Daarom voelde ik me al zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu een mod aan het downloaden voor het spel GB
Welke mod heb je gekozen van de 5?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu een mod aan het downloaden voor het spel GB
Inderdaad, een beetje als het idee dat Japanners elke dag complexe sushi klaarmaken thuis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef Strani het volgende:
Kijk, de meeste tapas zijn simpel. Dat is een beetje het probleem, in het buitenland worden ze vaak te gecompliceerd gemaakt om het culinair over te laten komen.
Precies!quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje als het idee dat Japanners elke dag complexe sushi klaarmaken thuis.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken hoor.
Oh sorry
Final Fantasy 9quote:
Dat is al sinds het 2e spel uitkwam begin jaren 90quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het eerste woord en het nummer spreken elkaar enigszins tegen.
Ik eet nu ook tapas. Twee druiven. Kijk, zo doe je dat!quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:32 schreef Strani het volgende:
Kijk, de meeste tapas zijn simpel. Dat is een beetje het probleem, in het buitenland worden ze vaak te gecompliceerd gemaakt om het culinair over te laten komen.
Zeker omdat er daarna nog 6 gemaakt zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Het eerste woord en het nummer spreken elkaar enigszins tegen.
Straks ga je me nog vertellen dat Italianen niet elke dag verse pasta klaarmakenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje als het idee dat Japanners elke dag complexe sushi klaarmaken thuis.
en 7 delen daarvoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zeker omdat er daarna nog 6 gemaakt zijn
In Sevilla was één van de tapas ooit gewoon een bakje chips. Dat viel ook een beetje tegenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet nu ook tapas. Twee druiven. Kijk, zo doe je dat!
Ik ben in schokquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Italianen niet elke dag verse pasta klaarmaken
Dus in Nederland doen we al aan tapas?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Sevilla was één van de tapas ooit gewoon een bakje chips. Dat viel ook een beetje tegen
Even wachten, het is dinsdag, dus ik ben bezig met de zelfgemaakte erwtensoep.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Italianen niet elke dag verse pasta klaarmaken
9? Zitten we niet intussen al bij 14 of zo?quote:
Nou nog een mooie jurk met stippen en een bloem in je haar en het plaatje is compleetquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik eet nu ook tapas. Twee druiven. Kijk, zo doe je dat!
15 en 16 komt er ook al aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9? Zitten we niet intussen al bij 14 of zo?
15 jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
9? Zitten we niet intussen al bij 14 of zo?
We want picsquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nog een mooie jurk met stippen en een bloem in je haar en het plaatje is compleet
quote:
Daarom zei ik ook of zo. Maar nog nooit gespeeld.quote:
Ik alleen 7, die vond ik wel tofquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik ook of zo. Maar nog nooit gespeeld.
Ga je de remake ook spelen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik alleen 7, die vond ik wel tof
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even wachten, het is dinsdag, dus ik ben bezig met de zelfgemaakte erwtensoep.
Alleen 11 en 14quote:
Als we dat allemaal in Nederland zouden doen, zouden we aardig aankomen gok ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef molloot200 het volgende:
In Italië kregen we bij ons gastgezin in Rome elke dag pasta als voorgerecht. En daar zat ik dan elke dag al vol van, kregen we daarna nog ons AVG hoofdgerecht
Sta ook op mijn lijstje, maar eerst het origineel maar spelenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk nog wel doen jaZiet er echt mooi uit.
Ja, hier kan ik echt niet tegenop hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit was Silke afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
Als ik de foto bekijk, vraag ik me af waar er op is scherp gesteld. Maar ik zie het niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit was Silke afgelopen zondag:
[ afbeelding ]
Ik denk op iets dat niet meer in het beeld paste.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik de foto bekijk, vraag ik me af waar er op is scherp gesteld. Maar ik zie het niet.
F1 opvoeding voor Silkequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik de foto bekijk, vraag ik me af waar er op is scherp gesteld. Maar ik zie het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |