Liever een president die een nette en verbindende tekst uit zijn hoofd leert, dan een president die elke polariserende gedachtescheet op Twitter gooitquote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ach man, dat heeft-ie de hele dag uit zijn hoofd geleerd. Die gast is duidelijk seniel, dat hoor je toch. Vergeleken met de rijke woordenschat van Trump, is dit peutergebrabbel.
Ja, toch? De beelden van Nixon zijn ook best legendarisch.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef capricia het volgende:
Als Trump het Witte Huis verlaat, wordt dat dan live uitgezonden?
Kon me met Obama nog zoiets herinneren.
ik keek hem met enige vertraging via ziggo go, maar zoiets is geen optie?quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Iemand een linkje naar de speech van Biden of zitten jullie allemaal het echt live te volgen?
Je kan spoelenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Iemand een linkje naar de speech van Biden of zitten jullie allemaal het echt live te volgen?
quote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Rijke woordenschat van Trump hahahahquote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ach man, dat heeft-ie de hele dag uit zijn hoofd geleerd. Die gast is duidelijk seniel, dat hoor je toch. Vergeleken met de rijke woordenschat van Trump, is dit peutergebrabbel.
Voor de duidelijkheid: het was niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:23 schreef FYazz het volgende:
[..]
Liever een president die een nette en verbindende tekst uit zijn hoofd leert, dan een president die elke polariserende gedachtescheet op Twitter gooit
Nou kon ik vandaag niet om de "toespraak" van Trump heen omdat de Nederlandse media het ook steeds weer brachten, maar dan hoop je toch maar dat die man zwaar onder invloed van medicatie is, want hij kwam echt knetterstoned over.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De inauguratie? Vast en zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef capricia het volgende:
Ja met Donald die Melania in de auto liet zitten en opzadelde met die kartonnen doosquote:Op woensdag 4 november 2020 22:21 schreef capricia het volgende:
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 4 november 2020 22:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
Jij kunt hun visie bizar vinden, dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die de uitholling van de rechtsstaat en democratie blijkbaar wel prima vinden ja. Bizar dus.
Ja, dat was groots.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja met Donald die Melania in de auto liet zitten en opzadelde met die kartonnen doos
Die zit aan de coke of zo joh.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou kon ik vandaag niet om de "toespraak" van Trump heen omdat de Nederlandse media het ook steeds weer brachten, maar dan hoop je toch maar dat die man zwaar onder invloed van medicatie is, want hij kwam echt knetterstoned over.
CNN zegt inderdaad dat als Biden Arizona en Nevada wint de buit binnen is.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Vallon het volgende:
Volgens CNN zit Biden nu op 253 vs Trump 213..... spannend.
Die ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja met Donald die Melania in de auto liet zitten en opzadelde met die kartonnen doos
Bij coke denk ik meer aan het soort van manisch of opgefokt type zoals een Baudet.quote:
Zou mooi zijn, dan wordt die shitshow die Trump rond PA wil creėren niet beslissendquote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
CNN zegt inderdaad dat als Biden Arizona en Nevada wint de buit binnen is.
Vroeg mij idd af welke staten nog te behalen en nodig zijn.... om die 17 in te harken.quote:Op woensdag 4 november 2020 22:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
CNN zegt inderdaad dat als Biden Arizona en Nevada wint de buit binnen is.
Het zijn onzekere tijden ... je kunt ook niets meer serieus nemenquote:Op woensdag 4 november 2020 22:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: het was niet serieus bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |