ze daar volgens mij eerste de early votes hebben geteld, wat dus weer in het voordeel van de R kan werken.
quote:Op donderdag 5 november 2020 00:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Antifa en BLM weer zeker.
Ah thanks,quote:Op donderdag 5 november 2020 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier wordt anders beweerd
https://fivethirtyeight.c(...)on-results-coverage/
Nu begrijp ik waarom Fox de laatste tijd zo kritish was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |