Lekker contrastquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
De allereerste MP3 die ik downloadde, en dat was in jouw geboortejaar dat ik dat deed, was Gangsta's Paradise van Coolio.
En de tweede was Wuthering Heights van Kate Bush, om de chaos in mijn hoofd maar eens te illustreren.
Ik zou een andere baan zoeken hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
Zo het is 9 uur en ik heb al TWEE telefonische overleggen gehad.
Nu even uitrusten hoor.
Ohoooooh.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken hoor.
Oh sorry
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In de mijne ook nog.En dan kregen we Trojaanse paarden cadeau. Zou oud zijn we. Troje bestond nog gewoon.
Klaar voor de rest van de dag. Je hebt je productiviteit weer gehaald.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
Zo het is 9 uur en ik heb al TWEE telefonische overleggen gehad.
Nu even uitrusten hoor.
Luv. Daar ga ik gewoon niet op klikken.quote:
ftfyquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tapas was gisteren lekker op 1 gerechtje na. Voor herhaling vatbaar op een gerecht na.
Goede band. Zouden ze naar het ESF moeten sturen.quote:
Doe maar niet, anders krijgen we Toppers taferelenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede band. Zouden ze naar het ESF moeten sturen.
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tapas was gisteren lekker op 1 gerechtje na. Voor herhaling vatbaar
Spareribs was niet lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?
De aardappelen, groente en een stukje vlees-tapas vond ik wel lekker vorige keer.quote:
Culturele toe-eigening.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Nederland is alles tapas als ze het in zo'n klein bruin bakje doen.
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....quote:
Pan con alioli y tapenadequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?
En dit wel allemaal lekker in het Spaansquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pan con alioli y tapenade
Cóctel de camarón
Albóndigas en salsa de tomate
Pedacitos de carne picante
Pan con bistec y chimichurri
Trozos de rape frito con mayonesa de limón
Nachos al horno con queso y guacamole
Die Nederland weer wint.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....
Vraag @Strani voor de vertalingquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dit wel allemaal lekker in het SpaansNu weet ik toch niet wat er staat
Hahaha nou inderdaad jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Nederland is alles tapas als ze het in zo'n klein bruin bakje doen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De aardappelen, groente en een stukje vlees-tapas vond ik wel lekker vorige keer.
Ik wil eigenlijk wel een keer tapas eten in Spanje om te proeven hoe het daar nou echt is, alleen kom ik nooit in Spanjolenlandquote:
Die tweede is iets met tomaat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dit wel allemaal lekker in het SpaansNu weet ik toch niet wat er staat
Nou ik neem het tóch even mee naar achteren hoor, en jullie hebben allemaal gezien hoe we de Catalanen behandeld hebben in 2017.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....
In ieder geval geen rosti, loempia's bij dit restaurantquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nou inderdaad ja
Loempia's, een bakje rösti, fajitas... allemaal tapas
Ja wanneer gaan die Catalanen nou eens een eigen staat stichten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik neem het tóch even mee naar achteren hoor, en jullie hebben allemaal gezien hoe we de Catalanen behandeld hebben in 2017.
Nou hier zitten een paar redelijk normale tussen en een paar héle rarequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pan con alioli y tapenade
Cóctel de camarón
Albóndigas en salsa de tomate
Pedacitos de carne picante
Pan con bistec y chimichurri
Trozos de rape frito con mayonesa de limón
Nachos al horno con queso y guacamole
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een keer tapas eten in Spanje om te proeven hoe het daar nou echt is, alleen kom ik nooit in Spanjolenland
Als je dat doet, dan moet je dus echt een kleiner dorp in het binnenland zoeken. En dan liefst ook waar niks op de kaart staat maar waar je gewoon moet vragen wat ze op dat moment hebben. Ik zou dan wel een vertaler meenemenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een keer tapas eten in Spanje om te proeven hoe het daar nou echt is, alleen kom ik nooit in Spanjolenland
Ik at net een nacho op met een peper op en mijn mond stond bijna letterlijk in de fikquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hier zitten een paar redelijk normale tussen en een paar héle rare
Nachos en guacamole
Ja dat gaat wel lastig worden jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan moet je dus echt een kleiner dorp in het binnenland zoeken. En dan liefst ook waar niks op de kaart staat maar waar je gewoon moet vragen wat ze op dat moment hebben. Ik zou dan wel een vertaler meenemen
Bied jij jezelf aan als vertaler?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan moet je dus echt een kleiner dorp in het binnenland zoeken. En dan liefst ook waar niks op de kaart staat maar waar je gewoon moet vragen wat ze op dat moment hebben. Ik zou dan wel een vertaler meenemen
Gewoon @Strani vragenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel lastig worden ja
Is dit een subtiele hint dat ze jou mee moeten vragen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als men daarop staat (en betaalt) wil ik dat best overwegen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint dat ze jou mee moeten vragen?
Dat valt helaas niet binnen het budget.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als men daarop staat (en betaalt) wil ik dat best overwegen.
Is ook echt zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nou inderdaad ja
Loempia's, een bakje rösti, fajitas... allemaal tapas
Daarom voelde ik me al zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu een mod aan het downloaden voor het spel GB
Welke mod heb je gekozen van de 5?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu een mod aan het downloaden voor het spel GB
Inderdaad, een beetje als het idee dat Japanners elke dag complexe sushi klaarmaken thuis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef Strani het volgende:
Kijk, de meeste tapas zijn simpel. Dat is een beetje het probleem, in het buitenland worden ze vaak te gecompliceerd gemaakt om het culinair over te laten komen.
Precies!quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje als het idee dat Japanners elke dag complexe sushi klaarmaken thuis.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken hoor.
Oh sorry
Final Fantasy 9quote:
Dat is al sinds het 2e spel uitkwam begin jaren 90quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het eerste woord en het nummer spreken elkaar enigszins tegen.
Ik eet nu ook tapas. Twee druiven. Kijk, zo doe je dat!quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef Strani het volgende:
Kijk, de meeste tapas zijn simpel. Dat is een beetje het probleem, in het buitenland worden ze vaak te gecompliceerd gemaakt om het culinair over te laten komen.
Zeker omdat er daarna nog 6 gemaakt zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het eerste woord en het nummer spreken elkaar enigszins tegen.
Straks ga je me nog vertellen dat Italianen niet elke dag verse pasta klaarmakenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje als het idee dat Japanners elke dag complexe sushi klaarmaken thuis.
en 7 delen daarvoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zeker omdat er daarna nog 6 gemaakt zijn
In Sevilla was één van de tapas ooit gewoon een bakje chips. Dat viel ook een beetje tegenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet nu ook tapas. Twee druiven. Kijk, zo doe je dat!
Ik ben in schokquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Italianen niet elke dag verse pasta klaarmaken
Dus in Nederland doen we al aan tapas?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Sevilla was één van de tapas ooit gewoon een bakje chips. Dat viel ook een beetje tegen
Even wachten, het is dinsdag, dus ik ben bezig met de zelfgemaakte erwtensoep.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Italianen niet elke dag verse pasta klaarmaken
9? Zitten we niet intussen al bij 14 of zo?quote:
Nou nog een mooie jurk met stippen en een bloem in je haar en het plaatje is compleetquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet nu ook tapas. Twee druiven. Kijk, zo doe je dat!
15 en 16 komt er ook al aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9? Zitten we niet intussen al bij 14 of zo?
15 jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9? Zitten we niet intussen al bij 14 of zo?
We want picsquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nog een mooie jurk met stippen en een bloem in je haar en het plaatje is compleet
quote:
Daarom zei ik ook of zo. Maar nog nooit gespeeld.quote:
Ik alleen 7, die vond ik wel tofquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik ook of zo. Maar nog nooit gespeeld.
Ga je de remake ook spelen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik alleen 7, die vond ik wel tof
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even wachten, het is dinsdag, dus ik ben bezig met de zelfgemaakte erwtensoep.
Alleen 11 en 14quote:
Als we dat allemaal in Nederland zouden doen, zouden we aardig aankomen gok ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef molloot200 het volgende:
In Italië kregen we bij ons gastgezin in Rome elke dag pasta als voorgerecht. En daar zat ik dan elke dag al vol van, kregen we daarna nog ons AVG hoofdgerecht
Sta ook op mijn lijstje, maar eerst het origineel maar spelenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk nog wel doen jaZiet er echt mooi uit.
Ja, hier kan ik echt niet tegenop hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit was Silke afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
Als ik de foto bekijk, vraag ik me af waar er op is scherp gesteld. Maar ik zie het niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit was Silke afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
Ik denk op iets dat niet meer in het beeld paste.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik de foto bekijk, vraag ik me af waar er op is scherp gesteld. Maar ik zie het niet.
F1 opvoeding voor Silkequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik de foto bekijk, vraag ik me af waar er op is scherp gesteld. Maar ik zie het niet.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk op iets dat niet meer in het beeld paste.
quote:
quote:
quote:
Dankquote:
quote:
WHOOSAAAAquote:
Oh succesquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
Kneep ‘m wel een beetje, omdat ik donderdag en vrijdag m’n ouders heb helpen verhuizen.
Mooi zo. Ik moet nog drie Cyan8’s vangen, dan kan ik er één evolueren naar een Cyan9.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik moet nog drie Cyan8’s vangen, dan kan ik er één evolueren naar een Cyan9.
Haha ja alles met mol erin wordt gelijnd aan jou he?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik kreeg dit weer eens op mijn Youtube frontpage, genieten![]()
![]()
Dat is in dit geval nou niet echt positiefquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja alles met mol erin wordt gelijnd aan jou he?
De laatste 20 seconden van dit filmpje zijn nog steeds wel ontzettend vermakelijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja alles met mol erin wordt gelijnd aan jou he?
Neequote:Op dinsdag 29 september 2020 10:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is in dit geval nou niet echt positief
Ja in het verléden ja. Die Natalia met haar Prison had ook echt niet terug hoeven keren in 2021 imoquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeDan had Moldavië bijv. in het verleden nog best leuke nummers
Hahahaha dat dansjequote:Op dinsdag 29 september 2020 10:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De laatste 20 seconden van dit filmpje zijn nog steeds wel ontzettend vermakelijk om naar te kijkenAls je maar niet die 2:50 ervoor hoeft te kijken
Nee precies. Ik kies mijn woorden zorgvuldig uit!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja in het verléden ja. Die Natalia met haar Prison had ook echt niet terug hoeven keren in 2021 imo
Ja dit heb ik dus nog nooit gezienquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus nog nooit gezien
Dit komt me wel bekend voor ja.quote:
Ja die is niet te missenquote:
Dat was ook een tof nummer!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit komt me wel bekend voor ja.
Maar officieel kijk ik pas sinds 2013
Jaaaaa dat blijft wel echt een van de leukere stagings van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die is niet te missen
En Doredos met die deurenAl was daar de act leuker dan het liedje
Het was denk ik vooral omdat Anouks nummer me heel erg greep (in tegenstelling tot de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was ook een tof nummer!
En sowieso ook een leuk jaar om in te beginnen; het eind van de Nederlandse rampjaren![]()
![]()
Ik begon tien jaar eerder met kijken, net op het punt dat het zo ongeveer mis ging
Wij hadden toen thuis een hele verwarring over de drie hakken, er zouden zeven personen op het podium moeten zijn in plaats van zesquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa dat blijft wel echt een van de leukere stagings van de afgelopen jaren![]()
Ik weet nog dat daarvoor echt niemand een stuiver om die inzending gaf
![]()
Dit filmpje is ook leuk, hoe je echt kan zien hoe het er achter dat scherm aan toe gaat:
Ja dat snap ik! Ook dat je Traincha oversloegquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was denk ik vooral omdat Anouks nummer me heel erg greep (in tegenstelling tot de rest van Nederland). Al had dat toen misschien vooral te maken met persoonlijke omstandigheden. Toen ben ik het dat jaar gaan kijken om te zien of het goed zou doen. TCL ook gekeken, 2015 dus laatst pas want Traincha greep me niet. In 2016 was ik terug, om daarna te blijven plakken. Nu heb ik door dat naast Nederland volgen het sowieso leuk is om te kijken
Als het nou een lullig liedje was.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb een kutliedje in m'n hoofd.
Wil jij ook hetzelfde kutliedje in je hoofd? DM dan nú 'Kutliedje' naar Strani.
Ja, nu wil ik het sowieso wel volgen, ook al is Nederland drie keer niksquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik! Ook dat je Traincha oversloegHoewel dat verder juist een heel tof jaar was.
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij hadden toen thuis een hele verwarring over de drie hakken, er zouden zeven personen op het podium moeten zijn in plaats van zesDit filmpje onthulde het toen (hij had wel vrouwenbenen dan want ik had écht niet gezien dat dat een man was)
Ik vind het ook heel lastig, maar vooral ook omdat sommige landen juist in recente jaren goed zijn en andere juist overall weer wat meer. In het verleden vond ik Luxemburg ook goede inzendingen hebben, maarja, die doen al lang niet meer mee, en de contest was toen zo anders met nu dat het lastig vergelijken wordt. En Bulgarije inderdaad juist pas de afgelopen paar jaar dat ze ineens het licht zagen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ook op Youtube vaak mensen die vertellen wat hun favoriete ESC land is over-all. Daar weet ik zelf nooit zo goed een antwoord op te vinden. Ik denk Italië dan, of Bulgarije. Maar ook Georgië vind ik heel interessant omdat ze zo lekker zichzelf zijn
Gezelligquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik het sowieso wel volgen, ook al is Nederland drie keer niks
Machine Gun Kelly krijgt deze wel, ja:quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef ijs_beer het volgende:
Muziekjes opstaan tijdens het thuiswerken...
Tickets To My Downfall, an album by Machine Gun Kelly on Spotify
Boh. Deze is wel heerlijk zeroes punkrockachtig.Geen idee of dat @:Hamlapjes approved is overigens.
Ja, Georgië is eigenlijk een beetje hetzelfde als Portugal (de laatste jaren in ieder geval) daarin. Niet met de meute mee, lekker je eigen ding doen, soms werkt het niet en dan word je bijna laatste met Telemoveis, soms werkt het wel en word je gewoon eerste (Amar Pelos Dois). Getuigt van meer lef dan een VK van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lastig, maar vooral ook omdat sommige landen juist in recente jaren goed zijn en andere juist overall weer wat meer. In het verleden vond ik Luxemburg ook goede inzendingen hebben, maarja, die doen al lang niet meer mee, en de contest was toen zo anders met nu dat het lastig vergelijken wordt. En Bulgarije inderdaad juist pas de afgelopen paar jaar dat ze ineens het licht zagen.![]()
Ik denk overall zelf ook Italië, als ik een antwoord móet geven. Maar Estland vind ik ook echt veel goede inzendingen hebben. Als je alle jaren meerekent hebben uiteraard ook Ierland, VK en Frankrijk veel goede inzendingen gehad.
En wat je zegt over Georgië ben ik het ook helemaal mee eens. Ik heb niet eens echt veel favorieten uit dat land (al vind ik Midnight Gold wel écht heel tof), maar ze durven vaak zoveel lef te tonen met hun inzendingen en ze zijn zelden doorsnee; dat kan ik echt wel waarderen.
Het is sowieso al wel een redelijk kwaliteitscontest geworden, er zijn genoeg liedjes die op de radio zouden kunnen.quote:
Ja, die mix is nu al een paar jaar echt heel goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is sowieso al wel een redelijk kwaliteitscontest geworden, er zijn genoeg liedjes die op de radio zouden kunnen.
Die paar slechte inzendingen moeten we dan maar voor lief nemen en zijn ook wel leuk voor het comic relief.
Deze man heeft smaak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Machine Gun Kelly krijgt deze wel, ja:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral dat als je 2016 terugkijkt dat daar echt een gebrek aan diversiteit is eigenlijk, dat is in de jaren erna wel meer veranderd. In 2016 zijn er vooral veel uptempo popdeuntjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die mix is nu al een paar jaar echt heel goedEn steeds diverser ook
Fijn dat je negatief getest bent, al is het wel jammer dat je nu mee moet helpen verhuizenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
Kneep ‘m wel een beetje, omdat ik donderdag en vrijdag m’n ouders heb helpen verhuizen.
Daar heb je het al.quote:Supermarkten weigeren klanten zonder
mondkapje niet,om discussie aan de deur
te voorkomen.De levensmiddelenbranche
ondersteunt het kabinetsadvies om een
mondkapje te dragen in winkels in grote
steden,maar laat de keuze aan de klant.
Het CBL wil het personeel behoeden voor
extra discussie of zelfs agressie.Wel
wordt personeel in Amsterdam,Rotterdam,
Den Haag en Eindhoven geadviseerd een
mondkapje te dragen.Klanten zullen aan
de deur op de regels worden gewezen.
Ook HEMA weigert klanten zonder masker
niet,maar verzoekt hun wel er een op te
doen.Voor personeel in de grote steden
wordt een mondkapje verplicht.
Alsof commerciële bedrijven omzet gaan mislopen hiervoor.quote:
Was te verwachten. Tuurlijk is het niet te doen om continu een discussie aan de deur aan te gaan met winkelpersoneelquote:
Nee, dat is weer de verantwoordelijkheid op de verkeerde plek neerleggen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was te verwachten. Tuurlijk is het niet te doen om continu een discussie aan de deur aan te gaan met winkelpersoneel
Danny in de FBquote:nee, was het maar waar![]()
en met de nieuwe maatregelen van het kabinet zie ik het ook somber in
Maar de bijdragen van afgelopen maand hebben wel gezorgd dat we iig NU nog leven, waarvoor iedereen gruwelijk bedankt!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Dus corona kan het einde van FOK betekenen
oh noquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Hoe dan? Je zou juist verwachten dat men nu vaker fokt en dus ook eerder bereid is om een donatie te doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Advertentie-inkomsten zullen lager zijn omdat veel bedrijven het wat zwaarder hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe dan? Je zou juist verwachten dat men nu vaker fokt en dus ook eerder bereid is om een donatie te doen.
Ah ja, daar heb ik niet aan gedacht. Als ze delen van FOK afstoten, dan mogen ze wel beginnen met de frontpage. op Heywoodu na wordt er weinig gepost wat ik graag leesquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Advertentie-inkomsten zullen lager zijn omdat veel bedrijven het wat zwaarder hebben.
Ja maar het is wel een heel hoog bedrag..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe dan? Je zou juist verwachten dat men nu vaker fokt en dus ook eerder bereid is om een donatie te doen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk moeten we dus minder posten.
De like knop was dan wel slim, toch wat minderen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Om Fok te steunen wil ik best wel weer even met pauze
Het domein songfestivalforum.nl is er al, en een eigen forum is op zich zo gemaakt. Voor een wat professionelere look is zo'n standaard pakket misschien minder goed, maar we hebben hier wel genoeg mensen die handig zijn met webdesign/programmeren, dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber inquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef molloot200 het volgende:
Moeten we toch weer aan een backupplan gaan starten voor een nieuw Nederlandstalig Songfestivalforum
Jullie moeten eigenlijk gewoon betalen voor mijn aanwezigheidquote:
Ja dat zal dan inderdaad niet gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het domein songfestivalforum.nl is er al, en een eigen forum is op zich zo gemaakt. Voor een wat professionelere look is zo'n standaard pakket misschien minder goed, maar we hebben hier wel genoeg mensen die handig zijn met webdesign/programmeren, dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber inEen back-up krijgen van onze kwaliteitstopics gaat dan lastiger worden.
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie hè) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:19 schreef Dave het volgende:
Je zit dan zelf wel met de hostingkosten etc, dus het moet niet een al te doorslaand succes worden.
Ik ben op zich wel benieuwd of er dan veel mensen bij komen die er nu nog niet zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie hè) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.
En performt dat dan? Ik wil niet drie minuten willen moeten wachten na een post.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie hè) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.
Ook altijd bemoedigend.quote:OMT adviseerde kabinet strengere maatregelen te treffen
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het domein songfestivalforum.nl is er al, en een eigen forum is op zich zo gemaakt. Voor een wat professionelere look is zo'n standaard pakket misschien minder goed, maar we hebben hier wel genoeg mensen die handig zijn met webdesign/programmeren, dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber inEen back-up krijgen van onze kwaliteitstopics gaat dan lastiger worden.
Als ze niet allemaal tegelijk online zijn en posten zou dat moeten kunnen... Zou ik denken hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En performt dat dan? Ik wil niet drie minuten willen moeten wachten na een post.
En de rest van FOK!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber in![]()
Je moet wel echt actief gaan werven op Twitter inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.
Wat ik wel merk op specifiekere fora elders, is dat de nieuwe aanwas vaak erg beperkt is. Je hebt dan geen mensen meer die even komen aanwaaien uit MUZ of VBL, maar hooguit een enkeling die op zoek was naar een ESF-forum, en voor wie de (internationale) websites en sociale media-platforms niet genoeg waren.
Ik vind de internationale ESF-fora juist vreselijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.
Wat ik wel merk op specifiekere fora elders, is dat de nieuwe aanwas vaak erg beperkt is. Je hebt dan geen mensen meer die even komen aanwaaien uit MUZ of VBL, maar hooguit een enkeling die op zoek was naar een ESF-forum, en voor wie de (internationale) websites en sociale media-platforms niet genoeg waren.
Dat kan je in principe nog een beetje opvangen met Twitter.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Erger vind ik de rest van FOK!
Als er iets aan de hand is in het nieuws, of er is een tv-programma dat ik volg, of wat dan ook, dan kijk ik toch altijd wel of er hier een topic is om mee te lezen/schrijven. Zou wel echt heel erg als een gemis voelen als dat er niet meer is.
Nou ja, en rondom het ESF natuurlijk ook.
Ja die zijn zo toxic..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind de internationale ESF-fora juist vreselijk.
Dit inderdaad. Zo ook met de Top 2000. Altijd een leuk topic om mee te lezen tijdens het luisteren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Erger vind ik de rest van FOK!
Als er iets aan de hand is in het nieuws, of er is een tv-programma dat ik volg, of wat dan ook, dan kijk ik toch altijd wel of er hier een topic is om mee te lezen/schrijven. Zou wel echt heel erg als een gemis voelen als dat er niet meer is.
Mwe. Vind ik persoonlijk toch echt niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je in principe nog een beetje opvangen met Twitter.
Ik zou aan leden (met meer dan 10 posts) niet meteen rekenen op veel meer dan de Top 100 posters in ESF hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee in de werkelijkheid zou het daar inderdaad op neerkomen, denk ik. Ik denk al heel ruim hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou aan leden (met meer dan 10 posts) niet meteen rekenen op veel meer dan de Top 100 posters in ESF hoor
Ik kom daar ook nooit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, 1 functionele requirement hebben we al.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef molloot200 het volgende:
En het voordeel van dit forum ten opzichte van (veel) andere fora, is dat als je in een topic zit de posts automatisch updaten. Geen refresh gedoe.
Die is wel een must, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, 1 functionele requirement hebben we al.
Echt vreselijk ja. Wordt elk jaar erger.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Och hemelquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
En die backup maakt Jobi zelf wel even in haar Excelletje.
Balk met sexy, spannende, grappige en interessante plaatjesitems?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:29 schreef Dave het volgende:
Instellingen opslaan op de server, en niet in een cookie, zodat je op elk device dezelfde instellingen hebt, en die kutbalk niet steeds terugkomt.
Ik kan het woord Discord straks niet meer horen na 4819510 school dingen via Discordquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:30 schreef Strani het volgende:
Nou ja, het noodplan blijft staan: Als FOK! onverwacht uit de lucht gaat is er Discord en anders contact via de verschillende social media, en wordt er gezocht naar een permanent alternatief.
Maar vooralsnog ga ik er niet van uit dat Danny's woorden al te letterlijk genomen hoeven te worden.
Och ja wat een avond was datquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit zelf overigens wat NF topics terug te lezen van dit jaar. Die burn van de laatste avond zit ik nu middenin. Au.
Moet die balk ook mee danquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:29 schreef Dave het volgende:
Instellingen opslaan op de server, en niet in een cookie, zodat je op elk device dezelfde instellingen hebt, en die kutbalk niet steeds terugkomt.
Deze vind ik mooi:quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja wat een avond was datEn achteraf allemaal niet zo erg natuurlijk, wetende dat het hele feest niet door ging
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
JA MAAR DIE TWEET HEEFT GREYS NIET KLAAR STAAN.
Groot gelijk in. Aan Fok vast zitten heeft zeker zo zijn voordelen; dat moeten we ons inderdaad ook wel bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die inderdaad. En het hypothetische nieuwe forum heeft toch geen frontpage, dus dat komt goed uit. (Een frontpage heb ik nog niet terug gezien in de functional requirements in ieder geval)quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Balk met sexy, spannende, grappige en interessante plaatjesitems?
Ja, Fok is wat dat betreft ook gewoon een heel handig forumquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En de rest van FOK!
Nee ons nieuws kunnen we op zich ook wel van andere websites af halen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Die inderdaad. En het hypothetische nieuwe forum heeft toch geen frontpage, dus dat komt goed uit. (Een frontpage heb ik nog niet terug gezien in de functional requirements in ieder geval)
Begrijpend?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja als Fok! het niet redt ga ik wel meer lezen ofzo.
Ja, eens. Ik had het vorig jaar nog even geprobeerd op ESCunited, want ik dacht 'bijzonder jaar, we zijn de favoriet, dan wil ik het internationaal ook wel meemaken qua beleving, etc.'. Binnen een halfuur had ik al een soortvan ruzie met iemandquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je nu begint, ben je 1 november wel klaar toch?
Ho ho, ik kom nog uit de generatie van pen en papierquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarna zet je alle posts handmatig over naar een SQL database.
Hahahahaha, ja echt mooiquote:
quote:
Dat is ook wel een forum met veel verschillende gedeeltes enzo. Maar echt joh, die comments daar somsquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:34 schreef Guanabana het volgende:
Of ik moet godbetert weer meer naar het VIVAFORUM.
Veel is op zich ook wel normaal. Maar toch, ik voel me op FOK! veel meer thuis qua sfeer dan daar. Teveel (oudere, zure) vrouwen bij elkaar, nah, dat komt niet goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forum met veel verschillende gedeeltes enzo. Maar echt joh, die comments daar somsIk lees daar vooral mee (vooral in Relaties) voor ramptoerisme.
Uiteindelijk had ik zelfs Kingdom Come liever gewild denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja echt mooi![]()
Ben dat nummer uiteindelijk nog veel meer gaan waarderen dan Bulletproof toen
Ik wil ook automatisch naar mijn laatst gelezen post gaan als ik een topic open!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, 1 functionele requirement hebben we al.
quote:Dit was mijn eerste NF seizoen maar ook mijn laatste. Wat een decepties steeds, jeetje. Volgende keer zie ik jullie in april bij de repetities. Helemaal klaar ermee, doei.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef molloot200 het volgende:
En deze quote van mijzelf uit datzelfde topic vlak na 1:00
[..]
Hahaha en sowieso niet je laatstequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef molloot200 het volgende:
En deze quote van mijzelf uit datzelfde topic vlak na 1:00
[..]
Dat kan hier ook al met die >> in de index toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wil ook automatisch naar mijn laatst gelezen post gaan als ik een topic open!
Ja, Albanië is altijd het eerst!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In december FiK toch? Die heb ik nog nooit gezien, dus ik ben benieuwd
Ga weg bij die dweilquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forum met veel verschillende gedeeltes enzo. Maar echt joh, die comments daar somsIk lees daar vooral mee (vooral in Relaties) voor ramptoerisme.
Hehehe och hemelquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
In het Portugal topic hebben mensen waaronder Cee nog hoge verwachtingen voor Noord-Macedonië
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Veel is op zich ook wel normaal. Maar toch, ik voel me op FOK! veel meer thuis qua sfeer dan daar. Teveel (oudere, zure) vrouwen bij elkaar, nah, dat komt niet goed
En dat forum werkt ook veel minder prettig.
Letland had nu wel al intern Samanta Tina weer gekozen, dus of we een voorronde krijgen maar dan met alleen liedjes, geen idee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, Albanië is altijd het eerst!Al wil Letland ook nog wel eens heel vroeg de nummers al bekend maken, maar dan is Supernova pas later.
FiK is wel een beetje een lange en rommelige NSF, maar toch; aftrap van NSF-seizoen
Oh, dat werkt zeker alleen bij reeksen of zo, of in topics waar je zelf gepost hebt, want ik zie het eigenlijk alleen bij het SC topic.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat kan hier ook al met die >> in de index toch?
Vraag het even aan @Straniquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog helemaal geen lid van de ESF-FOK!-Discord.
Bye Bye Pete, door KOZP.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Letland had nu wel al intern Samanta Tina weer gekozen, dus of we een voorronde krijgen maar dan met alleen liedjes, geen idee.
Ja en ik las ergens dat Estland 5 december de liedjes bekendmaakt, mooi Sinterklaascadeau
Rip in pieces.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:34 schreef Guanabana het volgende:
Of ik moet godbetert weer meer naar het VIVAFORUM.
Ah dat is natuurlijk waar!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Letland had nu wel al intern Samanta Tina weer gekozen, dus of we een voorronde krijgen maar dan met alleen liedjes, geen idee.
Ja en ik las ergens dat Estland 5 december de liedjes bekendmaakt, mooi Sinterklaascadeau
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Of dat de revamp van Kemama fantastisch zou zijn wordt hier ook nog gedacht
Nu je het zegt, ik heb wel goede hoop dat ze voor het volgende ESF weer kwaliteit leverenquote:
Tsjechië zit op het goede spoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb wel goede hoop dat ze voor het volgende ESF weer kwaliteit leveren
Ja echt bizar om daar aan terug te denken. Het ging ook allemaal heel snel, die verspreiding van het virusquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
Iedereen had trouwens sowieso nog het idee dat het allemaal door zou gaan, dat is al een raar waarnemen.
Tsjechië lijkt echt een omslag te hebben gemaakt de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb wel goede hoop dat ze voor het volgende ESF weer kwaliteit leveren
Ja, ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben overigens ook benieuwd of Montenegro nog terug gaat komen. Die zullen vast blij zijn dat ze uitgerekend in 2020 besloten niet mee te doen
Hongarije zal vast niet terugkeren.
quote:At this moment we don't know if these artists will participate in ESC2021:
Armenia - Athena Manoukian
Iceland - Daði & Gagnamagnið
Ireland - Lesley Roy
North Macedonia - Vasil
Poland - Alicja
Russia - Little Big
Serbia - Hurricane
United Kingdom - James Newman
The rest are either reconfirmed, rejected or have to take place in a new national final.
Hongarije was te tof om te zien verdwijnen, maar dat zal wel gevalletje Turkije wordenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar!
Van Hongarije vind ik het wel echt jammer. Wat hadden die veel toffe inzendingen
Ik denk dat we die van Polen en Rusland sowieso terug gaan zien. Servië zal misschien teruggaan op hun nationale finale, IJsland misschien ook (al hoop ik van niet; waarom duurt het zo lang voor Daði bevestigd of ontkracht wordt?). Armenië kan me eigenlijk niks schelen, ik vond dat ontzettend slecht, maar ze zal vast terugkerenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
Ook een leuk lijstje wat ik vond (nu ik toch al afgeleid ben):
[..]
Ja, echt zondequote:Op dinsdag 29 september 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hongarije was te tof om te zien verdwijnen, maar dat zal wel gevalletje Turkije worden
Voor Dadi lijkt het me vooral ook een twijfelgeval omdat hij favoriet was met Think About Things, en misschien ook niet weet of hij volgend jaar wel met een nieuw kanshebber kan komen. Dat lijkt me ook wel een lastige afweging, en kan me voorstellen dat hij dan misschien nog wat langer wil wachten voor een terugkeer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat we die van Polen en Rusland sowieso terug gaan zien. Servië zal misschien teruggaan op hun nationale finale, IJsland misschien ook (al hoop ik van niet; waarom duurt het zo lang voor Daði bevestigd of ontkracht wordt?). Armenië kan me eigenlijk niks schelen, ik vond dat ontzettend slecht, maar ze zal vast terugkerennet als Noord-Macedonië. Ierland en VK kunnen allebei de kanten op.
Ja Bosnië had prachtige inzendingen! Vooral hun Balkan ballads vind ik heel mooiquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:17 schreef molloot200 het volgende:
En stiekem wil ik ook Bosnië terug want wat ik daarvan heb gezien hadden ze echt leuke inzendingen
Daar moeten flink wat donaties tegenaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:18 schreef molloot200 het volgende:
Zo veel posts na elkaar midden op de dag sorry
Aan de andere kant heeft Dadi nu ook nog wel de hype meequote:Op dinsdag 29 september 2020 14:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor Dadi lijkt het me vooral ook een twijfelgeval omdat hij favoriet was met Think About Things, en misschien ook niet weet of hij volgend jaar wel met een nieuw kanshebber kan komen. Dat lijkt me ook wel een lastige afweging, en kan me voorstellen dat hij dan misschien nog wat langer wil wachten voor een terugkeer.
What about my dreeeeaaaaaaaaahhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmsssssssssssssss.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, echt zondeIk verwacht die echt niet zo 1, 2, 3 meer terug. Maar echt, sinds hun terugkeer in 2011 echt de een na de andere toffe inzending
Weet je eigenlijk waarom Bosnië in 2016 plotseling één jaartje weer meedeed?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Bosnië had prachtige inzendingen! Vooral hun Balkan ballads vind ik heel mooi
Ook waar ja. Geen idee ook of IJsland persé hun NSF door wil laten gaan. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij daar niet weer opnieuw doorheen wil.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Dadi nu ook nog wel de hype mee![]()
Je kan natuurlijk die afweging ook precies de andere kant op maken: hij heeft nu een kanshebber geschreven, nu herinneren mensen hem ook nog van dit nummer, hij is echt uniek in het huidige deelnemersveld. Nu hebben we de kans om hem te sturen, straks misschien niet meer want hij wil niet meer meedoen aan een voorronde.
Ja die vond ik leuk!quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
What about my dreeeeaaaaaaaaahhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmsssssssssssssss.
Oef, ik weet het niet precies eigenlijk, maar het had volgens mij met geldproblemen te maken waardoor ze zich moesten terugtrekken. In 2016 kreeg de omroep toch genoeg sponsorgeld bij elkaar om deel te kunnen nemen, maar daarna kwamen er ook weer nieuwe schulden bij. Weet niet of het slechte resultaat in 2016 ook nog mee heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk waarom Bosnië in 2016 plotseling één jaartje weer meedeed?
Ah zo. Dan zullen ze in 2021 ook niet terug willen keren met Covid denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oef, ik weet het niet precies eigenlijk, maar het had volgens mij met geldproblemen te maken waardoor ze zich moesten terugtrekken. In 2016 kreeg de omroep toch genoeg sponsorgeld bij elkaar om deel te kunnen nemen, maar daarna kwamen er ook weer nieuwe schulden bij. Weet niet of het slechte resultaat in 2016 ook nog mee heeft gespeeld.
Ik heb het even op Wikipedia opgezocht en bij 2017 staat dat Bosnië niet weer opnieuw meedeed omdat de hele omroep schulden had bij de EBU en hen lidmaatschap kon worden ontzegd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah zo. Dan zullen ze in 2021 ook niet terug willen keren met Covid denk ik.
Zondequote:Op dinsdag 29 september 2020 14:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het even op Wikipedia opgezocht en bij 2017 staat dat Bosnië niet weer opnieuw meedeed omdat de hele omroep schulden had bij de EBU en hen lidmaatschap kon worden ontzegd.
Dat zat er wel een beetje aan te komen neem ik aan? Balen...quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
Bericht van het werk, de komende 3 weken sowieso thuiswerken. Dus niet meer mijn ene kantoordagje in de week waar ik altijd zo van opbloei en naartoe leef
Ah, balenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
Bericht van het werk, de komende 3 weken sowieso thuiswerken. Dus niet meer mijn ene kantoordagje in de week waar ik altijd zo van opbloei en naartoe leef
Ja, het lijkt me niet meer dan logisch. Ik HOEF niet perse op kantoor te werken, al gaan sommige dingen wel makkelijker en sneller als je fysiek bij elkaar zit. Maar jammer vind ik het wel. Begrijpelijk, maar jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zat er wel een beetje aan te komen neem ik aan? Balen...
Jammer inderdaad, want sociaal contact met collega's is gewoon prettig ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet meer dan logisch. Ik HOEF niet perse op kantoor te werken, al gaan sommige dingen wel makkelijker en sneller als je fysiek bij elkaar zit. Maar jammer vind ik het wel. Begrijpelijk, maar jammer.
Klopt, het is niet alleen praktisch maar ook gewoon leuk. Hopelijk blijft het bij drie weken. Dus in je handen niezen en je ellebogen stuk wassen allemaal!!11!quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, want sociaal contact met collega's is gewoon prettig ja.
Ooo dat is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 29 september 2020 15:02 schreef ijs_beer het volgende:
Oerfhfh. Ik had net een video call waar ik tegen op zag. Uiteindelijk blijkt het dan enorm mee te vallen en is alles in orde enzo. Maar ik zit hier nog wel na te rillen en te zweten.![]()
![]()
Ja! Dat is het voornamelijk. En het hielp niet mee dat vanaf een half uur vooraf zo'n beetje elke twee minuten een melding van Teams kwam met je hebt zo deze afspraak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooo dat is zo herkenbaarDan moet je echt nog helemaal die opgebouwde stress kwijt zien te raken
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hier ook een bericht gekregen. Tot en met 20 oktober krijgt iedereen het dringende advies thuis te werken en kom je toch dan moet je in alle openbare ruimtes een mondkapje dragen. Het staat midden in een rood gebied dus ik had eigenlijk ook niets anders verwacht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:46 schreef Arizona het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |