Lekker contrastquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Strani het volgende:
[..]
De allereerste MP3 die ik downloadde, en dat was in jouw geboortejaar dat ik dat deed, was Gangsta's Paradise van Coolio.
En de tweede was Wuthering Heights van Kate Bush, om de chaos in mijn hoofd maar eens te illustreren.
Ik zou een andere baan zoeken hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
Zo het is 9 uur en ik heb al TWEE telefonische overleggen gehad.
Nu even uitrusten hoor.
Ohoooooh.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken hoor.
Oh sorry
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In de mijne ook nog.En dan kregen we Trojaanse paarden cadeau. Zou oud zijn we. Troje bestond nog gewoon.
Klaar voor de rest van de dag. Je hebt je productiviteit weer gehaald.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
Zo het is 9 uur en ik heb al TWEE telefonische overleggen gehad.
Nu even uitrusten hoor.
Luv. Daar ga ik gewoon niet op klikken.quote:
ftfyquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tapas was gisteren lekker op 1 gerechtje na. Voor herhaling vatbaar op een gerecht na.
Goede band. Zouden ze naar het ESF moeten sturen.quote:
Doe maar niet, anders krijgen we Toppers taferelenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede band. Zouden ze naar het ESF moeten sturen.
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tapas was gisteren lekker op 1 gerechtje na. Voor herhaling vatbaar
Spareribs was niet lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?
De aardappelen, groente en een stukje vlees-tapas vond ik wel lekker vorige keer.quote:
Culturele toe-eigening.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Nederland is alles tapas als ze het in zo'n klein bruin bakje doen.
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....quote:
Pan con alioli y tapenadequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor gerechtjes had je en welke was niet lekker?
En dit wel allemaal lekker in het Spaansquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pan con alioli y tapenade
Cóctel de camarón
Albóndigas en salsa de tomate
Pedacitos de carne picante
Pan con bistec y chimichurri
Trozos de rape frito con mayonesa de limón
Nachos al horno con queso y guacamole
Die Nederland weer wint.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....
Vraag @Strani voor de vertalingquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dit wel allemaal lekker in het SpaansNu weet ik toch niet wat er staat
Hahaha nou inderdaad jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Nederland is alles tapas als ze het in zo'n klein bruin bakje doen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De aardappelen, groente en een stukje vlees-tapas vond ik wel lekker vorige keer.
Ik wil eigenlijk wel een keer tapas eten in Spanje om te proeven hoe het daar nou echt is, alleen kom ik nooit in Spanjolenlandquote:
Die tweede is iets met tomaat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dit wel allemaal lekker in het SpaansNu weet ik toch niet wat er staat
Nou ik neem het tóch even mee naar achteren hoor, en jullie hebben allemaal gezien hoe we de Catalanen behandeld hebben in 2017.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dat jullie Spanjaarden wat minder fel zijn dat Italianen als het om eten gaat... anders was nu waarschijnlijk de tweede tachtigjarige oorlog uitgebroken....
In ieder geval geen rosti, loempia's bij dit restaurantquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nou inderdaad ja
Loempia's, een bakje rösti, fajitas... allemaal tapas
Ja wanneer gaan die Catalanen nou eens een eigen staat stichten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik neem het tóch even mee naar achteren hoor, en jullie hebben allemaal gezien hoe we de Catalanen behandeld hebben in 2017.
Nou hier zitten een paar redelijk normale tussen en een paar héle rarequote:Op dinsdag 29 september 2020 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pan con alioli y tapenade
Cóctel de camarón
Albóndigas en salsa de tomate
Pedacitos de carne picante
Pan con bistec y chimichurri
Trozos de rape frito con mayonesa de limón
Nachos al horno con queso y guacamole
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een keer tapas eten in Spanje om te proeven hoe het daar nou echt is, alleen kom ik nooit in Spanjolenland
Als je dat doet, dan moet je dus echt een kleiner dorp in het binnenland zoeken. En dan liefst ook waar niks op de kaart staat maar waar je gewoon moet vragen wat ze op dat moment hebben. Ik zou dan wel een vertaler meenemenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een keer tapas eten in Spanje om te proeven hoe het daar nou echt is, alleen kom ik nooit in Spanjolenland
Ik at net een nacho op met een peper op en mijn mond stond bijna letterlijk in de fikquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hier zitten een paar redelijk normale tussen en een paar héle rare
Nachos en guacamole
Ja dat gaat wel lastig worden jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan moet je dus echt een kleiner dorp in het binnenland zoeken. En dan liefst ook waar niks op de kaart staat maar waar je gewoon moet vragen wat ze op dat moment hebben. Ik zou dan wel een vertaler meenemen
Bied jij jezelf aan als vertaler?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dat doet, dan moet je dus echt een kleiner dorp in het binnenland zoeken. En dan liefst ook waar niks op de kaart staat maar waar je gewoon moet vragen wat ze op dat moment hebben. Ik zou dan wel een vertaler meenemen
Gewoon @Strani vragenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel lastig worden ja
Is dit een subtiele hint dat ze jou mee moeten vragen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als men daarop staat (en betaalt) wil ik dat best overwegen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint dat ze jou mee moeten vragen?
Dat valt helaas niet binnen het budget.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als men daarop staat (en betaalt) wil ik dat best overwegen.
Is ook echt zoquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha nou inderdaad ja
Loempia's, een bakje rösti, fajitas... allemaal tapas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |