quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk op iets dat niet meer in het beeld paste.
quote:
quote:
quote:
Dankquote:
quote:
WHOOSAAAAquote:
Oh succesquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
Kneep ‘m wel een beetje, omdat ik donderdag en vrijdag m’n ouders heb helpen verhuizen.
Mooi zo. Ik moet nog drie Cyan8’s vangen, dan kan ik er één evolueren naar een Cyan9.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik moet nog drie Cyan8’s vangen, dan kan ik er één evolueren naar een Cyan9.
Haha ja alles met mol erin wordt gelijnd aan jou he?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik kreeg dit weer eens op mijn Youtube frontpage, genieten![]()
![]()
Dat is in dit geval nou niet echt positiefquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja alles met mol erin wordt gelijnd aan jou he?
De laatste 20 seconden van dit filmpje zijn nog steeds wel ontzettend vermakelijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja alles met mol erin wordt gelijnd aan jou he?
Neequote:Op dinsdag 29 september 2020 10:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is in dit geval nou niet echt positief
Ja in het verléden ja. Die Natalia met haar Prison had ook echt niet terug hoeven keren in 2021 imoquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeDan had Moldavië bijv. in het verleden nog best leuke nummers
Hahahaha dat dansjequote:Op dinsdag 29 september 2020 10:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De laatste 20 seconden van dit filmpje zijn nog steeds wel ontzettend vermakelijk om naar te kijkenAls je maar niet die 2:50 ervoor hoeft te kijken
Nee precies. Ik kies mijn woorden zorgvuldig uit!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja in het verléden ja. Die Natalia met haar Prison had ook echt niet terug hoeven keren in 2021 imo
Ja dit heb ik dus nog nooit gezienquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus nog nooit gezien
Dit komt me wel bekend voor ja.quote:
Ja die is niet te missenquote:
Dat was ook een tof nummer!quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit komt me wel bekend voor ja.
Maar officieel kijk ik pas sinds 2013
Jaaaaa dat blijft wel echt een van de leukere stagings van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja die is niet te missen
En Doredos met die deurenAl was daar de act leuker dan het liedje
Het was denk ik vooral omdat Anouks nummer me heel erg greep (in tegenstelling tot de rest van Nederlandquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was ook een tof nummer!
En sowieso ook een leuk jaar om in te beginnen; het eind van de Nederlandse rampjaren![]()
![]()
Ik begon tien jaar eerder met kijken, net op het punt dat het zo ongeveer mis ging
Wij hadden toen thuis een hele verwarring over de drie hakken, er zouden zeven personen op het podium moeten zijn in plaats van zesquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa dat blijft wel echt een van de leukere stagings van de afgelopen jaren![]()
Ik weet nog dat daarvoor echt niemand een stuiver om die inzending gaf
![]()
Dit filmpje is ook leuk, hoe je echt kan zien hoe het er achter dat scherm aan toe gaat:
Ja dat snap ik! Ook dat je Traincha oversloegquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was denk ik vooral omdat Anouks nummer me heel erg greep (in tegenstelling tot de rest van Nederland). Al had dat toen misschien vooral te maken met persoonlijke omstandigheden. Toen ben ik het dat jaar gaan kijken om te zien of het goed zou doen. TCL ook gekeken, 2015 dus laatst pas want Traincha greep me niet. In 2016 was ik terug, om daarna te blijven plakken. Nu heb ik door dat naast Nederland volgen het sowieso leuk is om te kijken
Als het nou een lullig liedje was.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
Ik heb een kutliedje in m'n hoofd.
Wil jij ook hetzelfde kutliedje in je hoofd? DM dan nú 'Kutliedje' naar Strani.
Ja, nu wil ik het sowieso wel volgen, ook al is Nederland drie keer niksquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik! Ook dat je Traincha oversloegHoewel dat verder juist een heel tof jaar was.
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij hadden toen thuis een hele verwarring over de drie hakken, er zouden zeven personen op het podium moeten zijn in plaats van zesDit filmpje onthulde het toen (hij had wel vrouwenbenen dan want ik had écht niet gezien dat dat een man was)
Ik vind het ook heel lastig, maar vooral ook omdat sommige landen juist in recente jaren goed zijn en andere juist overall weer wat meer. In het verleden vond ik Luxemburg ook goede inzendingen hebben, maarja, die doen al lang niet meer mee, en de contest was toen zo anders met nu dat het lastig vergelijken wordt. En Bulgarije inderdaad juist pas de afgelopen paar jaar dat ze ineens het licht zagen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie ook op Youtube vaak mensen die vertellen wat hun favoriete ESC land is over-all. Daar weet ik zelf nooit zo goed een antwoord op te vinden. Ik denk Italië dan, of Bulgarije. Maar ook Georgië vind ik heel interessant omdat ze zo lekker zichzelf zijn
Gezelligquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik het sowieso wel volgen, ook al is Nederland drie keer niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |