Machine Gun Kelly krijgt deze wel, ja:quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:10 schreef ijs_beer het volgende:
Muziekjes opstaan tijdens het thuiswerken...
Tickets To My Downfall, an album by Machine Gun Kelly on Spotify
Boh. Deze is wel heerlijk zeroes punkrockachtig.Geen idee of dat @:Hamlapjes approved is overigens.
Ja, Georgi is eigenlijk een beetje hetzelfde als Portugal (de laatste jaren in ieder geval) daarin. Niet met de meute mee, lekker je eigen ding doen, soms werkt het niet en dan word je bijna laatste met Telemoveis, soms werkt het wel en word je gewoon eerste (Amar Pelos Dois). Getuigt van meer lef dan een VK van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lastig, maar vooral ook omdat sommige landen juist in recente jaren goed zijn en andere juist overall weer wat meer. In het verleden vond ik Luxemburg ook goede inzendingen hebben, maarja, die doen al lang niet meer mee, en de contest was toen zo anders met nu dat het lastig vergelijken wordt. En Bulgarije inderdaad juist pas de afgelopen paar jaar dat ze ineens het licht zagen.![]()
Ik denk overall zelf ook Itali, als ik een antwoord met geven. Maar Estland vind ik ook echt veel goede inzendingen hebben. Als je alle jaren meerekent hebben uiteraard ook Ierland, VK en Frankrijk veel goede inzendingen gehad.
En wat je zegt over Georgi ben ik het ook helemaal mee eens. Ik heb niet eens echt veel favorieten uit dat land (al vind ik Midnight Gold wel cht heel tof), maar ze durven vaak zoveel lef te tonen met hun inzendingen en ze zijn zelden doorsnee; dat kan ik echt wel waarderen.
Het is sowieso al wel een redelijk kwaliteitscontest geworden, er zijn genoeg liedjes die op de radio zouden kunnen.quote:
Ja, die mix is nu al een paar jaar echt heel goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is sowieso al wel een redelijk kwaliteitscontest geworden, er zijn genoeg liedjes die op de radio zouden kunnen.
Die paar slechte inzendingen moeten we dan maar voor lief nemen en zijn ook wel leuk voor het comic relief.
Deze man heeft smaak.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Machine Gun Kelly krijgt deze wel, ja:
[ afbeelding ]
Ik vind vooral dat als je 2016 terugkijkt dat daar echt een gebrek aan diversiteit is eigenlijk, dat is in de jaren erna wel meer veranderd. In 2016 zijn er vooral veel uptempo popdeuntjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die mix is nu al een paar jaar echt heel goedEn steeds diverser ook
Fijn dat je negatief getest bent, al is het wel jammer dat je nu mee moet helpen verhuizenquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
Kneep ‘m wel een beetje, omdat ik donderdag en vrijdag m’n ouders heb helpen verhuizen.
Daar heb je het al.quote:Supermarkten weigeren klanten zonder
mondkapje niet,om discussie aan de deur
te voorkomen.De levensmiddelenbranche
ondersteunt het kabinetsadvies om een
mondkapje te dragen in winkels in grote
steden,maar laat de keuze aan de klant.
Het CBL wil het personeel behoeden voor
extra discussie of zelfs agressie.Wel
wordt personeel in Amsterdam,Rotterdam,
Den Haag en Eindhoven geadviseerd een
mondkapje te dragen.Klanten zullen aan
de deur op de regels worden gewezen.
Ook HEMA weigert klanten zonder masker
niet,maar verzoekt hun wel er een op te
doen.Voor personeel in de grote steden
wordt een mondkapje verplicht.
Alsof commercile bedrijven omzet gaan mislopen hiervoor.quote:
Was te verwachten. Tuurlijk is het niet te doen om continu een discussie aan de deur aan te gaan met winkelpersoneelquote:
Nee, dat is weer de verantwoordelijkheid op de verkeerde plek neerleggen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was te verwachten. Tuurlijk is het niet te doen om continu een discussie aan de deur aan te gaan met winkelpersoneel
Danny in de FBquote:nee, was het maar waar![]()
en met de nieuwe maatregelen van het kabinet zie ik het ook somber in
Maar de bijdragen van afgelopen maand hebben wel gezorgd dat we iig NU nog leven, waarvoor iedereen gruwelijk bedankt!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Dus corona kan het einde van FOK betekenen
oh noquote:Op dinsdag 29 september 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Hoe dan? Je zou juist verwachten dat men nu vaker fokt en dus ook eerder bereid is om een donatie te doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 12:53 schreef Em31 het volgende:
Advertentie-inkomsten zullen lager zijn omdat veel bedrijven het wat zwaarder hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe dan? Je zou juist verwachten dat men nu vaker fokt en dus ook eerder bereid is om een donatie te doen.
Ah ja, daar heb ik niet aan gedacht. Als ze delen van FOK afstoten, dan mogen ze wel beginnen met de frontpage. op Heywoodu na wordt er weinig gepost wat ik graag leesquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Advertentie-inkomsten zullen lager zijn omdat veel bedrijven het wat zwaarder hebben.
Ja maar het is wel een heel hoog bedrag..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe dan? Je zou juist verwachten dat men nu vaker fokt en dus ook eerder bereid is om een donatie te doen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk moeten we dus minder posten.
De like knop was dan wel slim, toch wat minderen
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Om Fok te steunen wil ik best wel weer even met pauze
Het domein songfestivalforum.nl is er al, en een eigen forum is op zich zo gemaakt. Voor een wat professionelere look is zo'n standaard pakket misschien minder goed, maar we hebben hier wel genoeg mensen die handig zijn met webdesign/programmeren, dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber inquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:14 schreef molloot200 het volgende:
Moeten we toch weer aan een backupplan gaan starten voor een nieuw Nederlandstalig Songfestivalforum
Jullie moeten eigenlijk gewoon betalen voor mijn aanwezigheidquote:
Ja dat zal dan inderdaad niet gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het domein songfestivalforum.nl is er al, en een eigen forum is op zich zo gemaakt. Voor een wat professionelere look is zo'n standaard pakket misschien minder goed, maar we hebben hier wel genoeg mensen die handig zijn met webdesign/programmeren, dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber inEen back-up krijgen van onze kwaliteitstopics gaat dan lastiger worden.
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie h) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:19 schreef Dave het volgende:
Je zit dan zelf wel met de hostingkosten etc, dus het moet niet een al te doorslaand succes worden.
Ik ben op zich wel benieuwd of er dan veel mensen bij komen die er nu nog niet zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie h) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.
En performt dat dan? Ik wil niet drie minuten willen moeten wachten na een post.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie h) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.
Ook altijd bemoedigend.quote:OMT adviseerde kabinet strengere maatregelen te treffen
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het domein songfestivalforum.nl is er al, en een eigen forum is op zich zo gemaakt. Voor een wat professionelere look is zo'n standaard pakket misschien minder goed, maar we hebben hier wel genoeg mensen die handig zijn met webdesign/programmeren, dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber inEen back-up krijgen van onze kwaliteitstopics gaat dan lastiger worden.
Als ze niet allemaal tegelijk online zijn en posten zou dat moeten kunnen... Zou ik denken hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En performt dat dan? Ik wil niet drie minuten willen moeten wachten na een post.
En de rest van FOK!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
dus een toekomst voor ons forum zie ik niet zo somber in![]()
Je moet wel echt actief gaan werven op Twitter inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.
Wat ik wel merk op specifiekere fora elders, is dat de nieuwe aanwas vaak erg beperkt is. Je hebt dan geen mensen meer die even komen aanwaaien uit MUZ of VBL, maar hooguit een enkeling die op zoek was naar een ESF-forum, en voor wie de (internationale) websites en sociale media-platforms niet genoeg waren.
Ik vind de internationale ESF-fora juist vreselijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.
Wat ik wel merk op specifiekere fora elders, is dat de nieuwe aanwas vaak erg beperkt is. Je hebt dan geen mensen meer die even komen aanwaaien uit MUZ of VBL, maar hooguit een enkeling die op zoek was naar een ESF-forum, en voor wie de (internationale) websites en sociale media-platforms niet genoeg waren.
Dat kan je in principe nog een beetje opvangen met Twitter.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Erger vind ik de rest van FOK!
Als er iets aan de hand is in het nieuws, of er is een tv-programma dat ik volg, of wat dan ook, dan kijk ik toch altijd wel of er hier een topic is om mee te lezen/schrijven. Zou wel echt heel erg als een gemis voelen als dat er niet meer is.
Nou ja, en rondom het ESF natuurlijk ook.
Ja die zijn zo toxic..quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind de internationale ESF-fora juist vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |