Dit inderdaad. Zo ook met de Top 2000. Altijd een leuk topic om mee te lezen tijdens het luisteren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Erger vind ik de rest van FOK!
Als er iets aan de hand is in het nieuws, of er is een tv-programma dat ik volg, of wat dan ook, dan kijk ik toch altijd wel of er hier een topic is om mee te lezen/schrijven. Zou wel echt heel erg als een gemis voelen als dat er niet meer is.
Nou ja, en rondom het ESF natuurlijk ook.
Mwe. Vind ik persoonlijk toch echt niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je in principe nog een beetje opvangen met Twitter.
Ik zou aan leden (met meer dan 10 posts) niet meteen rekenen op veel meer dan de Top 100 posters in ESF hoorquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar al heb je een forum met een paar duizend leden (voor een Nederlandstalig ESF-forum zullen het er nooit meer worden dan dat), dan moet het echt te doen zijn qua kosten zou je denken. Zoiets zou ik (in theorie hè) nog op mijn shared server van 100 Euro per jaar kunnen doen.
Nee in de werkelijkheid zou het daar inderdaad op neerkomen, denk ik. Ik denk al heel ruim hier.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou aan leden (met meer dan 10 posts) niet meteen rekenen op veel meer dan de Top 100 posters in ESF hoor
Ik kom daar ook nooit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind de internationale ESF-fora juist vreselijk.
Ah, 1 functionele requirement hebben we al.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef molloot200 het volgende:
En het voordeel van dit forum ten opzichte van (veel) andere fora, is dat als je in een topic zit de posts automatisch updaten. Geen refresh gedoe.
Die is wel een must, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, 1 functionele requirement hebben we al.
Echt vreselijk ja. Wordt elk jaar erger.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Och hemelquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
En die backup maakt Jobi zelf wel even in haar Excelletje.
Balk met sexy, spannende, grappige en interessante plaatjesitems?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:29 schreef Dave het volgende:
Instellingen opslaan op de server, en niet in een cookie, zodat je op elk device dezelfde instellingen hebt, en die kutbalk niet steeds terugkomt.
Ik kan het woord Discord straks niet meer horen na 4819510 school dingen via Discordquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:30 schreef Strani het volgende:
Nou ja, het noodplan blijft staan: Als FOK! onverwacht uit de lucht gaat is er Discord en anders contact via de verschillende social media, en wordt er gezocht naar een permanent alternatief.
Maar vooralsnog ga ik er niet van uit dat Danny's woorden al te letterlijk genomen hoeven te worden.
Och ja wat een avond was datquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit zelf overigens wat NF topics terug te lezen van dit jaar. Die burn van de laatste avond zit ik nu middenin. Au.
Moet die balk ook mee danquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:29 schreef Dave het volgende:
Instellingen opslaan op de server, en niet in een cookie, zodat je op elk device dezelfde instellingen hebt, en die kutbalk niet steeds terugkomt.
Deze vind ik mooi:quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och ja wat een avond was datEn achteraf allemaal niet zo erg natuurlijk, wetende dat het hele feest niet door ging
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
JA MAAR DIE TWEET HEEFT GREYS NIET KLAAR STAAN.
Groot gelijk in. Aan Fok vast zitten heeft zeker zo zijn voordelen; dat moeten we ons inderdaad ook wel bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een nieuw forum maken, onderhouden en bekostigen hoeft niet zo moeilijk te zijn inderdaad.
Wat ik wel merk op specifiekere fora elders, is dat de nieuwe aanwas vaak erg beperkt is. Je hebt dan geen mensen meer die even komen aanwaaien uit MUZ of VBL, maar hooguit een enkeling die op zoek was naar een ESF-forum, en voor wie de (internationale) websites en sociale media-platforms niet genoeg waren.
Die inderdaad. En het hypothetische nieuwe forum heeft toch geen frontpage, dus dat komt goed uit. (Een frontpage heb ik nog niet terug gezien in de functional requirements in ieder geval)quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Balk met sexy, spannende, grappige en interessante plaatjesitems?
Ja, Fok is wat dat betreft ook gewoon een heel handig forumquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En de rest van FOK!
Als er iets aan de hand is in het nieuws, of er is een tv-programma dat ik volg, of wat dan ook, dan kijk ik toch altijd wel of er hier een topic is om mee te lezen/schrijven. Zou wel echt heel erg als een gemis voelen als dat er niet meer is.
Nou ja, en rondom het ESF natuurlijk ook.
Nee ons nieuws kunnen we op zich ook wel van andere websites af halen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Die inderdaad. En het hypothetische nieuwe forum heeft toch geen frontpage, dus dat komt goed uit. (Een frontpage heb ik nog niet terug gezien in de functional requirements in ieder geval)
Begrijpend?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:32 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja als Fok! het niet redt ga ik wel meer lezen ofzo.
Ja, eens. Ik had het vorig jaar nog even geprobeerd op ESCunited, want ik dacht 'bijzonder jaar, we zijn de favoriet, dan wil ik het internationaal ook wel meemaken qua beleving, etc.'. Binnen een halfuur had ik al een soortvan ruzie met iemandquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je nu begint, ben je 1 november wel klaar toch?
Ho ho, ik kom nog uit de generatie van pen en papierquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:31 schreef Strani het volgende:
[..]
En daarna zet je alle posts handmatig over naar een SQL database.
Hahahahaha, ja echt mooiquote:
quote:
Dat is ook wel een forum met veel verschillende gedeeltes enzo. Maar echt joh, die comments daar somsquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:34 schreef Guanabana het volgende:
Of ik moet godbetert weer meer naar het VIVAFORUM.
Veel is op zich ook wel normaal. Maar toch, ik voel me op FOK! veel meer thuis qua sfeer dan daar. Teveel (oudere, zure) vrouwen bij elkaar, nah, dat komt niet goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forum met veel verschillende gedeeltes enzo. Maar echt joh, die comments daar somsIk lees daar vooral mee (vooral in Relaties) voor ramptoerisme.
Uiteindelijk had ik zelfs Kingdom Come liever gewild denk ikquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja echt mooi![]()
Ben dat nummer uiteindelijk nog veel meer gaan waarderen dan Bulletproof toen
Ik wil ook automatisch naar mijn laatst gelezen post gaan als ik een topic open!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, 1 functionele requirement hebben we al.
quote:Dit was mijn eerste NF seizoen maar ook mijn laatste. Wat een decepties steeds, jeetje. Volgende keer zie ik jullie in april bij de repetities. Helemaal klaar ermee, doei.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef molloot200 het volgende:
En deze quote van mijzelf uit datzelfde topic vlak na 1:00
[..]
Hahaha en sowieso niet je laatstequote:Op dinsdag 29 september 2020 13:48 schreef molloot200 het volgende:
En deze quote van mijzelf uit datzelfde topic vlak na 1:00
[..]
Dat kan hier ook al met die >> in de index toch?quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wil ook automatisch naar mijn laatst gelezen post gaan als ik een topic open!
Ja, Albanië is altijd het eerst!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In december FiK toch? Die heb ik nog nooit gezien, dus ik ben benieuwd
Ga weg bij die dweilquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook wel een forum met veel verschillende gedeeltes enzo. Maar echt joh, die comments daar somsIk lees daar vooral mee (vooral in Relaties) voor ramptoerisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |